20.bölüm

591 56 19
                                    

"Kendini nasıl öldüreceksin Lee Minho?"demiştim,onun aksine hafif tebessüm edip,sakince.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"N-ne?"demişti Minho şaşkınca.

"Dedimki kendini nasıl öldüreceksin?"diye cümlemi tekrarladım.

"Ne saçmalıyorsun Jisung,benim yüzümden neden ağlıyorsun?Hadi söyle miniğim."demişti Minho korkakça ve meraklı bir şekilde.

"Dün şarhoştun"dedim,hayal kırıklığıyla.

"S-sana bişey mi yaptım yoksa?"dedi yine korkakça.

"Hayır,sen....ııı"ağlama ağlama diye tembihliyordum kendimi

"Ben?"demişti sorarca Minho.

"Eve geldiğinde.. vücudunda ruj izleri vardı"ve işte göz yaşlarım gözlerimi terk ediyordu.

"NE?!JİSUNG YEMİN EDERİMKİ YANLIŞ ANLAŞILMA OLMUŞTUR"diye bağırmaya başladı Minho.Korkmuştum,sesi çok fazla çıkıyordu.

"B-bağırma"dedim kekelememeye çalışarak.Ama nafile.

Minho gözleri dolu şekilde;
"Ü-üzgünüm Jisung,ama gerçekten hiç birşey hatırlamıyorum."

"Peki böyle bişey olmadı diyelim-"sözümü Minho'nun bağırması bölmüştü.

"OLMADI DİYORUM JİSUNG!!!NEDEN BANA...(iç çekiş) inanmıyorsun?"son cümleyi sakince söyledi sonra ise dudaklarını ısırmıştı.

"Bi dakika bi dakika,ben dün nere gittiğimi hatırlıyorum.Hadi ora gidip kamera kayıtlarına bakalım."demişti Minho heyecanla.

"Tamam"demiştim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şuan arabadaydık,fazla sessizdi sesizliği bozmak istedim.

"Neden Minho?"demiştim.

"Ne neden?"demişti Minho.

"Neden beni kendine bağlayıp sonrada bana soğuk davrandın Minho?Neden?"

"Ne ne zaman,soğuk davrandım?"

"Son iki haftadır."

"Benden bıkmış gibi gözüküyordun miniğim."demişti Minho.Araba durmuştu.
Sanırım gelmiştik.Minho arabadan inmişti.

"Senden hoşlanmaya başlamıştım Minho"demişti sesizce.

Kamera görüntülerini izliyorduk.(Kamera kayıtlarında olanlar yazardan)

Minho'nun yanına bir kadın yaklaşmıştı, gümüş kısa ve dekolteli bir elbise giymişti.Minho'nun yakasından tutup kendine çekip dudağına yapışmıştı.
Minho onu sertçe itmişti ve kadın yere kapaklanmıştı.

Minho gidecekken oda düşmüştü,zaten yeterince içtiği halinden ve masasından belliydi.Masasında 12-14 şişe vardı.Onun için düşer düşmez gözleri kapanmıştı.

Ve kadın Minho'yu bir yere sürüklemişti.

Jisung'tan

"Bu kadını hemen bulun."demişti Minho çenesi gerilmişti.

"Bekletin efendim o zaten hep burada takılıyor.Biz onu bulana kadar buralarda takılabibilirsiniz"demişti görevli.

"Birşey yapmadığımı söylemiştim"dedi Minho.

"Üzgünüm,ama ne yapabilirim?Sen olsan ne düşünürdün?"demiştim.

"Haklısı-"Minho'nun lafinı bölen şey bir adam olmuştu.

"AA Minho,bu ne tesadüf"demişti adam sahte bir şaşkınlıkla,ve gelip dibime oturdu.Elinden gelse kucağıma oturacaktı.

"Burda ne işin var Chan?"demişti Minho tıklayarak.

"MİNHO BEY İKİ DAKİKA GELİRMİSİNİZ?"diye bağırmıştı bir görevli.

"Hemen geliyorum"demişti Minho,bana bakarak.Bende tamam manasında kafamı sallamıştım.

Bu adamla baş başa kalmak hiç istemiyordum.

"Sende çok güzelmişsin ha"demişti sırıtıp elini belime dolayan Chan.

"Elinizi belimden çekermisiniz rahatsız oluyorum da"demiştim zoraki gülümseyerek.

Belimi okşayarak"Ama bu kadar çekingen olma güzellik"

"Ben erkeğim,ayrıca rahatsız oluyorum dedim neyini anlamıyorsun"dedim sonra ise kendimi kurtarmaya çalıştım.

"Rahatsız olman umrumda değil güzelim"demişti pis bir sırıtışla.Ve bacağımıda okşamaya başlamıştı.

"SİKTİR GİT YAA,DELİMİDİR NEDIR?!?"dedim kendimi ondan itekleyerek. Sonrada ayağa kalktım.(Chan üzülme ben varım)

Ve tam o sırada Minho gelmişti....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selaaaam,nasılsınız?Dün akşam attığım bölüm kısa olmuştu bende bir bölüm daha atayım dedim.Ayrıca beni destekleyen herkese çok teşekkür ederim.
Kitap final olacak birkaç bölüm sonra ama hyunlix yazacağım.
Oy ve yorum yaparsanız çok sevinirim baay baaay.
İyi günler🖤


Diğer bölüm olacaklaaar




New studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin