PART 18

22 3 0
                                    

Jumgkook sınava girmek için yolda giderken, okulun önünde bekleyen korumaları görür büyük ihtimalle Jimin ve Suga arabanın içinde'dir .

Jungkook arka kapıya doğru koşmaya başlar ve okulun içine girer sınavin bitmesine 25 dakika vardır.

Jumgkook: Hocam geç kaldığım için özür dilerim, Lütfen beni sınava alın.

Soobin: Geç çocuğum, hızlı ol sınavın bitmesine son 25 dakika var.

Jungkook: Çok teşekkür ederim.

Soobin: Tamam al kağıdını geç şuraya.

Sınav bitti nihayetinde artık Fakat Jungkook sadace 38 soru çözmüştü ve bitirmesi gererken 22 soru vardı.

Soobin: çocuklar ellerinizi kaldırın ve kağıdı masaya koyun.

Jungkook sonunda bitirir sınavını ve Jimin ve Suga onu almak için okulun içine girerken Jungkook çıkar.

Jimin: sınavın nasıldı Jungkook tavşanım.

|Jungkook 'un iç sesi |

*Tavşanım deme seni piç kurusu*

Jungkook: iyidi .

Jimin: artık gittme vakti Jungkook hazır mısın? Araba kapıda bekliyor seni .

Jungkook: tamam Jimin hazırım gidelim fakat bir tuvalete uğramam lazım.

Jimin: tamam hızlı ol ama uçak kaçmasın.

Jungkook: tamam gelicem hemen .

Jungkook hızlı bir şekilde tuvalte koşar ve hemen polis Choi arar.

Jungkook: Choi bey , ben sınavdan çıktım Jimin ve Suga beni bekliyor. Siz nerdesiniz?

Choi: merak ettme Jungkook herşey bitti . Savcı bey ile yoldayız siz havalimanına gidin biz birazdan orda oluruz fakat şunu da diyim Taehyung yanımizda.

Jungkook: C-ciddi misiniz ?

Choi: Evet fakat sen git şimdi biz yoldayız.

Jungkook: tamam. Onu çok özledim.

Jimin: Jungkook hadi çık.

Jungkook: geldim Jimin

Havalimanına geldiler fakat ne Choi vardı nede polis'ler Jungkook enislenmeye başladı ya Taehyung gelmeden uçak kalkarsa.
-diye tam düşünürken polis içeriye geldi ve nerdeyse herkeskorkuyordu Jimin ve Suga ne olduğunu anlamaya çalışırken Taehyung içeri girdi Choi ile beraber.
Jimin ve Suga kaçmaya çalışırken özel tim içeri girdi.

Resimdeki adam : Ren hirasama

KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin