11.bölüm

856 67 71
                                    

Önemli!
Jisung 6.bölüm'de Felix ile jeongin'e yardım mesajı göndermişti bu bölümün başında jis mesajı gönderdikten sonra Felix ile jeongin ne yaptı ona bakıcaz.

İyi okumalaar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Felix'ten

Şuan yatakta oturmuş bizimkiler ile mesajlaşıyordum,tam Jisung birşey yazarken babam odama girdi.Telaşla telefonu kapatıp yatağın üzerine koydum.

Normalde babamdan hiç birşey saklamazdım,çünkü aramız iyiydi.
Ama son zamanlarda babam durmadan içiyor,eve sitresli gelip herşeye bağrıyordu.

Ben ona yönelimimi(gay)söylediğimde sevinen babam,iki gün önce yanımda arkadaşım Lisayı görünce bana vurmaya kalkışmıştı.Ama annemin söylediğine göre babam yılda iki üç kez duygusal boşluğa düşüp böyle oluyormuş,ama çok kısa sürüyormuş.En uzun 3 hafta fila

Telefonu sakladığı için babam bana üzgün bir şekilde baktı.

"Oğlum telefonunu saklamana gerek yok,annen zaten sana söylemiş.Ben bazen böyle duygusal boşluklara düşüyorum ama merak etme bunun için bir piskolağa gözükeceğim."deyip bana sarıldı.

Bende ona sarılıp
"Seni çok seviyorum"dedim.

Sonra biraz daha sohbet ettik ve babam gitti.Telefonu tekrar elime alıp gruba girdim.

                                   felixsi siken jis(ve mal jeongin)

Uçanjis
Bu mesaj silinmiştir
21.34

Malolan
Neden mesaji sildin?
22.50

Sikbeyinli
Noldu lan niye sildin?

Malolan
Çok erken baktın mesaja
Ya birdaha yapma

Sikbeyinli
Üff kes be varoş
Babam girdi odaya biraz
Konuştuk.

Malolan
Haa tamam
Sence Jisung neden mesajı
sildi?

Sikbeyinli
Gene malca birşey
Yazmıştır hem birsüre
Yokum dedi işi vardır.
Neyse ben çıkar iyi geceler.

Malolan
Sanada
23.25

Jeongin'den

Jisung birşey yazarken annemin bağırmasıyla koşarak salona indim.Annem yerde yatıyordu.Sanırım düşmüştü hemen gidip onu kaldırdım.

"Birşeyin varmı?Nasıl düştün?Biryerin acıyormu?"diye soruları ard ardına sıraladım.

Annem ise sadece

"Birşeyim yok yavrum,ayağım birşeye takılıp düştü sadece."demişti ben ise bir oh çektim.

"Hadi yemek hazır sofrayı kurmama yardım et"demişti bende kafamı sallamakla yetindim.

Yemeği yedikten sonra odama çıkıp gruba girdim.
(Geri kalanı Felix ile aynı zaten)

Jisung'tan

Minho banyodan çıktığında yanıma gelip oturdu.(kıyafetleri üstünde)

"Şimdi miniğim,akşam olanları doğru düzgün anlat.Sakince."dedi.Daha sonra bana odaklandı.

New studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin