( arkaşlar bölümler düzenlemiş şekilde sizlere buluştu iyi okumallar.)
Yıllar önce Sevdiği çocuğu yüzüstü bırakan Taehyung ...
Yıllar boyunca heryerde onu ariyan Jungkook ...Tae: üzgünüm jungkook bunu yapmak zorundayım.
Jungkook: Tae bunu yapma bize ,konuşup halledelim bu konuyu lütfen Taehyung sevgilim , beni dinler misin?
Tae:' jungkook lütfen zorlama artık , bu zorluğu aşamiyacagim senin başına kötü bir şey gelicek diye çok korkuyorum lütfen beni affet...
Jungkook: taehyung bunu bize yapma lütfen...
Tae : affet beni jungkook bir gün herşeyi sana tekar en başından anlayacağım ama şuan olmaz jungkook,lütfen.
Aradan yıllar geçti Jungkook serseri olsada işinde çok iyidir en büyük hayali aktör olmak , ve bunu yapacağına inan biri kendisine güvenen ve Taehyung'u seven biri olmaya , ona inanan fakat artık onu unutmak üzere olan biri olmuştur ...5 Yıl sonra
XX: Jungkook aç kapıyı seni serseri yoksa 1 hafta içinde evi terk etmekzorunda kaldırsın.
Jungkook: geldim yaşlı bunak ne var yine , noldu ?
XX: 7 aydır kiranıya ödemiyorsun yada eksik ödüyorsun, bu böyle olmaz sana 1 hafta mühdet evden çıkan için,böyle olmaz artık.
Jungkook: tamam , yarın getirim kiranı.
XX: tamam Jungkook,hadi iyi günler
Jungkook: iyi günler...
Jungkook: jimin bana borç 10 bin won verebilirmisin?
Jimin: Jungkook yeter artık, gel yanıma düzgün bir işe gir öyle kazan paranı böyle olmaz,bu sonödemem sana.
Jungkook: tamam , patron beyy
Jimin: Jungkook patron kelimesinden hoşlanmadığımi biliyorsun.
Jungkook: tamam jimin.
👇🏻
Yanı ilk bölüm olarak o kadar kötü değil gibi geldi bana . Taehyung ve Jungkook için yeni başlangıçlar bizi bekliyor hadi 2. Bölüme geçelim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓
Fantasi| tamamlandı | Taehyung : her zerrene aşığım Jungkook. Jungkook:bende Taehyung. Taehyung: Jungkook seninle yeni bir hayata baslayacagim. Jungkook: Seninle yeni bir yerde yeni bir hayat için yaşayacağım ve seninle öleceğim.