hananene v2

118 8 23
                                    

Pov. Hanako
(dla ułomnych to rozdział kiedy autorka ni ma weny albo jej się nudzi albo żeby nie zawieszac ksionżgi)

Było mi trochę przykro moja mało rybka mówi że wszystko zepsułem...

-Ale... - byłem na skraju "płaczu" - ja... Ja nic... o co ci chodzi???

-HANAKO, nie płacz!! przepraszam!!! Nie płacz!!

Dziewczyna mnie przytuliła, objąłem ją i położyłem głowę na jej ramię. Akane się na nas jakoś dziwnie patrzył jakby no...
tak : 😏. Ale ten okularnikoczasozmieniaczkujon źle z takim pedofilostycznym uśmiechem wygląda.

- Akane stop... nene będzie miała koszmary...

-Co on ro- okej Amane śpię dziś z tobą...

-Dla mnie nie ma problemu Ya~shi~ro~~

-... Ha~na~ko~

-Ja stąd idę - jak powiedział tak zrobił. Teraz nic mi nie przeszkodzi do poderwania Nene...

Przewróciłem ją na plecy i wtuliłem się w zagłębieniu jej szyi. Nie widziałem rybuni ale jestem pewny że jest tak czerwona jak Rzodkiew.

-H-hanako - kun!!!

-hmmm? jestem zajęty... nie przeszkadzaj!

-Czym niby!! Możemy się przynajmniej w normalnym miejscu położyć?? Nie chcę spać na brudnej podłodze...

-To ty naprawdę zostajesz!!??? - podekscytowalem się i od razu wstałem biorąc Yashi na pannę młodą zaprowadzając ją do kantorka bo tam są materace. - Idę po kocyk zaraz będę!!! - Szybko poleciałem na dach a na dachu podleciałem do blaszaka, otworzyłem i wyjąłem 6 kocy i po 3 poduszki... już rąbac to że ja nie muszę spać... będę patrzył na piękną twarz Yashiro... - Już jesteeeem!!!

-To dobrze bo się bałam... tu jest trochę ciem- nie zdążyła dokończyć ponieważ przytuliłem się do niej... Odkleiłem się i zacząłem nam ścielić "łóżko". Na szczęście jutro weekend więc nikt jej tu nie zobaczy.

Ucałowałem jej czółko i powiedziałem...
-Dobranoc moja rybieńko...

w odpowiedzi usłyszałem tylko cichy pomrók

_____________
słów : 302

na tym polegają te rozdziały!!!
mają być krótkie
WIĘC SIĘ NIE PRUĆ!!!
Btw dziękuję za 230 powiadomień
tak.
dziś w sumie dostałam 230 powiadomień
bardzo wam dziękuję

Dobranoc rybeczki <3333333333

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 09, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zostań ze mną... I MITSUKOU I {Zawieszone} Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz