Polis Songyon::Bay kim lütfen kapıyı .
Jungkook:Taehyung burada değil, polis bey.
Polis Songyon::İçeri arayın.
Jungkook:Size burada değil dedim!
Polis Songyon:Benim işim bu bay Jungkook, lütfen içeriyi aramamiza izin verin.
Jungkook:Polis bey arama iznini görebilir miyim ?
Polis Songyon:Buyrun bay Jungkook
Jungkook:Peki ama bay Taehyung burda değil bana inanın.
Polis Songyon:İçeriyi arayın, peki bay Jungkook lütfen dışarıya çıkın.
Jungkook:Peki, tamam
[ Polisler heryeri arar fakat Taehyung ait bir iz bulamaz ve evi terk ederler.]
Polis Songyon:Bay Jungkook eğer kim Taehyung 'tan bir haber alırsanız ilk beni aramanızı istiyorum.
Jungkook:Peki memur bey.
[Polisler gider ve Jungkook ağlamaya başlar]
"Taehyung neden böyle oldu ? Neden her defasında işler tersine dönüyor? neden yeniden ayrı düştük? Biz neden bu hale geldik?!artık dayanamıyorum Taehyung ölmek istiyorum ...
Ahahah Taehyung sana ihtiyacım var . Lütfen yanıma gel artık dayanamıyorum bu acıya yeniden o sıcak ellerini tutmak istiyorum artık üşümek istemiyorum ben seni istiyorum...""Jungkook sesimi duyduğunu biliyorum lütfen bana cevap ver ! Seninle gidicez fakat bu durumu düzeltmek zorundayim intihar eden adamın, intihar ettiğini kanıtlamak zorundayım Jungkook lütfen beni affet yine bıraktım seni ..."
"Taehyung eski okulumuzun bodrum katında bana ilk çıkma teklifi ettiğin yerde bekliyorum, lütfen beni duy ve oraya gel ..."
" Jungkook bunu asla yapamam fakat ben herkes tarafından bir katilim "
"Gel buraya Taehyung"
*Jungkook Taehyung ile ilk çıktıları yere okulun bodrum katının en güzel yerine yere gitmek için yola koyulurlar fakat okulun kapısı kapalıydı gece en geç saat 01.50 gibi Jungkook okula gitmek için hazırlanırken Suga ve Jimin kapıyı çalar Jungkook hemen herşeyi saklar ve kapıyı açar*
*Jimin Suga ne işiniz var burda"
"Jungkook nerdesin sen kaç saattir seni arıyoruz, Taehyung olacak pic bir adamı öldürmüş ve olay yerinden kaçmış polis heryerde onu arıyor "
"Biliyorum jimin burayada geldiler ama bişey bulmayinca gittiler "
"Jimin bana Taehyung hakkında bilgi ber fotoğrafı falan yok mu ?"
"Var burda bakabilirsin "
"Jimin uykum var lütfen beni uğraştırma bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum uyulmak istiyorum"
"Tamam Jungkook. Suga sana fotoğrafini atarım sabah "
"İyi geceler Jungkook "
"Şişede baybay"
"Bu işte bir garipik var Jimin Jungkook çok garip davranıyor bu işte bir parmağı var gibi hissediyorum "
"Suga hadi gidelim Jungkook eminim onunla iş birliği kurduğu için tedirgin yani adam yerine beni öldürseydi kaygısı var üstünde şuan biraz zaman verelim ona "
"Tamam jimin iyi geceler "
"Gittiler mi acaba ?"
"Saat 02.00 oldu off Taehyung beni bekle ""Acaba beni duymadı mi ? Evden çıkmadan önce dedim ama duymamış galiba eğer duysaydi eminim gelirdi beklemenin bir faydası yok , ama ya gelirse diye beklemeliyim"
"Ah, Taehyung beni bekle geliyorum "
*Jungkook tüm eşyaları hazırlamış ve yola koyulmuştu herşey hazırdı yıllardır belki geri gelir diye beklediği Taehyung için topladığı tüm parayı getirmişti yanında ama ya orda değilse ya beni yeniden bırakıp gittiyse diye düşüyordu ve en zoru ise aklı dengesini yeniden kazanınca bunları hatırlar mi? diye düşünmeden edemiyorum*
"Jungkook buradayım"
"Taehyung burdayidin demek "
"Jungkook!
"Taehyung geldim korkma artık ben buradayım""Jungkook çok korkuyorum, lütfen beni yanlız bırakma"
"Korkma ben buradayım, senin için buradayım artık"
"Jungkook ben katil miyim ?"
"Bunları daha sonra konuşmalıyız Taehyung şimdi lütfen sakinleş ve ellerini bana ver "
"Jungkook beni bırakma"
"Taehyung bu gece burda kalmaliyiz yarın sabah düşünürüz bunları"
"Seni seviyorum Jungkook asla bir daha seni bırakmayacağım, berber gidelim buradan"
"Uyu Taehyung şimdi sadece uyumalıyiz"
*Jungkook Taehyung 'un sıcak ellerini tutup uykuya dalar ve Taehyung 'u beklediği 5 yıllık özlemi o gece sadece ellerini tutup almıştı fakat uyanınca herşey daha da güzel olucakti ama birşeyler ters gidicekti*
👇Kitaba oy vermeyi unutmayın 🖇️💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓
Fantasy| tamamlandı | Taehyung : her zerrene aşığım Jungkook. Jungkook:bende Taehyung. Taehyung: Jungkook seninle yeni bir hayata baslayacagim. Jungkook: Seninle yeni bir yerde yeni bir hayat için yaşayacağım ve seninle öleceğim.