13.bölüm

643 61 15
                                    

Minho gelmişti galiba çünkü kapı çalıyordu nasıl zekiyim ama.Gruba görüşürüz yazıp kapıyı açmaya gitmiştim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kapıyı açtığımda karşımda elinde poşetlerle,ıslak bir Minho vardı.

"Noldu lan?"diye sormuştum.

"LANLI LUNLU KONUŞMA!!"Demişti sinirli bir şekilde.Biraz korkmuştum,iki adım gerilediğimde

"Tamam sakinim"demişti,fısıldayarak ama ben duymuştum.

"Özür dilerim,bidaha demem"demiştim tırsakça.

"Özür dilemene gerek yok,sinirlendim de ondan bağırdım."demişti,mahçup ama sinirli bir şekilde.

"İçeri geçeyim,birde duş alıyım anlatırım."dedi.Tamam der gibi kafamı salladım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yanımda hareketlilik hissedince telefonu bırakıp Minhoya dönmemle,üstünde sadece şort ile yanımda oturan bir Minho görmem bir oldu.

Allah'tan aramızda biraz mesafe vardı.

"Ü-üstünde neden birşey yok?"demiştim.

"Neden olsun?"ağağağağ şaka mı yapıyor?

"Mantıklı mantıklı konuşma"dediğimde gülmeye başlamıştı.

"Gülmeyi bırakta ne olduğunu anlat"dedim ciddi olduğunu düşündüğüm bir sesle.

"Tamam,tamam kızma anlatıyorum.Bak şimdi,ben marketten eve doğru gelirken kafamdan aşağı köpüklü su aktardı biri,tabi ben şok.

Kafamı kaldırıp baktığımda yaşlı teyzenin teki,özür dilemesini beklerken birden bağırarak sanki suçlu benmişim gibi 'Andavutmusun aptal çekilsene suyun altından'(Minho bunları kemçirerek söylüyo)

Diye bağırdı,bende dedimki 'Ayyh götüm,özür dilemen gerekirken burada bana bağrıyorsun,insan önce aşağıya bir bakar biri varmı diye' çıkıştım sinir le sonra teyze dediki 'tch tch tch,gençlik bitmiş.Bunlar ne biçim sözler'dedi.

'Ya siktir git teyze,özür falan dileme istemez'diyip oradan uzaklaştım"

Minhoya ağzım açık bir şekilde bakıyordum.Biraz daha sohbet ettikten sonra

"Hadi hazırlan arkadaşlarım ile beraber bir yere gideceğiz"demişti.

"Benim arkadaşlarımda gelebilir mi?Ne olurr"demiştim heyecanla.

Minho'da gülerek kafa sallamıştı.

"Ne zaman gidiyoruz"

"Saat 17.30 gibi"demişti Minho saate baktığımda 16.23'dü.

Hemem gruba girdim.

Onu söyleyemiyoruz maalesef 💅💋

Uçanjis
Hoooooğ
Hazırlanın bir yere gideceğiz
17.30'da
Laaaan
Nerdesiniz
M
A
L
L
A
R
MALLAR

Malolan
Noluyooooo
Neeeeeee
Vaarrr
Nereye gidiyoz


Sikbeyinli
*Nereye gidiyoz
Değil
Düzeltme
Nereye gidiyoruz?

Uçanjis
Bende bilmiyorum
Ev arkadaşım bir yere
Götürecekmiş sende gelsene dedi
Arkadaşlarıda gelicekmiş

Malolan
Ben gelirim
Evimi biliyorsunuz gelirsiniz almaya

Sikbeyinli
Bende gelirim,
İnş ev arkadaşının arkadaşları
Yakışıklıdır.
Neyse ben hazırlanmaya gider.
Bay.

Malolan
Bibi

Uçanjis
Herkes birşey yazdı
Bana ne kaldı söyleyim
Sektirin gidin
16.34

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selaaaam,nasılsınız?Kitap sizce nasıl gidiyor?Neyse sizi fazla lafa tutmayım.Oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim.
İyi geceleeeeer🖤

İyi geceleeeeer🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





New studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin