PART 13

52 4 0
                                    

Jungkook etrafta fazla görünmemek amacıyla eve gittmişti . Tam herşey yerine oturdu artık herşey çok güzel olucak derken şu olana bakın yine herşey eskisine döndü.  Taehyung yine bırakmıştı jungkook 'u...

Jungkook: ah, Taehyung neden bunu yaptın, artık herşey daha zor olucak. Sen katıl değilsin sana inanıyorum fakat diğer insanlara nasıl inandıriacagiz bilmiyorum.keşke burda olsaydın şımdı herşeyi halletmiştik.

Jungkook tam bunları söylerken kapı çaldı,jungkook bunların polis olduğunu düşünerek hemen herşeyi toplayıp dolabına koyverdi.

Jungkook:kimsiniz?

XX: bur dost ,lütfen şunu alın ve Taehyung denen kişiyi kurtarın.

Jungkook: eh, sağolun ama siz kimsiniz?

XX: detayları daha sonra yeniden konuşacağız o zamana dek lütfen gerekeni yapın en azından sevgiliniz için.

Jungkook: tamam sağolun, en kısa sürede halledeceğim bu konuyu Taehyung için yapacağım.

Jungkook hiç bir şey anlamamış bir şekilde yatağa uzandı az önceki adam kimdi ve benim taehyung ile sevgili olduğumu nerden biliyordu? Herşey çok çabuk ilerlemişti artık aklı almıyordu ama bu olaya bir son verimliydi artık.
Jungkook elindeki zarfı açığı gibi bir CD  ile karşılaştı  video daki  Taehyung 'du. Jungkook şaşkın bir şekilde CD izlemeye başladı:

[ jungkook sevgilim biliyorum belki şuan yanında değilim fakat fazla uzağında da değilim bunu bilemeni istiyorum, şuan hapisanede olmalıyım biliyorum şuan çok şaşkınsin şöyle anlatayım sana , bana bir tuzak kuruluyor ve bunların arasında Jimin ve Yoongi adında ( Suga) var. Evet büyük ihtimalle tanıyorsun Yoongi benim ile beraber eskiden mafya iken çalışıyordu fakat artık bu işi yapmak istemediğini ve yeni bir sayfa açmak istediğini söyledi fakat adamlar onu dinlemedi , jimin ise mafya lideri olan  Kim Namjoon'nun oğlu.  Bunu biliyorsun'dur . Çünkü jimin evlatik ve nerdeyse bizim yaşımızda evlatlık edindi Namjoon , ve asıl konuyu diyeyim sana . Jimin bizi hiç tanımıyor fakat yıllar önce bizi ayırmak zorunda bırakan kişi oydu . Evet biraz şaşırtıcı ama artık şaşırmana gerek yok çünkü herşey yeni başlıyor.
Jimin beni görmediği hallde beni  öldürmeye kalktı ve beni sevdiklerim ile tehtid etti . Yıllardır bu yüzden senin ile ayrı kaldık.  Yoongi hala benim peşimde  ve o yüzden ondan kaçıyordum fakat beni buldu ve bu iftirayı bana attı.  Ben katil değilim bu iftiraya inanmadığını biliyorum ama bunu kanıtlamalıyız, her ne pahasına olursa olsun bunu yapamak zorundayiz Jungkook ...]

_________

Uykum var . Saat 01.07 yarın okul var ve ben 9. Sınıfım acıyın bana iğiggi ...

Öptüm muahh iyi geceler , iyi günler,günaydın. 

(Kitabı yaninladigim zamana göre)
🖤💅

KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin