Şuan son dersteydik ve hoca hâla gelmemişti.Bende gruba girdim.
felixsi siken Jis(ve mal jeongin)
Malolan
Hyung, küsmüyüz hâla;(
12.02Sikbeyinli
Jeongin,jis senle
O kadar uzun süreli
Küsmez onun başı
Ağrıyormuş onun
İçin gelmedi.Malolan
Peki neden mesajlara
Bakmıyor?Sikbeyinli
Uyuyordur?
Hadi yemekhaneye gel
Seni bekliyorum.Malolan
Tamam.
12.15Uçanjis
Jeongin,tabiki senle küs değilim.
Ben sana kıyamaaaaam🥺
Yavrum beniiim.Malolan
O zaman
Okul çıkışı bir yere gidelim.
Uçanjis
Gelemem
şey yani, ben okul çıkışı bir
arkadaşıma gideceğim:)Malolan
Tamam hyung bir sorun olursa söylersin.
Uçanjis
|söyleyemem
Tamam, hadi dersine.Sikbeyinli
NE LAN BU TANTANA
DERSİ DİNLEYEMİYORUM
Ayoll💅Malolan
Jisungla konuşuyorduk
Şimdi gidiyoruz iyi
Dersler
15.45Tam birşey yazıcaktım ki elimden telefonum çekilip alınmıştı.Sınıfta gözümü gezdirdiğiğmde sadece Minho ile ben vardık.Hadi ama ciddi olamassın.
"Bebeğim amma çok beklettin."
Sorar gözlerle baktım Minhoya
"Hani bana gidecektik."
"Gitmesek"demiştim çekingen bir tavırla.
Birden bire yanağımı okşayarak;
"Sana soru sormadım bebeğim,gelmek zorundasın."diyerek tebessüm etmişti.
Direnmedim,daha doğrusu direnemedim.Çünkü biliyordum direnirsem ne olacağını.Sadece kafa sallamakla yetindim.
"Hadi gel." Diyip ellerini belime sarmıştı.Bu kadarda fazlaydı.Belli etmemeye çalışarak kendimi ondan uzaklaştırmaya çalıştım,ama belimi daha çok sıkmıştı.Of ya offff.
"Elini belimden çekermisin? Rahatsız oluyorum da."
"Hayır."ya arkadaş,bir cümle nasıl böyle duygusuz olurdu.
"Lütfen"belimi daha çok sıktığında kendimin bile beklemediği birşey yapmıştım.
"SİKTİR GİT YA SÜLÜK!!!"Diyerek penisine vurmuştum.
O ise yere düşmüştü.Bana ölümcül bakışlar atıyordu.Tam kaçmak için haraket etmiştim ki...Adımımı atmamla yere yapışmam bir olmuştu.
"Jisung,eğer kaçarsan daha kötüsünü yaparım, en iyisi olduğun yerde dur!"demişti Minho dişlerinin arasından tıslayarak.
"Mal bu çucuk vallahi mal,gerizakalı ayağımı incittim galiba nasıl kalkayım" siktir, Allah'ım inşallah duymaz.
"Eve gittiğimizde olacaklardan ben sorumlu değilim."siktir ya duymuş.
Ayağımı incitmiş olmasaydım,her zaman yaptığım birşeyi yapardım.Ne mi?
Tabiki kaçmak,sonuçta erkeklığin %90'ı kaçmaktır öyle değilmi?Selaaaam,ya ben uzun bölüm yazamıyorum amk.Aslında bölüm atmayacaktım ama atasım geldi.Bence ondan kısa oldu.
Sizce nasıl gidiyor?Hepinize iyi geceleeer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New student
Fanfictionseme:Minho uke:Jisung İlk hikayem yazım yanlışları net olur. Jisung okula yeni nakil olan bir öğrencidir.Lee minho ise ilk günden ona takıntılı olmaya yemin etmiş gibiydi.