Taehyung: Jungkook artık bunları geride bıraktığımiza göre artık sadece seninle bir gelecek için yaşayacağım demiştim ve bunun için ilk adımı attım. Jungkook yarin biletleri aldım ve seninle temmeli olarak Fransa'ya gidiyoruz ve seninle yeni bir adım atıyoruz.
Jungkook: Ama biliyorsun ki ben iki yıl sonra tekar burya gelmek zorunda'yım.
Taehyung: Askerlik için buraya tekrar geldiğinde seni burda beklicem eğer olursa senin ile burda tekrardan askerlik yapacağım ama seni hiç bir zaman yanlız bırakmıyacağım.
Jungkook: Taehyung bugün kucağında uyumak isiyorum. Ve seninle beraber uyumak istiyorum.
Taehyung: Jungkook bana istediğin kadar sarilabilirsin ve bunun için benden izin almana gerek yok , ben zaten seninim.
Jungkook: Taehyung sen böyle yapınca ben utanıyorum. Ve kendimi çok özel hissediyorum sanki bu dünyadaki en şanslı insanmışım gibi hissediyorum ve nedense bana çok huzur veriyor. Taehyung seninle her gece uyumak için hayal kurmuştum eskiden olduğu gibi yeniden beraber olabilcek miyiz yoksa biz diye bir şey tekrardan olabilcek mi ? Hep düşündüm ve şimdi sana çok teşekkür ederim. Şuan yanında olduğun için ve gelecekte yeniden yanımda olacağın için çok teşekkür ederim Taehyung...
Taehyung: Aslında benim sana teşekkür ederim Jungkook bunca yıl benibekledin beni aldatmadın ve bana hala aşık olduğun için. Jungkook seninle tekrardan aşık oluyorum ve sana her geçen gün tekrardan özel hissediyorum sanki şuan bir rüyanın içindeyim ve uyanınca sen olamayacaksın diye çok korkuyorum kimsenin beni bu rüyadan uydurmasını istemiyorum.
(Duygulandım)
Jungkook: Taehyung sadece seni istiyorum, seninle yaşamak, seninle evlenmek ,seninle gezmek,seninle ölmek istiyorum sadece seninle Taehyung.
Taehyung: Bende Jungkook bende sadece seni . Seninle kurduğum hayaller ve senaryolar gerçek olsa varya şuan neler olmuştu Jungkook .
Şimdi sadece uyuyalım ve yarını için hazır olalım. Tamam mı Jungkook?-Jungkook?
Uydun mu hemen? Ya şapsik şey seni, seni çok seviyorum Bebeğim.Taehyung: Günaydın Sevgilim
Jungkook: Günaydın Aşkım. Taehyung beni neden erken utandırmadin?
Taehyung: O kadar güzel uyuyordun ki uyandırmaya kıyamadım ve seni gün boyu izlemek çok güzeldi o anı hiçbozmak istemedim
Jungkook: Aşkım sabah sabah böyle cümleler duymak bana çok huzur veriyor ve utanıyorum
Taehyung : İnan ki utanmak sana çok yakışıyor sevgilim.
Jungkook: Taehyung bu böyle devam eder , uçak saat kaçta kalkicak hazırlamamız lazım dicem ama sen çoktan hazır olmuşsun.
Taehyung: saat 15.50 'de daha var ve sende hazırsın bir duş al sonra şu kıyafetleri giy sonra yola çıkalım.
(Fotorafın güzeliği şaka mi??)
Jungkook: Tamam Aşkım ben duşagiriyorum.
Taehyung: hadi aşkım (öpücük)
Jungkook: Aşkım ben hazırım çıkalım artık.
Taehyung: Geldim Aşkım.
Taehyung ve Jungkook son kez eskiden gezdikleri ve herşeyin başladığı o okula gitti Jungkook fazla dayanamadı ve ağlamaya başladı.
Göz yaşlarına hakim olamdi Taehyung 'da . Ağladılar, güldürler ve son kez oraya baktılar herşeyin başladığı o yere son kez baktılar.
Jungkook Ve Taehyung Fransa 'da yeni bir hayata başladılar ve orda Marka yüzü olan Jungkook ve deli aşkı Taehyung mutlu bir hayat yaşadılar.
|Bu bölümü daha fazla yazmak isterdim fakat olmadı. Aslında bu kitabı hiç final yapmak istemedim her ne kadar begenilmesede benim için yeri çok ayrı. Bu kitabı Taehyung ve Jungkook askere gideceği gün final yapmak için söz verdim . Ve bu sözü tutmak zorundayım. Bangtan sizi çok seviyorum ve iki yıl sonra tekar dan buluşmak üzere sevgiler ve büyük bir özlemle görüşürüz...
Özel bölümler gelicek fakat sınav haftası oluğu için biraz geç gelebilir ve bts ile ilgli haber alırsanız beni bilgilendirin ve onları asla unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓
Fantasi| tamamlandı | Taehyung : her zerrene aşığım Jungkook. Jungkook:bende Taehyung. Taehyung: Jungkook seninle yeni bir hayata baslayacagim. Jungkook: Seninle yeni bir yerde yeni bir hayat için yaşayacağım ve seninle öleceğim.