14.bölüm

639 61 16
                                    

Uçanjis
Herkes birşey yazdı
Bana ne kaldı söyleyim
Sektirin gidin
16.34
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Üstümü giyinmek için odaya gittim.Minho odadan hızlıca çıktı fazla sorgulamadım,belki önemli bir işi vardır.Dolabın önüne gelip en üst kattan t-shirt almak için uzandığımda,kafama birşey düşmüştü.

Yere eğilip düşen şeyleri incelemeye başladım.Birsürü ilaç vardı,üstünde yazanları okudum.Klomipramin, fluoksetin, fluvoksamin, paroksetin, citalopram, essitalopram ve sertralin(OKB(takıntılık gibi bir şey) ilaçları)ilaçlar vardı.

Bir poşet daha vardı hemen açıp baktım gene ilaçlar vardı,Parokseti,sertralin ve venlafaksin(sinir hastası olanların kullandığı ilaç)
ilaçlar buldum internete girip araştırdığımda bu ilaçları sinir hastaları ve OKB hastalarının kullandığını öğrendim.

Bu evde sadece Minho ve ben yaşadığımıza göre,bunlar Minho'nun du.Ne yani beni pisikolojik sorunları olan birimi kaçırdı? Minho'dan daha çok korkmuştum,hemen ilaçları eski yerlerine koyup kıyafetlerimi giymeye başladım.Turuncu bir t-shirt ve siyah dizleri yırtık pantolon giyordum.

Bir yandanda düşündüm,zaten sorunları olmasa beni neden kaçırsın?Onla bereber geçirdiğimiz bütün zamanlarda bu hastalıkları vardı.Diyerek korkumu yitirmeye çalıştım.

Saate baktığımda 17.23'dü.Hemen dışarı çıktıp oturma odasına girdim,ve elinde telefonla bir Minho gördüm.

"Tatlı.."diye fısıldadım kendi kendime.Kendime kızmıştım ama görünen köy klavuz istemez.

Ağağağağ jis sen ne diyorsun,ben senim,kes sesini.Kendimle tartıştıktan sonra Minho benim geldiğimi anlamış olacak ki

"Şakasız 1 saatir hazırlanıyorsun.Neden bu kadar uzun sürdü?"dedi gözlerini kısarak,acaba birşeyden mi şüphelendi?

"Sen bilmiyorsun benim giyinmem uzun sürer hahaha*diye tedirgince konuşup,yalandan kahkaha atmıştım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şuan hyunjin bizim kapının önünde araba ile bekliyordu,gidip oturduk.
Minho yanıma oturunca şaşırdım,öne oturmasını bekliyordum.Ön koltuğa baktığımda kaslı bir çocuk vardı.Çocuğun kasları halismii?

Hyunjin'e arkadaşlarım ev adreslerini vermiştim ve yola çıkmıştık.Üçü kendi aralarında konuşrken,birden Minho elini dizime armıştı.Kendimi biraz geri çektiğimde Minho ile göz göze geldik.

Bana öldürücü bakışlar attığında geri gitmedim,korkuyprdum çünkü.Minho bacağımı okşamaya devam ediyordu.Arada eli yanlış yerlere gidiyordu, dayanamayıp kendimi tekrar geri çektim.

Minho kulağıma yaklaşıp "Senden sadece arabadan inene kadar yaptıklarıma birşey denemeni istiyorum."diye fısıldadı sinirli bir şekilde.Mecburen kafamı korkakça salladım.

O bacağımı okşarken hyunjin bana bir soru yöneltti.

"Adın Jisung tu dimi?"dedi

"Hmhm"diye onaylarcasına mırıldandım.

"Bende hyunjin,buda Changbin"demişti yanındaki kaslı adamı göstererek.

"Seni tanıyorum okulda adını duymuştum,tanıştığımıza memnun oldum"dediğimde küçük bir tebessüm etmişti

Selaaaam nasılsınız?Kitabın okunmaları aşırı düştü,ve artık haftada illaki bir bölüm atacağım.Ama fazla bölüm atmayada çalışırım.Kitabı arkadaşlarınıza önerirseniz sevinirim.Oy ve yorum yapmayı unutmayıın.
İyi günleeer🖤



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
New studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin