Jungkook gozlerini açtığında taehyung ortalıklarda yoktu . Jungkook telaş içinde onu arıyordu, "Taehyung , nerdesin sevgilim "
Jungkook ter içinde odadan çıktığı gibi eski okulun bahçesine gitti taehyung hariç tüm insanlar ordaydı. Jungkook neler oldup bittiğini anlamca çalışırken Taehyung eli kelepçeli dışarı çıktı. Jungkook donup kalmıştı .
Taehyung hiçbirşey demeden polis eşliğinde arabaya bindirildi, jungkook bodrum katına gittiğinde Taehyung tarafından bir not bırakılmıştı içinde şunlar yazıyordu :- " Hani bazı insanlar çok sevilir ve değer verilir. Senin ile çok anımız oldu ve çok derin duygular yaşadık jungkook, eğer senin ile şimdi ayrılmasaydım bu durum daha kötüye gidebilirdi umarım son ve gerçkten beni affet . Aşağıya yazdığım adrese gidip sana yaptığım küçük süprizi girebilirsin seni seviyorum jungkook."
Jungkook artık çok sıkılmıştı çok yorulmuştu fakat yıllardır aradığı bu aşkını birkere daha kaybetmek istemiyordu. Aklı almıyordu taehyung neden kendini ele vermişti bunu düşünmekten başka bir şeye odaklanamiyordu. Polis hemen jungkook 'u arayıp taehyung 'un teslim olduğunu söyledi jungkook üzgün bir şeklide cevap vererek , polis şubesine gitti.
Taehyung sari saçlarıyla boynunu eğmiş gözleri yaşlı bir şekilde sandalyede oturuyordu jungkook geldiğinde Taehyung hemen başını kaldırıp jungkook ' a baktı. Ağlıyordu fakat gülüyordu bir yandan Taehyung ifâde verirken jungkook'un orda olamasini istiyordu. Jungkook acı çekiyormuş gibi gözleri dolmuştu. Polis memuru peçete verdi jungkook'a
Jungkook ağlayarak daha fazla devam edemeyeceğini söyleyerek dışarıya çıktı.
Jungkook şunu anlamıştı ki Taehyung bunu ikisinin iyiliği için yapmıştı bunun farkındaydı fakat , Herşey çok daha tersine dönüyordu çünkü taehyung bu cinayetti işlemedi hatta bu bir intihardı. Jungkook bunu adı kadar emindi . Fakat kanıt olmadığı için hiç bir şey yapmıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓
Fantasía| tamamlandı | Taehyung : her zerrene aşığım Jungkook. Jungkook:bende Taehyung. Taehyung: Jungkook seninle yeni bir hayata baslayacagim. Jungkook: Seninle yeni bir yerde yeni bir hayat için yaşayacağım ve seninle öleceğim.