17.bölü

624 56 34
                                    

Buna göre banada Minho gelmişti.Minho Felixe kapak işareti yaparak.
"Banada Jisung çıktı demişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu bölüm bütün shipleri yapmayı düşünüyorum.İyi okumalaar🖤🫰~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Minsung yazardan(yani ben ne kadar zekiyim ya)
Minho odaya girer girmez küçüğünü duvar ile arasına aldı, Jisung ise büyüğünün ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı.

"Ne yapıyorsun?"

"Ee bugün için bana bir ödül vermen gerekmez mi?Miniğim~"demişti Minho sırıtarak.

Jisung artık büyüğünün bu hallerine alışmıştı,itiraz etsede eline birşey geçmiyeceğini bildiği için dudağına minik buse kondurmuştu.

"Hey sadece bu kadar mı?Haksızlık bu"demişti Minho mızmızlanarak.

"Elimdekilerin kıymetini bil Lee Minho"demişti Jisung kıkırdayarak.

Sonra ise ikisinde üstünü değiştirip uykuya daldılar.Ama sarmaş dolaş(:

Hyunlix yazardan

Hyunjin,Felixe rahat birşeyler bulup kısa bir duşa girmişti.
Çıktığında ise altında sadece bir şort vardı.Felix,Hyunjini görür görmez elleri ile gözlerini kapatmıştı.

"Ş-şey ben çıkıyım sen g-giyin"demişti Felix utangaçça.
Hyunjin sırıtıp biraz oyundan zarar gelmez diye düşündü.

"Hey dur bir dakika"demişti hyunjin.Felix arkası dönük bir şekilde duruyordu.

Hyunjin Felixe arkadan sarıldığında Felix yerinde sıçradı.

"N-ne yapıyorsun hyung"demişti Felix,sesi titremişti.

"Ne yapıyorum?"diyip sırıttı Hyunjin.Ve Felixin boynundan öpmüştü.
Felix ne olduğunu anlayamadan Hyunjin onu kendine çevirip ellerini indirmişti.

Hyunjin'in bu yaptıkları Felix için tuhaf olsada Hyunjin tam bir şerefsiz olduğu için,şuan sadece eğlenmek için Felixi sikebilirdi.

"Çok tatlı duruyorsun"diyip Felixin dudağına doğru yaklaşmaya başlamıştı Hyunjin.

Felix,Hyunjin'e tokat atıp;
"İğrenç birisin"demişti.Sanırım Felixin bunu yapmaması gerekirdi,çünkü Hyunjin'in ufak çaplı sinir sorunları vardı.

"Bana iğrenç birisin diyip tokat attın,SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN YA"diyip Felixe bir yumruk atmıştı.Felix tokatı yer yemez yere yığılmıştı,ve gözünden bir damla yaş akmıştı çünkü Hyunjin'in eli çok sertti.

Felix artık Hyunjinden ölesiye korkuyordu,çünkü Felix orta okuldayken birşey yaşamıştı ve bunun etkisinden çıkması 2yıl sürmüştü(yazmamı isterseniz diğer bölüm yazarım).

Hyunjin birisine vurduğu için ilk kez pişman olmuştu.Felix kalksın diye elini uzattığında,Felix olduğu yerde gerileyerek

"Ö-özür dilerim,s-söz veriyorum birdaha sana vurmıcam"demişti.Hyunjinin kalbi acımıştı ilk kez....

"Sadece seni kaldırmak istemiştim ve...üzgünüm.Kalk ve uyu"demişti Hyunjin pişman bir ses tonuyla.

Felix "Tamam"diyip usulca yatağa gitmişti.Hyunjin ise keşke yapmasaydım diyip yatağa uzanmıştı.

"Üzgünüm güzelim hadi bunları unutalım"demişti Hyunjin.Felixte yok derse yine ona vurur diye düşünerek.
"T-tamam"demişti.

Hyunjin de Felixe arkadan sarılıp uyumuştu.Felixte birşey demeyip uyumuştu.

Jeongbin yazardan
Jeongin yatakta oturup telefonla arkadaşıyla mesajlaşıyordu,Changbin içeri geldiğinde elinde bir tabak vardı.

"Pişt tatlı şey,sen hiç Changbinin favori cipsini denedinmi?"demişti Changbin.

"Hayır hyung"demişti Jeongin telefonla masajlaşırken.

Changbin Jeonginin elinden telefonu alıp yazışmalara bakmaya başladı. Jeongin telefonu almaya çalışırken Changbin dengesini kaybedip düştü. Düşerkende Jeongini tutduğu için Jeonginde Changbinin üstüne düştü.

"Pardon hyung,ama telefonumu bana söylemeden alman hiç hoş değildi."diyip Changbinin üstünden kalmaya çalıştı,ama iki çift el onu engellemişti.

"Evet yaptığım yanlış bir şeydi ama merak tatlım"demişti Changbin sırıtarak.

"Tamam hyungta,ben artık bir kalksam mı?"demişti Jeongin.

"Böyle kalsakta olurdu ama..neyse artık yatakta yani pardon şey.....uyumak?" demişti,son kelimeyi sorar gibi söyleyerek.

Jeongin ufak bir kıkırdadıktan sonra kafasını tamam manasında sallayıp
"Tamam hyung anladım"dedi.

Ve sonrada Changbinin favori cipsini yiyip,ikiside uyudu....

Selaaaam, nasılsınız?İki gün üst üste waoow.Hyunlixe ağırlık verdim gibi.
Kitap sizce nasıl ilerliyor.Oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim.
İyi geceleeeeer🖤

New studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin