JUWON - 14

970 112 21
                                    

2 GÜN SONRA


Evdeydim. Geonu bıçaklandığı günden beri, cezaevine hiç gitmemiştim. Uyku dahi uyuyamamıştım.




Oturma odasında öylece oturuyordum ve sehpada duran Geonu'nun eşyalarına bakıyordum. Geonu öldükten sonra, hastane çalışanları bana Geonu'nun hastaneye gelirken, üzerinde olan eşyaları ve kıyafetleri vermişti.



Sehpanın üzerinden eşyaları aldım ve bakmaya başladım.








JUWON
Geonu...





Gözlerim yaşlıydı. Kanlı kıyafetleri elimde tutuyordum. Daha sonra kıyafetleri bir kenara koyup, bakmaya devam ettim.







JUWON
Saat?




Ayağa kalktım.






JUWON
Saat nerede?!







Geonu'ya o saati ben almıştım. Ve saati verdiğim günden beri her zaman takardı, asla çıkarmazdı. Bir ihtimal "o gün takmadı mı?" diye düşünerek evin her yerini aradım. Fakat ne kadar arasam da bulamamıştım.


Hemen cezaevinde Geonu'dan sonra geçici bir süreliğine müdür olarak atanan Dohyun'u aradım ama telefonuma cevap vermedi.

Daha fazla beklemeden evden çıktım ve arabama atlayıp, cezaevine doğru sürdüm.




Cezaevine varır varmaz, koşarak cezaevine girdim ve Dohyun'u aramaya başladım.









JUWON
Yunseo! Yunseo!






YUNSEO
Juwon?! Burada ne işin var evde kalıp dinlen-









JUWON
Dohyun nerede?







YUNSEO
Dinlenme odasında görmüştüm en son.







JUWON
Sağ ol.






Koşarak dinlenme odasına doğru gittim. Geldiğimde hemen kapıyı açtım.








JUWON
Dohyun!






DOHYUN
Jiwoon?! Ne oldu? Neden buraya geldin?








Oda da başka gardiyanlar da vardı.







JUWON
Geonu! Geonu'nun saati yok. Hep takardı, o gün de taktığından eminim! Hiç çıkarmazdı! Hemen bir arama emri ver!








DOHYUN
Önce bir otur ve sakin ol.








JUWON
Olmaz! Arama emri vermelisin!







DOHYUN
Bir saat için arama emri vermek biraz-






JUWOON
Eğer saat bulunursa, katil kim öğrenmiş oluruz! Lütfen! Lütfen bir arama emri ver!








Dohyun biraz duraksadı.







DOHYUN
Pekala, ama sen aramada olmayacaksın.







JUWON
Ne?!





DOHYUN
Bir süre burada olmaman için sana izin verildi. Arama yaptıktan sonra sana haber veririz. Şimdi gitmelisin.








JUWON
OLMAZ! Benim de burada olmam gere-








DOHYUN
Cihoon, Juwon'u buradan çıkar lütfen.






Dohyun odadan çıktı.







JUWON
DOHYUN! DOHYUN!







CİHOON
Gel Juwon.







JUWON
BEN DE ARAMAYA KATILACAĞIM!







CİHON
Müdür Cihoon'u duydun, katılamazsın.








JUWON
NE SAÇMALIYORSUNUZ?! EŞİM ÖLDÜ BENİM! VE O SAAT BENİM EŞİMİN! KATILMAK ZORUNDAYIM!






CİHOON
Olmaz. Müdür Cihoon ne derse onu yapmak zorundayız.








JUWON
Defolun gidin başımdan! Ben kendim çıkarım!









Sinirli bir şekilde cezaevinden ayrıldım.

REBİRTH ~ CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin