!

370 5 2
                                    

Ljudii, ovo nije dio price, ali ja vama jednostavno moram ispricat kako je nama bilo dobro u hiltonu i na njihovom treningu.
! Nije nikakvo hvalisanje, jednostavo zelim to podjeliti s vama !
Uglavnom, pocnimo od treninga u ponedjeljka
Ja sam dosla iz skole, i naravno bila sam na mobitelu i listala sam instagram i izasla mi je objava od Hns-a

ja sam to naravno odmah skrinala i poslala prijateljicama, ajmo ih nazvat nina i sara, ja sam ih odmah pitala ako cemo ic (naravno uvijek pitam prvo njih a onda roditelje) i sara je  rekla da ona ne moze ic jer da ona ima svoj trening, a nina je r...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ja sam to naravno odmah skrinala i poslala prijateljicama, ajmo ih nazvat nina i sara, ja sam ih odmah pitala ako cemo ic (naravno uvijek pitam prvo njih a onda roditelje) i sara je rekla da ona ne moze ic jer da ona ima svoj trening, a nina je rekla da moze. I dobro, ja sam krenula pitat svoje roditelje al nisam znala kako, jer sam mislila da ce odmah rec ne. Skupila sam hrabrost i otisla ih pitat, pa je tata reko da izmisljam i da me nece vozit, onda sam ga ja tu moljakala i jos moljakala i dalje je govorio ne.

Onda sam isla fake plakat u sobu, i nakon niti 2 minute, ude meni tata u sobu i pita
"Kad ti je to? Ja te mogu vozit al onda neka Ninini dodu po vas"

Ja sam naravno bila sva sretna i odmah sam isla zvat ninu, i ona je rekla da moze, i da ce njezini doc po nas.

u 17:15 smo krenuli po ninu i nakon smo isli na rujevicu, tamo smo dosli oko 17:30 i morali smo cekat jos 15 minuta da nas puste na tribinu. Ja i nina smo stale na ogradu, tocno tamo di je bio incident sa livajom, kad je trening zavrsio kova, livi, perja i petko su nam se potpisivali, i onda smo isli ca.

Cetvrtak, Hilton
Posto je u cetvrtak bio praznik i nije bilo skole, ja nina i sara smo se dogovorile da cemo tad ic u hilton. mi smo iz opatije i nemamo toliko do hiltona, isle smo na autobus 32 za rijeku u 3:40 i kod hiltoma smo bile u 3:50. Dan prije, u srijedu, su bile moje druge prijateljice ( nazovimo ih mia i tia) isle u hilton i one su se slikale bas sa dosta njih. Posto su one vec bile, ja sam se dogovorila sa Tiom da i ona dode tamo pa da bude s nama. mene je vec u autobusu pocela hvatat panika kako cu ja njih pitat za sliku ovo ono.

Mi dodemo na stanicu ispred hiltona i ne znamo ni kako uc u srama. Krenule smo prema ulazu i ispred je bio neki covjek za djecom i reko nam je
"cure pozurite, luka djeli autograme"
mi smo usle unutra i vidjele smo tiu kako sjedi s bratom za stolom u kaficu, pozdravile smo ju, a onda smo vidjele luku i majera kako sjede za stolom sa stozerom.
Mi ih nismo htjele ometat pa smo isle sjest na kauc, dosla nam je neka teta i pitala ako smo mi tu zbog njih i mi kazemo da jesmo, onda nam je rekla da dodemo za njom pa smo ustale i krenule.

ona je vidjela da je nas sram ic pitat za sliku pa je zato isla s nama i ona je luku pitala ako se mozemo slikat, nina je dobila potpis na maskici a ja na dresu.

nakon toga smo opet sjele na kauc i malo pricale za tom zenskicom, onda smo ja sara i nina rekle sa idemo u kafic popoit nesto, taman smo krenule sjest kad ono petkovic taman dode dole u hodnik, mi krenule prema njemu, prvo je nina slikala mene i saru s njim pa sam ja slikala ninu, ja sam drzala taj mobitel u rukama i tako su mi se ruke pocele trest da to nije bilo realno ( inace mi se nikad ne tresu ruke)

poslje toga se nismo ni vracale u taj kafic nego smo samo sjele na kauc i cekale da netko dode, onda je dosao corluka pa smo se i sa njim slikae, nakon njega juranovic, mateo, vida i livakovic. naravno prosli su i drugi igraci samo njih nismo uspjele zaustavit da se slikamo, neki su takoder izasli kroz drugi prolaz da ne prolaze kroz fanove.

evo jedan meni tuzan trenurak sta se desio,
dakle, sutalo je stao da se potpise nekom malom deckicu, ja sam stajala pored sutala sa desne strane i drzala dres da mi se potpise, on me samo pogledao u oci i otiso van 😂

nakon toga sko ja nina i sara bile pretuzne sta se nismo sa svima slikale, one se nisu cak ni sa livakovicem uspjele slikat. odlucile smo da cemo ostat tu i cekat da se vrate sa treninga.

u meduvremenu nam je bilo dosadno i bile smo glade i onda smo krenule prema lidlu tu u blizini, pa sam ja pitala tatu koliko nam treba do tamo, on je rekao 2 kilometra pa smo mi odustale, sjetile smo se da ima pekara u blizini, ali bas i nije bila u blizini.

hodale smo do kantride, nekih 3-4 kilometra za tamo i isto toliko za nazad, onda smo skuzile da nam je bilo bolje otic u lidl.

u hotel smo se vratile oko 6:45, navijaci su se ponovno poceli skupljat, stozer je doso oko 7:15, i mi smo mislili da ce sad i igraci ali nista od toga.

dosli su tek u 8, poceli su ulazit i zaustavili su se samo oni s kojima smo se vec slikali, ja sam cekala da vidim kad ce josko uc, i njega nije bilo.

ja sam bila sva zacudena zasto njega nema, jer sad nije mogao doc kroz drugi prolaz jer jedino kroz glavna vrata mogu uc.

u meduvremenu je dosao i jedan prijatelj iz razreda (nazvat cemo ga marko)

ja sam natjerala marka da ode pitat stozer di je josko, kad ono on u zagrebu na terapiji..

bilo mi je toliko zao sto ga nisam vidjela, doslovno sam samo zbog njega i dosla.

u 8:35 smo ja nina i sara krenule na autobusnu stanicu, i ona je bila tocno preko puta ceste na strani di su njima bile sobe, posto je taj hotel sav u staklu sve se vidjelo.

u 8:35 smo ja nina i sara krenule na autobusnu stanicu, i ona je bila tocno preko puta ceste na strani di su njima bile sobe, posto je taj hotel sav u staklu sve se vidjelo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

uglavnom to vam ovako izgleda, samo sta smo mi bile sa druge strane di su im ulazna vrata od sobe. mi smo tako sjedile na autobusnoj i vidjeli smo njih kako prolaze i poceli smo im mahat, mahnuli su nam livi, ivanusec i krama.

i nakon toga je dosao bus i mi smo isle doma. sutra je nedjelja i sutra planiramo opet ici u hilton da vidimo ostale..

opet ponavljam
! nije nikakvo hvaljenje !

To svjetsko prvenstvo - Josko Gvardiol 🔚Where stories live. Discover now