22.bölüm(final)

756 56 53
                                    

"N-neyin-"lafını bitirmeden ona sarılmıştım.

Yıllardır düşman olduğum abime,Bang Chirstopher Chan'a.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3 gün sonra
Minho'dan

Okulun açılmasına bir-iki hafta kalmıştı.Jisung bana aşık olsun diye elimden geleni yaptım.

Olmadı..Onun için Jisung'u artık rahat bırakmaya karar vermiştim.

"JİSUNG"diye bağırdım diğer odada olduğu için.

"Efendim Minho"diye gelmişti üstünde çilek desenleri olan bir pijamayla

"Tatlı.."(14.bölüm),diye fısıldadım.

"Ne dedin? Duyamadım da"jisung'un kanuşmasıyla kendime gelmiştim.

"Ha şey h-hiç,Jisun sana birşey söyleyeceğim otursana.

Jisung oturup;
"Evet dinliyorum"demişti.

"Jisung....istersen gidebilirsin."demiştim son cümleyi tek nefeste konuşarak.

"Nasıl?Nereye?"

"Yani şey ııı,gidebilirsin artık seni rahat bırakıcam."gözüm doluyordu.

"Neden?"

"Seni kendime aşık etmeye çalıştım.Olmadın,okulun açılmasına az kaldı.Seni zorlamak istemem jis.Ve ne derler bilirsin,eğer birini gerçekten seviyorsan onu özgür bırak."ilk defa ona jis demiştim.

"Minho" kafasını eğmişti.

"Hey bana bak tatlım"baktığında ağladığını gördüm.

"Noldu lan?Ağladın mı?Kim ağlattı?Söylese onları öldüreyim." demiştim telaşlı bir şekilde.

"Kendini nasıl öldüreceksin Lee Minho?"demişti Jisung, benim aksine hafif tebessüm edip,sakince.(19.bölüm)

"Hey neden gülüyorsun"

"Şuan dejavu yaşıyoruz Minho"

"Anlamadım?"

"Boş ver Minho,sana birşey dicem."

"Miniğim ben seni gerçekten seviyorum"

Dediğim anda Jisung beni ensemden tutup dudağıma yapışmıştı.Ona şaşkınlıkla baktım,birkaç saniye sonra bende ona karşılık verdim.Dudaklarımızı yavaşça birbirinden ayırdı.

"Minho...bende seni çok seviyorum.Sana aşığım,sen benim hayatımı değiştirdin.Benim senin gibi birini sevme ihtimalim yok. Kangmin"

Kaşlarımı çatmıştım benim kangmin olduğumu nasıl biliyordu.(19. Bölümdeki çocuk)

"N-ne,o da kim miniğim?"Şuan salak ayağına yatıyordum

"Ahh,minmin senin kangmin olduğunu evine geldiğim ilk gün anladım.Zaten çok zor olmadı."oha okuldaki lakabımı bile hatırlıyordu.

"Nerden anladın?"

"Birinci olarak,evine geldiğim ilk gün bir odaya girmiştim.Orada senin küçüklük fotoğraflarını gördüm ve altında minmin yazıyordu.

Orada şüphelenmiştim ama adın Minho olduğunu hatırladım belki ondandır dedim.Sonra seungmin olayını anlattın.Aklıma eski okulumdaki ölüm sıkandalı geldi.(1.bölüm)

Orada sadece şaka yapacakken gerçekten bir çocuğun öldüğü aklıma geldi. Hareketlerindende belli oluyordu.Ama neden adını değiştirdin?Bana gerçekte kangmin olduğunu söylemedin."

New studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin