PART 16

56 3 0
                                    

Jungkook: Dur-Durun bir dakkika ben bir şey yapmadım.

Polis Songyon: Jungkook bey , zoruluk çıkarmayın lütfen.  Ifadenizi alacağız ve duruma göre size haber vereceğiz.

Jungkook: A-ama ben- tamam polis bey lütfen gidelim ve eve gitmek istiyorum.

Polis Songyon: Jungkook bey , buyrun gidelim lütfen.

Jungkook:  Tamam polis bey gidelim o halde .

( Jungkook artık hayatını nasıl düzene sokacağını bilmez, herşey tek tek sırayla üstüne gelmeye başlar. En büyük destekçisi olan Jimin bile onu sormuyordu . Yanı artık Iki ayağı bir papuca girmişti.)

Jimin: Jungkook nerde?

XXJungkook 532. oda 'daki salonda avukatını bekliyor Jimin bey .

Jimin: Tamam .

Suga : Jimin ne yapmak istediğini tahmin ediyorum fakat şuan çok erken.

Jimin: Suga biliyorum fakat Taehyung nerdeyse hapisaneden çıkmak üzere ve Jungkook 'u bir an önce burdan götürmeliyiz.

Suga: Jimin çabuk halledelim bu işi ve   artık burdan gidelim.

Jimin: Pardon 532. Oda nerde acaba?

XX: burdan sağa dönün hemen  karşınızda.

Jimin : tamam
- Jungkook iyimisin?

Jungkook: iyim Jimin fakat beni burdan çıkar lütfen.

Jimin : Merak ettme Jungkook seni buradan çıkarıcaz.

Jungkook: Tamam Jimin biraz hızlılı ol lüten burası üstüme üstüme geliyor.

Jimin: tamam Jungkook sakin ol .

Yapilan işlemlerin sonunda Jungkook hapisaneden çıkıp. Eve gitti eve geldiğinde kapısının hemen yanında Yeni bir mektup olduğunu gördü .
Hızlıca açıp ne olduğunu görmek istedi açtığında yeni bir CD çıkmıştı,  Taehyung 'dan geldiğini düşündüğü için hemen oynatmaya başladı. 

Video 'ya baktığında gözleri dolmuştu ve kendine hakim olamayıp Ağlamaya başladı.  Gözlerine inanamadı vee Bunu anlamaya çalıştı ve hemen bunu polise götürmek için hazırladı ki kapıyı açmasıyla Taehyung 'a iftira atan kişilere karşılaştı gözleri yeniden dolmaya başladı ki Taehyung için onlara hic bir sey bilmemiş gibi davranmaya başladı.
( Tabiki yarına kadar.)

Jungkook: Jimin ve Suga neden geldiniz?

Jimin: Jungkook bu gece hemen ABD gitmeliyiz hemde hemen , biletleri kestim üç saat sonra uçağımız kalkicak.

Jungkook: Jimin ben gelemem benim yarın Üniverste sınavım var . Ve yarın songün yani sizinle gelimicem ve sizde bensiz gitmeyin. Yarın saat beş'ten sonra ayarla uçak biletini .

Suga : Jungkook nasıl yapıcaz bilmiyorum ama yapacağım.

Jimin: ama Suga-

Suga: ben halledeceğim Jimin tamamdır o iş .

Jungkook:  hal oldu galiba o zaman.

Jimin : bu arada sen nereye gidiyordun ?

Jungkook: Jimin ben pasta almaya gidiyorum aslında .

Jimin: bir şey mi kutluyoruz?

Jungkook: Evet

Jimin: neyi peki ?

Jungkook: yakında anlarasiniz

( 9. Sınıf olduğum için ve sınavlar yakınlaştığı için derslerime odakladigim için yeni bölümler geç gelebilir. )

• kitaba oy vermeyi unutmayın.

KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin