Bölümü yayınlamışım ama başlığı unutmuşum bu yüzden silip tekrar atıyorum...
........
Yazar'dan
Jisung sabah okula gitmek istememişti ama, annesi gene izin vermemişti. Sınıfta kalacağından korkuyordu annesi. Jisung ise, Minho'nun yüzüne nasıl bakacağını düşünüyordu, dünden sonra.
Sherlock olmaya çalışan embesiller
Ramazanpidesi
Dün neler oldu hyunglar gelemedim
Kusura bakmayınHorozkılıklıcivciv
Sorun değil koçumSeungdiyenbalina
Enayi josung bir anda ortadan kayboldu nedenseMandajisung
Kes lan özel birşey olamazmıHorozkılıklıcivciv
Annesi gelmezsen
Akşama kuru fasulye
Pilav yapmam demiştirMandajisung
Ya felix sende biSeungdiyenbalina
Josung gittiğinde fizikçide gitti
Vay anasınıRamazanpidesi
Yatak işimi yoksaaMandajisung
Hepinizin ağzına tuvalet fırçası
Sokmazsam adam değilimSeungdiyenbalina
Hoşt lanHorozkılıklıcivciv
Kendisini sokucak ağzımızaRamazanpidesi
Felix yargı dağıtıyorSeungdiyenbalina
Felix 1 Josung -0Mandajisung
Ben gidiyorum amk
Zaten annem kafama terlik attı acıyoSeungdiyenbalina
Geçmiş olsun enayi jisung.....
Jisung okula vardığında, neredeyse ağlayacaktı. Fizik hocasının penisini gördüğünde, far görmüş, tavşan gibiydi. Sarhoş falan da değildi, Jisung'u asıl utandıran buydu. Zaten kim nerdeyse 98 km olan bir penis görse, ayılırdı.
"Allah canımı alsa da, kurtulsam! "
"Ne oldu, gene sövüyorsun. "
Jisung yanına baktığında, yakın bir arkadaşı olan, Soyeon'u görmüştü. Soyeon'da okulun belalısı sayılırdı. Her ne kadar sakın birisi gibi dursada, herkesin sırrını öğrenir, okula yayardı. Bu yüzden Jisung ile iyi anlaşırdı.
"Hiç sorma be. "
"Sordum bile. "
Soyeon Jisung'un omzuna elini atıp, yürümeye başlamışlardı. Birşeyler konuşup, gülüyorlardı. Kim Jisung ve Soyeon'u görse, yolunu değiştiriyordu.
"Ben gideyim, malum yengen bekliyor. "
"Tamamdır, görüşürüz iyi işler size. "
Jisung koşa, koşa sınıfa gitmeye başlamıştı. O sırada ise, bir sürü kişiye çarpıp, yere düşürmüştü. Kendisine göre, bu Han Jisung etkisiydi. En sonunda ise, birine çarpıp, kahvesini düşürmüştü. Kim olduğuna bakmak için kafasını kaldırdığında, Minho olduğunu görmüştü.
"Hocam çok, özür dilerim acelem vardı malum, fanlarım var. "
"Fanlarını, senin ile birlikte si-"
"Hocam ayıp oluyor. Bu arada, siz dün bana, ' bunları unut' demiştiniz ya, ben unutamadım. "
Minho Jisung'a aval, aval bakmaya başlamıştı. Etrafına bakıp, Jisung'un kolunu tutmuştu.
"Benimle geliyorsun, Han Jisung. "
"Neden hocam sikicekmisiniz. "
"Evet, varmı itirazın? "
Minho Jisung'u sürüklemeye başlamıştı. Minho'nun odasına geldiğinde, içinden tekrardan, ben sıçtım diye geçmişti.
"Bak Jisung. Seni odama tekrar, getirmek inan istemezdim. Çocuğum sen benim, taşşağımı ne yapacaksın? Unut diyorum, yaşanmadı say, bırak. "
Jisung başını eğmişti. Bu sefer aşşağılanmış hissediyordu. Ama aklına hayat felsefesi gelince, başını kaldırdı.
"Hocam nasıl unutayım? Sizde amma abarttınız. Sarhoştuk zaten. "
"Ulan sarhoşsak, nasıl hatırlıyorsun? Cinmisin sen. "
"Oda doğru, ama cin olsam bile, zeki bir cinim. Siz ise, enayi bir cinsiniz."
"Jisung."
"Efendim hocam. "
"Ben, senin notunu altmış üç girmiştim ya. "
"Evet nolmuş ki hocam. "
"Onu otuz ikiye indiriyorum. "
"Hocam bir puan eksilse- bir dakika ne! "
"Duydun, ben bir şeyi bir defa söylerim."
"Hocam, gay olduğunuzu, tüm okula söylersem, hayla indirebilecekmisiniz notumu? "
"Sen benim, gay olduğumu nerden biliyorsun? "
"Bilmesem ayıp, hocam. Çok belli ediyordunuz zaten. "
"Şantaj demek ha? "
"Tabi, siz beni ne sanıyordunuz. "
"Odamdan, çık Jisung. "
"Hocam ben, internet kafede minecraft oynarken, siz sınıfa cehennemi yaşatıyor olacaksınız. Yok yazmazsınız umarım, ki yazarsanız olacaklardan ben sorumlu değilim. "
"Şerefsiz."
"Bir şeymi dediniz? "
"Demedim, ve şimdi odamdan çık. "
"Siz dersinizde, ben çıkmazmıyım en sevdiğim hocam. "
Jisung sinirden köpüren Minho'yu gördükçe, gülüyordu. Kahkaha atmamak için zor tutmuştu kendisini. Artık rahatça, istediğini yaptırabilirdi. Çantasını alıp, bahçenin duvarından atlamıştı. Ondan sonra, internet kafeye doğru yol almıştı.
.......
Uykuluyum yazım yanlışı varsa çok özür dilerim
Uyanıklara hediyem olsun diye yazdım bu bölümü
Tabi yarın uyanıp okuyacaklar içinde dahil bu
İyi geceler mamutlarMinsung ile kalın
Gaygay 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Gibi Öğretmenin Ben! Minsung
FanfictionJisung lise öğrencisiydi, çok yaramaz ve durdurulamazdı. Fakat okula yeni bir öğretmen gelmişti. O, Jisung'u durdurabilecek miydi?