PART 19

15 2 0
                                    

Suga ve Jimin hala olayın şokunu atlatmaya çalışırken Taehyung hızlı bir şekilde Jungkook sarılır.  Choi ve polis ekibi baskın düzenler ve Jungkook ve Taehyung'u çağırır.

Jungkook:Taehyung seni çok özledim

Taehyung: bende seni Jungkook

Jungkook: Taehyung sana bir şey sormak istiyorum.

Taehyung: Tabiki aşkım şöyle

Jungkook: Bana seni hapishaneden çıkarmam için yardım eden bir veya bir çok kişi var di . Bunlar kimdi ve bizim geçmişimizi nereden biliyordu .

Taehyung: Demek sana yardım ettiler.  Jungkook onlar bizim eski sınıf arkadaşımız yani bizden önce sevgili olan Namjoon ve Seok Jin .

Jungkook: ciddi misin? Taehyng seni çok seviyorum ve  seni bir daha asla kaybetmek istemiyorum  kaybetmeye gücüm yetmez. Seninle yaşayacağımız çok şey var artık geleceğe bakmalıyız eski defterleri geride bırakalım ve birdaha açmamak üzere kapatalım sadece sen ben ve önümüzdeki gelecek Taehyung bildiğin üzre biz artık sevgiliyiz ve bundan sonra ne olursa olsun paylaşmak zorundayız .

Taehyung:  Jungkook bende seni çok seviyorum ve çok özledim sana söz veriyorum bundan sonra seni asla bırakmıyacağım ve sadece senle olan güzel bir gelecek için yaşayacağım umarım beni anlarsın Jungkook...

Jungkook: Taehyung acaba biz artık seninle başka bir yere başka bir hayat mi kursak? Başka bir ülkede yaşayıp burdaki herşeyi geride bırakalım.

Taehyung:  Jungkook bende bunu çok isterim fakat önce bu zor zamanı bir atlatalım emin ol seni istediğin heyere götürücem. 

Jungkook: Taehyung ben sadece senin olduğun heryere gelirim yeter ki sen ol , biz olalım.

Taehyung: Jungkook eve gidelim mi ? Biraz dinleniriz ve hayal kurarız sonrada onları gerçekleştiririz?

Jungkook: Taehyung seninle ölüme bile gelirim.

Taehyung: ölüm falan konuşmayalım,   sonra olanları biliyorsun.

Jungkook:  Taehyung tamam taman, hadi gidelim.

Taehyung: Jungkook sen ne zaman askere gidiceksin?

Jungkook: 2 yıl sonra gidicem ,neden sordun ki ?

Taehyung: hiç Jungkook merak ettim .

Jungkook:  Taehyung sen ne zaman gidiceksin?

Taehyung: ben gittim Jungkook

Jungkook: ciddi misin? Woahh... Taehyung seni çok seviyorum bebeğim.

Taehyung: Jungkook her zereneaşığım seni çok seviyorum bebeğim...

Jungkook: Taehyung seninle getirdiğim ve geçireceğim her saniyeden zevk alıyorum ve hiç bittisin istemiyorum.

Taehyung: Jungkook sana deli gibi aşığım ve bunu hep yaşmak istedim.
(Fakat imam hatipliyim) yapamam sana.

Jungkook: Taehyung acaba öldükten sora başka bir dünya ya gidersem yine seni bulabilir miyim ?

Taehyung: Jungkook emin ol ki sen nerde olursan ol ben asla sensiz bir hayat  yaşamayacağım sensiz bir hayat benim için hayat değil Jungkook sana o kadar aşığım ki sen bile bilemezsin.

Jungkook: Taehyung seninle ölüme bile gelirim derken yalan söylemiydim ve sana bir şey itraf ettnek istiyorum.

Taehyung:  sen hayatıma girdigin andan beri hep bir endişe hissi var di içimde acaba böyle yapsam benden nefret eder mi zaman geçtikçe benden soğur mu? Benden 2 yaş küçük olamama rağmen benle ilgili ne düşündüğünü buları hep merak ettim jungkook.

Jungkook:  seni ilk gördüğüm zaman hayatımda ilk defa böyle bir his yaşadım ve kalbim ilk kez böyle hızlı atmaya başladı.
Senden 2 yaş küçük olamama rağmen beni kabul edecekmiydin yoksa sadece senin için bir küçük çocuk olarak mı kalacaktim hep merak ettim fakat şuan sadce seni düşünüyorum ve seninle bir ömür hayat yaşmak istiyorum Taehyung.

Taehyung: seni gerçketen de çok seviyorum Aşkım.

Jungkook : bende seni çok seviyorum Bebeğim.

( Final bölüm 20. Bölüm) birde özel bir bölüm gelicek ( istek gelirse) .

KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin