Jungkook:eğer seni bulmazlarsa ben burayı idare ederim... diyip uyku iğnesini kendine vurur.
Tae:Jungkook bunu yapmak zorunda değiliz gel beraber kaçalım.Jungkook:Üzgünüm Taehyung ama aynı şeyleri yeniden yaşamak zorunda kalmak istemiyorum.
Tae:Jungkook seni almadan gidemem burdan.Jungkook:Taehyung uykum var , git burdan seni bulmaya eve gelicem-.
Tae:Jungkook geri gelicem,şimdi burdan çıkamam lazım.
[ Taehyung önce odadan çıkıp personel odasını arar ve orda bir şapka bulup hastane merdivenlerinden inmeye başlar fakat indiği merdivenden başka bir doktor gelir... Taehyung bunun üzerine bir acil çıkış kapısında içeri girip bulduğu ilk erkek tuvaletine girer . Onun girdiği tuvalete bir adam intihara kalkıştıgini görür ve bunu önlemek için yanında giderken adam silah çıkarıp intihar eder ve orda ölür...]
Tae:Bekle ölüm çözüm değil bunu yapma
XX:Sevdiğim kadın beni biriyle adlati, eğer bunu yaparsam acı çekmeden ölürüm fakat o gözümün önünde başka biriyle olurken acı çekerek ölürüm.
Tae:ölüğüne arkadaki insanlari hiç düşünmüyor musun?
XX:Benim ondan başka kimsem yoktu fakat şimdi hiç kimsem kalmadı.
Tae :Peki ya hayatında başka birini bulabileceğini unutun mu? Pes etme ve bunu yapma.
XX: O olmadan ben yaşayamam.
Tae:Sevdiğin kadın için ölmeyi göze almışsın fakat bu senin kendine olan zararın olucak.
XX:Kes! Artık bunları duymak istemiyorum.
Tae:Dur yapma!
"Kendini vurur "
[ Tüm insanlar erkekler tuvaletine gelir fakat adam orda hayatını kaybettiği görürler ve yanında sadece Taehyung olduğundan ve şapka takip garip davrandığından herkes şüpheli olarak onu suçlar fakat olay öyle olmadığını açıklamayacak şekilde ordan kaçmaya başlar ...
Bu olay üzerine herkes Taehyung 'u armaya kalkar fakat Taehyung hemen ordan kaçıp bir ara sokağa girer ve bir şekilde şimdilik kurulmaya çalışmıştır...]
Tae:Bu olmaz şuan herkes benim bir suçlu olduğumu düşünüyor eğer bu haber Jungkook 'un kulağına giderse işler karışır ve polisler beni arar , umarım kimse yüzümü görmemiştir, fakat hastanede kaçan tek kişi benim ve suçlu sanılan yine benim nu gidişle Jungkook ile beraber olmam çok zor olucak hayır işleri yerine koyim diyerken işleri daha da berbat ettim , bunu Jungkook 'a nasıl söylüyeceğim , eski eve gittmeliyim Jungkook beni orda bulur.
Doktor:Jungkook uyan.
Jungkook:Ne!ne oluyor neden burda uyuyorum.
Doktor:Bay kim kaçmış hastaneden ve şuan tüm polisler onu arıyor.
Jungkook:Ne! nasıl! neden?
Doktor:Bay kim tuvalete bir adamı öldürmüş ve cinayete teşebbüs nedeniyle şuan heryerde aranıyor.
Jungkook :Hayır bu olamaz biz onunla böyle konuşmadık, hem Taehyung bunu yapmaz bu tam bir saçmalık.
Doktor:üzgünüm fakat bu gerçek Jungkook, Taehyung bir suçlu.
Jungkook:Bu olamaz buna inanmak istemiyorum
[Jungkook hemen hazırlayıp girmeye hazırlanırken jimin ve Suga hastaneye gelir.fakat Jungkook onları görmeden bir şekilde hastaneden Kaçar]
Jimin:Jungkook biz-
Doktor:Bay Jungkook şimdi çıktı.
Jimin:Has- Suga benim ile gel.
Suga:Jimin bu iş bana bırak o katil olan Taehyung işini ben hallederim.
Jimin:Suga bul fakat canlı istiyorum onu.
Suga:Tamam jimin merak ettme o iş bende.
Tae:Jungkook umarım beni bulursun burda.
Jungkook:Tae - burda misin?
Tae:Jungkook yardım et bana.
Jungkook:Olanları duydum fakat buna inanmıyorum.
Tae:İntihara kapıştı adam bende durdurmaya çalışırken kendini öldürdü benim bir suçum yok inanan bana Jungkook.
Jungkook:İnanıyorum sana Taehyung.
[Polis kapıyı aç Taehyung içerde olduğunu biliyoruz]
Tae:Jungkook napıcaz şimdi?.
Jungkook:Gel benele arka kapıyı kullanılacagiz başka çare yok.
Tae:Peki! Fakat .
Jungkook:Hızlı ol Taehyung ben onları oyalarım.
Tae:Jungkook eski okul-
Jungkook:Git burdan Taehyung.
[ Jungkook ağlamaya başlar! Taehyung kaçar fakat polisler hala peşindedir ]
Yeni bölüm yarın
Kitaba oy vermeyi unutmayın Ve yorum yapmayı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK •TAEKOOK [Texting]✓
Fantasia| tamamlandı | Taehyung : her zerrene aşığım Jungkook. Jungkook:bende Taehyung. Taehyung: Jungkook seninle yeni bir hayata baslayacagim. Jungkook: Seninle yeni bir yerde yeni bir hayat için yaşayacağım ve seninle öleceğim.