CHAN - 60

739 91 73
                                    


⚠️LÜTFEN BUNU OKUYUNUZ⚠️

Eveeeet biliyorum bölümün gelmesi çoook uzun sürdü. Nedenini söylemeden önce, en son baktığımda bu fic'i 6k kişi okuyordu şu an baktığımda 30k olmuş öncelikle bunun için teşekkür ederim. Fic'in yeni bölümlerinin geç gelme sebebi ise, yakın zamanda ameliyat olcağım bu yüzden bir süre bunun stresini yaşayıp durdum ve her şeyden uzaklaşmıştım. Şimdi kalıcı olarak tekrardan buradayım. Bu kadar uzun sürdüğü için özür dilerim. + olarak fic'e attığınız yorumlar beni daha fazla yazmaya teşvik ediyor. Çünkü yapmayı en çok sevdiğim şey, bölümleri attıktan sonra, bölümlere gelen yorumları okumak. Teşekkür ederim ve tekrardan özür dilerim. İyi okumalar 💕










1 AY SONRA




Seungmin, Chris'i vurduğu için davası görülmüştü ve televizyonlarda haber olmuştu ve kasten öldürme suçundan 15 yıl hapis cezasına çarptırılmıştı.



Ardından Seungmin bloğa girdi.







FELİX
Ah! Seungmin'i hücreden çıkarmışlar!





Ayağa kalktım fakat Changbin beni tuttu.







CHANGBİN
Ajusshi, bence şu an yanına gitmemen daha iyi olur.






CHAN
Ama...Ama ona kendimi affettirmem gerekiyor.






JEONGİN
Changbin haklı ajusshi. Biraz daha beklemekisin.







Seungmin ile göz göze geldik ve yavaşça yerime oturdum.







HYUNJİN
Seungmin'e ne olmuş böyle? İlk gördüğüm halinden daha da farklı.






MİNHO
Görünüşü aynı da olsa değiştiği her halinden anlaşılıyor.






Seungmin gözlerini benden alıp, odasına girdi.









CHAN
Evet...O çok farklı görünüyor. Yeniden doğmuş gibi.







HAN
Aynı beden fakat farklı ruh.






Birden ayağa kalktım.








CHAN
Hay sikeyim dayanamayacağım!







CHANGBİN
Ajusshi-








Hızla Seungmin'in odasına yöneldim ve içeriye girdim.








CHAN
Seungmin!


Elinde bir havlu tutmuş bana ifadesizce baktı.







CHAN
Seungmin ben...





SEUNGMİN
Neden ajusshi? Neden biliyorken bana söylemedin?







Elindeki havluyu nazikçe yatağa koydu ve tekrar bakışlarını bana çevirdi.







SEUNGMİN
Bana söylemeyip, susarak resmen Chris'e ve onun oğluna yardımcı oldun. Tabi diğerleri de öyle.







CHAN
Bak böyle düşünmene hak veriyorum fakat, lütfen beni de dinle.







Seungmin bana bakmaya devam etti.








CHAN
Sen revirdeyken senin yanına gelmiştim. Sakinleştiricinin etkisindeydin, bu yüzden ben olduğumun farkında değildin.






Seungmin'e bir adım yaklaştım.









CHAN
Jihun'un adını sayıklayıp, dudaklarının arasında şarkı mırıldanıyor ve ağlıyordun.






SEUNGMİN
Yani?



CHAN
Chris'in suçunu üstlenip, hücreye girdiğinde Jihun  "Jitae'nin babası mı?" Diye sormuştu.






Seungmin'in surat ifadesi ciddileşmişti.









CHAN
Onu tanıyor musun diye sorduğumda, görüşme günü seni görmeye geldiğinde tanıştığını ve ama daha sonra onunla görüşmediğini söyledi. Fakat öyle değildi. Jihun'un, Jitae ile görüşmeye devam ettiğinden eminim. 







SEUNGMİN
Demek ki...Demek ki bana hoşlandığını söylediği kişi oydu.








CHAN
Chris'in sana olan öfkesinin farkındayım fakat sırf senin canını yakmak için Jihun'u öldürmezdi. Ya kaçırtır, ya da hayatını zindan edip öldürmeye yalvartır, yine öldürmezdi.








Seungmin'in gözlerinden yaşlar süzüldü.








CHAN
Bunu...Bunu söylemek istemezdim fakat Jihun'un bildiği bir şey olmalı ve bu yüzden Chris onu öldürttürdü.








Seungmin'in elini tutup, bir elimle göz yaşını sildim.








CHAN
Bir yandan ise söylemememin sebebi sendin Seungmin. Buradan çıkıp, bu boktan yerde yaşamanı istemedim. Söyleseydim, kötü şeyler olacaktı, ki oldu da...Evet, her saniye yanımda olmanı istiyorum fakat, senin iyiliğin için bunu istemeye hakkım yok.







Elimi Seungmin'in yanağında tutuyordum.







CHAN
Bana kızmakta haklısın. O an...O an Chris'in bunu yaptığını öğrenince deliye dönmüştüm. Bir yandan nasıl düşüneceğimi bilmiyordum. Beynim allak bullak olmuştu.






Seungmin'in gözünden her yaş aktığında elimle siliyordum.







CHAN
Hiç bir faydası olmayacak biliyorum fakat özür dilerim Seungmin.







SEUNGMİN
Her halükarda öğrenecektim ajusshi.





CHAN
Evet biliyorum fakat o an sen hariç hiç bir şey düşünemedim.





Seungmin'in yüzünü iki elimin arasına aldım.








CHAN
Sana...Sana söz veriyorum bir daha senden bir şey saklamayacağım! Eğer saklarsam gel ve beni öldür!





Seungmin'in göz bebekleri büyümüş ve şaşırmıştı.

Ona sarıldım.







CHAN
Seni her şeyden çok seviyorum.







SEUNGMİN
Ben de seni seviyorum ajusshi.

REBİRTH ~ CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin