Inspirirano pjesmom - Bored
Prošlo je dva dana od naše svađe, jučer je bila utakmica protiv Brzila, nisam išla na nju. Oba dva dana sam samo plakala u sobi, danas kad sam se probudila rekla sam sama sebi da to ne zaslužujem, sredila sam se i išla na plažu.
Na plaži sam bila do nekih 14 sati a nakon toga sam se vratila u hotel, otuširala sam se i nakon toga poslala Mateu poruku ako želi da malo pričamo o svemu. To mi je najdraži dio, brat mi je, uvijek će me kužit, stariji me 9 godina i on je već većinu mojih sadašnjih problema prošao.
Što se tiće Joška, ja sam i dalje u nekoj tuzi ali mislim da moram preći preko toga, on se meni nije ni javio ni ništa. Iskreno mislim da ako mu je stalo došao bi do mene odmah taj daj, ali nije.Sada je 19 sati, rekli su da je večeras neka fancy večera i da se malo prikladnije obučemo. Speglala sam kosu, obukla ljetnu bijelu haljinu i na noge nike air forsice. Od šminke sam imala samo malo korektora da prekrije svo ono silno plakanje, i malo maskare. Sišla sam u salu a tamo su se svi već okupili, sjela sam pored Dejana i Izabel, a ispre mene su bili Mateo i Lovro.
"Kako si" upita me Dejan
"Pa ajmo reć da sam savršeno, ujutro sam se probudila i rekla sama sebi da neću ništa postići budem li samo plakala u sobi" odgovorim.
Pošto je pored Lovra sjedio Ivo, a pored Ive, Joško, čuo je što sam rekla. Samo me pogledao i napravio neku facu kao da ga više nije briga za mene.
Na večeri smo pričali, pili, zabavljali se, a nakon večere smo išli na bazen. Meni se baš i nije dalo kupat pa sam samo ležala na ležaljci i gledala što ostali rade.
Sve je bilo super dok Dominik, Josip i Borna nisu došli do mene"Jesi vidjela" svo troje me upitah
"Jesam vidjela što?" zbunjeno ih pogledam
"Nemojte joj pokazivat jeste normalni" dovikne Marko
"Pokazat šta? Što se dešava" previše stvari, ništa ne kužim
"Stari kako da joj ne pokažem, moram" kaže Josip i pokaže mi sliku
Kad sam vidjela sliku, kao da me nešto presjeklo, na slici je bio Joško s nekom curom, ljubio se s njom.
Već sam krenula plakat, ustala sam se i potrčala u svoju sobu.Joško's pov
Sjedio sam na ležaljci na drugom kraju bazena, čuo sam da dečki spominju Niki nekakvu sliku, pogledala je sliku, počela plakat i otrčala u sobu valjda. Otišao sam do Matea"Brate, šta je Niki?"
"Joško, makni se od nje"
"Šta sam napravio?"
"Ti to mene stvarno pitaš? Stvarno sam imao nade u tebe i Niku, al sad nakon ovog.."
"Mateo nemoj mi takve odgovore, nek mi neko pokaže tu jebenu sliku"
Josip je došao do mene i pokazao mi sliku, stvarno nisam, ovaj put stvarno nisam.
Nika's pov
Čujem kucanje na vrata sobe, znala sam da je Joško, i da je.
Pustila sam ga u sobi, samo me sad zanima šta će reć."Nika daj da ti objasnim" kaže
"Nadam se da ne misliš da je to sranje pošteno" nisam mu dopustila da on nešto kaže, ja sam
"Dajem ti sve što želiš i više, dajem ti svaki djelić sebe..." krenula sam, ali me plakanje zaustavilo, udahnula sam pa nastavila pričati u suzama
"Ne želim ljubav koju si ne mogu priuštit, samo želim da me voliš, zar ne vidiš da mi je dojadilo? Dajem ti svaki djelić sebe, dio mene"
Plakala sam sve jaće i jaće, gledala sam u njega a njega je bol također grizla, oči su mu bile suzne, samo što nije proplakao.
"Nika, jako mi je žao.." krene
"Idi, idi molim te, gotovo je sve ovo, mislila sam da će biti bolje"
"Nika molim te"
"Idi"
"Ali"
"Joško idi" povisila sam ton, a tad su Matek i Dejan uletili u sobu
"Jole ajde van, rekla ti je"
On se dignuo sa kreveta, pogledao me, i izašao.
Ja sam se opet raspala, grlili su me i Mateo i Dejan, nakon silong plakanja od nekih skoro 2 sata, zaspala sam.Ujutro sam se probudila pored Matea, ustala sam se i presvukla iz one haljine, otišla u kupaonicu, oči su mi bile natečene kao da me netko tukao. Nikad zapravo nisam voljela veze, pogotovo zbog tih djelova, prekida. Ali Joško i ja ni nismo bili u vezi, mislili smo da hoćemo, ali eto, jednostavno nas ljubav ne povezuje.
—————-
Evo ga napokon, inspirirala me ova pjesma sam tako, izasla mi na fyp na tiktoku i etoo
uzivajte 🫶🏼
YOU ARE READING
To svjetsko prvenstvo - Josko Gvardiol 🔚
RomanceOn se njoj javi, a ona svom bratu govori kako je on naporan i dosadan. Upoznaju se u Zagrebačkom hotelu a on se odmah zaljubi.. 1st in gvardiol - 23.1.2023 🫶🏼 1st in joskogvardiol - 12.7.2023 🫶🏼 1st in nogomet - 12.7.2023 🫶🏼