Hepinize çok teşekkür ederim bu kadar okunacağını tahmin etmemiştim gerçektenn
.....
Yazar'danJisung dünyada bir ilk yapıp okula erken gitmişti. Sebebi ise yeni gelen hocayı merak etmesiydi. Annesinin yaptığı tostu bile yiyememişti. Okula gidince yaptığı ilk şey ise birinin ensesini tutup parasını almaktı. Jisung böyleydi. Bu yüzden korkardı herkes ondan. Herkes yeni gelen hocayı konuşuyordu. Anlaşılan çoktan gelmişti. Jisung'da namını yeni gelen hocaya duyurmak için birisini pataklama planı kurmuştu.
Jisung'dan
Evet Jisung. Şimdi yapacağın tek bir şey var: Birini dövmek.
"Pişt, gel lan buraya! "
"Noldu abi, bir şey mi istedin? "
"Sanane lan! İstediğimi isterim, sana mı soracağım?"
Yumruğumu yüzüne geçirip üstüne atladım. Şuan aldığım zevk anlatılamazdı. Seviyordum adam dövmeyi. Minecrafttan sonra gelen şey adam dövmekti benim için. İstediğim şeye ulaşmıştım. Yüzünü kana buladığım çocuk bana yalvarıyordu. Karşıdan bizimkiler bana bakıp gülüyordu. Arkadan da bir hoca beni almaya geliyordu sanırım.
"Jisung bu kaçıncı adam dövüşün evladım, ne yaptı bu çocuk sana? Yüzüyle götü birbirine karışmış!"
"Hocam anama laf etti, ben de ağzının payını verdim. "
Çocuğa kaş göz yaptığım için susmuştu. Bayılıyorum kendime ya Han Jisung etkisi işte.
"Yürü Jisung uğraşamıyorum artık ben. Biraz da yeni gelen hoca uğraşsın seninle. "
Evet, işte bu! Bakalım nasıl biriymiş. Bu düşüncelerin arasında hoca kolumdan tutup öğretmenler odasının önüne getirmişti. Heyecanla beklerken hoca kapıyı açtı ve sanırım öldüm. Yunan Tanrısı mübarek, resmen yutkunamadım. Anneler neler doğuruyor be!
"Evladım! "
"Efendim, hocam. Kusura bakmayın, duymamışım. "
Yeni gelen hocaya bakmaktan duyamadım, demedim de.
"Şuraya otur, ben gidiyorum. Artık seninle uğraşamıyorum."
Hocanın işaret ettiği yere oturdum ve karşımdaki Yunan Tanrısına bakmaya başladım. Zaten hoca da o sıra gitmişti. Yeni hoca telefonu bırakmış, ardından bana bakıp konuşmaya başlamıştı.
"Han Jisung sensin, değil mi? "
"Evet, hocam. "
"Direkt mevzuya giriyorum. Neden dövdün çocuğu?"
"Hocam ayıp olmazsa ilk adınızı öğrenebilir miyim? "
"Lee Minho. "
"Teşekkürler, hocam"
"Tekrar soruyorum, neden dövdün çocuğu? "
"Anama laf etti hocam. "
"Ben senin anana şurda laf etsem, beni de mi döveceksin Jisung?"
"Estağfurullah hocam. "
"Ne olacak o çocuğa Jisung? "
"Hocam onu hallederiz ya."
"Nasıl olacakmış o? "
"Olur işte hocam. Bu arada, ben gitsem olur mu hocam? "
"Neden Jisung, amcan doğum mu yaptı yoksa?"
"Hocam ya onu nereden öğrendiniz? "
"Ne yapacaksın nereden öğrendiğimi yoksa kafama sıra mı atacaksın? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Gibi Öğretmenin Ben! Minsung
FanfictionJisung lise öğrencisiydi, çok yaramaz ve durdurulamazdı. Fakat okula yeni bir öğretmen gelmişti. O, Jisung'u durdurabilecek miydi?