PART 15

56 4 19
                                    

( ekledigim fotoraf okulda yapılan resim projesi için aday )

Jimin: Jungkook müsait misin acaba?

Jungkook: Evet, neden sordun ?

Jimin: seninle konuşmam gerek ama yüz yüze , telefonla konuşmak pek uygun olmaz.

Jungkook: tamam Jimin ama çok mu önemli,kendimi pek iyi hissetmiyorum da .

Jimin: Jungkook önemli artık kedini iyi hisetmmek isteyeceksin.

Jungkook: Jimin ne yapmak istediğini anlıyorum fakat bu beni mutlu etmeyeceğine söylemeliyim.

Jimin: Jungkook lütfen artık bana inan seni mutlu etmek için bir paylanço kıyafeti giyip yanına gelmediğim kaldı.

Jungkook:  tamam Jimin geliyorum.

Jimin: bekliyorum

Jungkook olacaklardan habersiz hayattan bıkmış bir şekilde yolda yürürken birden muhabirler yolunu kesti ve Jungkook' a sorular sormaya başladı.

"Jungkook bey ,Taehyung bey ile sevgili olduğunuz doğru mu?"

"Taehyung sizin neyi ifade ediyor?"

"Jungkook bey Taehyung sizin için mi hapisaneye girdi?"

  (Bu kelimeler aralarında en çok canımı yakan şu cümle oldu "Taehyung sizin yüzünden mi hapisaneye girdi?"

Gözlerim doldu artık bir adım geriye adım atamak üzereyken arkadan aldığım kuvvetle bir an irkildim ve arkama döndüğümde polis muhabiri   Kim songyon vardı.  Gözlerim bir anda açıldı ve  kalbim yerinden çıkacak gibi hissettim. )

Polis Songyon : Jungkook artık gitme vakti.

Jungkook:  polis bey ?

Songyon: Jungkook  şuan sadece yürüyelim .

Songyon ,Jungkook ''un kolundan tutarak ordan uzaklaştılar ve Jungkook 'a baktığında ağladığını gördü.

Jungkook:  polis songyon 'dur lütfen!  Ne yaptığınızı zannediyorsunuz?

SongyonJungkook bey kusura bakmayın ama dışardan bakarken çok rahatız olduğunuzu gördüm o yüzden yardım ettim.

Jungkook : ah, anladım Songyon bey teşekürler. 

Songyon:  Jungkook bey , yanlış anlamazsanız çıkan haberele göre Kim Taehyung ile sevgili misiniz ve önceden öyle miydi?

Jungkook: Songyon bey haberler nerden çıktı bilmiyorum ama hepsi yalan!

Songyon: Jungkook bey , sızdıran bir ses kaydı var . Tüm haber kanlarında bu ses siz ve Bay  Taehyung ile olduğu düşünülüyor.

Jungkook; Ama ben hayır! Bu nasıl oldu bilmiyorum ama Yalan haber .

Songyon:  Jungkook bey, Taehyung kaçarken ona yardım ettiğiniz ihbarı aldık bizimle karakola kadar gelmeniz gerek lütfen zorluk çıkarmayın.

  Kitap tutmadığı için erken final yapabilir ,kitap okuyucularımız için bilgilndirme 'dir .

Iyi günler...💋💗

KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin