Minho'nun anlatımı ile
"Jisung,anlatacağım ama benden uzaklaşmayacaksın.Tamam mı?"demiştim.
Sesim titremişti,ben hiç iyi değildim.Jisung atıştırmalıklar yerleştirip,yanıma uzandı.Ben ise onun boynuna yattım,sanırım tek huzur bulduğum yeri bulmuştum.
"Saçmalama Minho,ben senin bana yaptığın bunca şeyden sonra hâla yanınıdayım."demişti güven verici bir sesle.
"Hakikaten Jisung,ben sana bunca şey yapmışken sen otumuş benimle dertleşiyorsun.Neden bu kadar iyisin miniğim?
"Sadece bir günlük dedimya Minho,çünkü şuan seni bu boşlukta bırakamam."
Aaaa yicem şimdi bunu."Anlatıyorum o zaman"dedim gergince.
"Tamam,bu kadar gerilmene gerek yok."
"Bak Jisung,bende tam bilmiyorum ama ben duygularımı çok yoğun yaşayan biriyim.Mesela bazen sinirden gözüm hiçbirşeyi görmez,birşeyi çok istersem sonunda ölüm olsun genelde alırım.
Eğer zaten Chanla konuşmamızı duyduysan anlamışsındır.Ama duyduğunu hepsi doğru değil.Bak şimdi ben 15-16 yaşlarındayken Seungmin diye bir çocuğa takmıştım,ama öyle böyle değil.Yanından biri geçse göz teması bile kurmadan,o kişi diğer gün hastanede olurdu.Bu olayı 2 yılı aşkın bir süredir devam etmiştim.
Hiç Seungminin duygularını düşünmeden.Ondan sonra bir gün Seungmin yanıma gelip rahatsız edici olduğumu,benden nefret ettiğini ve bir çok intihara sürükleyen cümleler kurmuştu.Tabi bende buna dayanamayıp intihar etmeye kara vermiştim.
Bunuda en yakın arkadaşım yani Sanha ya söylemiştim.O da meğerse benden ölesiye nefret ediyormuş,benden nefret ettiği için benle arkadaş olmuş.Önce bütün zayıf noktalarını öğrenip sonra bana ihanet etmeyi planlıyormuş.Ben intihar edeceğimi söyleyince beni durdurmaya çalıştı,kabul etmiştim çünkü bana yalvarmıştı.Her saat her dakika, lütfen intihar etme diye yalvarmıştı bana.Ben kabul edince de önce Seungmini öldürüp bütün şüpheleri benim üstüme attı.
Sonra ise kendini öldürüp ben yapmışım gibi gösterdi.Çünkü biliyordu Sanha,en korktuğum şeyin yanlızlık olduğunu.Sırf benden nefret ettiği için kendini ve Seungmini öldürmüştü.Benden neden nefret ettiğini ise hiç öğrenememiştim.Zaten bu olaylardan sonra 1 yıl evden çıkmadım.Sonra ise güçlenip çıktım, böyle güçlenmiş olmam ise en çok Chanın zoruna gitmişti.
Çünkü sevdiği çocuk ölmüştü ve benim öldürdüğünümü düşünüyordu,ama görmen lazımdı miniğim.Ben o bir yıl boyunca her kendimi hırpaladığımda,Abim denen şahıs dahada mutlu olmuştu,bu ise benim çok gücüme gitmişti.Ama ben hiç belli etmeyip daha güçlü oldum ve onları delirttim."
"Peki hapse girmedin mi?Ve Chan senin abin mi?"
"Hapse girmedim çünkü ailem çok varlıklı bir aile.eüVe evet Chan benim abim."
Selaaaam, bugün aslında bölüm atmayacaktım ama oy gelince ficin beğenildiğini düşünüp bugün attım.Bu bölüm iyi olmadı gibi,sizce nasıl?
Oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim.
İyi geceler 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New student
Fanfictionseme:Minho uke:Jisung İlk hikayem yazım yanlışları net olur. Jisung okula yeni nakil olan bir öğrencidir.Lee minho ise ilk günden ona takıntılı olmaya yemin etmiş gibiydi.