CHAN-9

1K 133 172
                                    

Cezaevindeki kargaşa sona ermişti. Diğerleri ile benim odamda oturuyorduk.









JEONGİN
Acaba gerçekten Seungmin bıçaklamış olabilir mi?




Boğazımı temizledim ve etrafa bakındım.




CHAN
Sanmıyorum. Müdür bıçaklamak yürek ister. Hem Seungmin geleli kaç gün oldu. Müdür ile ne alıp vermediği olabilir ki?








Han'a baktım.






CHAN
Sen ne gördün?







HAN
Biz avludayken Jiyoo'yu alıp, Seungmin'e emanet ettim. Ortalığın karışacağı belliydi....Herkes birbirine girdiğinde Chris'in bloğundaki bir kaç aptal bana saldırmaya çalıştı. Onların icabına baktıktan sonra, seni gördüm ajusshi. Sen Chris'in kaldığı bloğa doğru ilerliyordun. Başına bir şey gelir diye peşinden koşuşturuyordum. Tam o sıra da Jiyoo'yu gördüm. Yanına bir gittim ki, müdür Geonu yerde yatıyordu ve başında Seungmin vardı.







CHANGBİN
E tamam o zaman Jiyoo'ya soralım. Minho-







HAN
Sordum ben.







CHAN
Ne dedi?!






HAN
Hiç bir şey söylemedi. Şoka girmiş çocuk, konuşmuyor. Küçük bir çocuğun görmesi gereken bir şey değil. Ona da yazık.








Derin nefes alıp verdim.







CHAN
Kesin Chris yaptı.






CHANGBİN
Ajusshi Chris'i koruyor gibi gözükeceğim ama kargaşa anında Chris'in bloğuna gittin. Ardından adamları seni tututup, Chris'in odasına soktular.  Yani birlikteydiniz. Yardıma da biz koştuk. O nasıl yapabilir ki?








CHAN
Ne bileceğiz öncesinde yapmadığını?! Kargaşa çıktıktan yarım saat sonra Chris'i gördüm...Sonra da peşinden gittim.







Changbin de derin nefes alıp verdi.






CHANGBİN
Her neyse. Chris sana bir şey yapmadı değil mi ajusshi?








CHAN
Kasığıma bıçakla bir çizik atabildi sadece.








CHANGBİN
NE?! İşini bitirelim şunu-








CHAN
Hay sikeyim siktir et! Zaten ortalık yeni dindi. Bütün gözler üzerimizde, bir süre sessiz sakin duralım. Daha sonra bakarız icabına.








Bir gardiyan, bir anda odamın kapısını tekmeleyerek açtı. Yanında 2 tane daha gardiyan vardı.








CHAN
Kapı çalma adetiniz yok mu sizin?







GARDİYAN
Bizimle geliyorsunuz.








REBİRTH ~ CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin