Takdirmi yoksa teşekkürmü aldınız mamutlar
.........Yazar'dan
Minho Jisung'a pis pis sırıtıp, biraz geriye çıktı.
"Bakarız, yaparım bir şeyler."
Jisung Minho'dan kurtulup, arkadaşlarını arıyordu. Nasıl anlatacağını bilmiyordu. En nefret ettiğim hocam beni duvara sıkıştırdı, nerdeyse öpüşüyorduk ve ben ondan kaçtım mı diyecekti? Koşarak gittiği için, çoktan arkadaşlarının yanına varmıştı. Her zaman ki gibi, Jeongin gene ders çalışıyordu. Seungmin ve Felix çekirdek, kola keyfi yapıyordu.
"Ne yapıyorsunuz? "
"Oturuyoruz, gel sen de otur. "
"Jisung, ben bu gün bir şey planladım. "
"Köpek barınağına gidip, köpek sevip ardından parkta bir beyaz mendil açıp, çekirdekmi çitliyeceğiz? "
"Jisung, sikerim seni. "
"Hoşt ulan. "
"Neyse. Anlat hadi Seungmin. "
"Bak şimdi. Akşam bir bara gideceğiz. Orda çıtırları tavlarız. Ne dersin? "
"Tabi efendim. "
Jisung ayağa kalkmıştı. Bu yüzden, Seungmin ve Felix Jisung'a bakmıştı.
"Ben gider. Konuşuruz daha sonra. "
"Nereye? "
"Cuya."
Jisung'un bu cevabı üzerine, ikili birbirine bakıp kafasını sallamıştı. Jisung anlamamıştı tabi.
"Hangi cu? "
"Jisung'un amcu. "
İkili gülme krizindeyken Jisung oflamıştı. İçinden nerden buldum ben bu itleri? Diye geçmedi değildi. Okuldan kaçmak için her zaman ki planını uygulayıp, arka bahçede ki duvarın üstünden atladı. Çantasından kulaklığını çıkartıp, konyalım dinlemeye başladı. Annesi temizlik yaparken hep konyalım söylerdi. Bu yüzden diline takılmıştı. Sonrada şarkıyı dinlemeye başlamıştı. Çoğu şarkısını annesi sayesinde biliyordu. Gene akşama kadar internet kafede oyun oynamıştı. Eve gittiğinde terliği götüne yiyip, kaçarken de merdivenden düşüyordu, anne korkusu yüzünden.
"Hasiktir! Geç kaldım bara! "
Jisung hemen internet kafeden çıkıp, söyledikleri bara gitmeye başladı. Girişten belliydi hayırsız bir yer olduğu. İçeri girdiğinde burnuna alkol kokusu gelmeye başlamıştı bile.
"Nerde bu tuvalet fırçaları? "
Jisung etrafına bakarken yavaşça yürüyordu. En sonunda Felix ve Seungmin'i görünce, yanlarına koşup oturmuştu.
"Nerdesiniz lan siz? Bir saattir arıyorum. "
"Kör bu ya. "
"Sus lan kanı bozuk. "
"Jisung bak tam şurda, yaşlı bir adam ve yanında iki kişi daha var. Seungmin ile ben onlara gönülü kaptırdık. "
"Napayım gidip, benimkiler size aşık olmuş, ayıp olmazsa sizi istemeye gelebilirmiyiz? Falanmı diyeyim? "
"Eben Jisung Eben. "
"Çok ayıp. "
Jisung Felix'in dediği masaya bakınca, tanıdık birisini görmüştü.
"Lan! Bu bizim evrimleşmiş mutant değilmi? "
"Oha, çüş, yuh gerçekten o. "
"Mallar adam içmeye gelmiş olamazmı? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Gibi Öğretmenin Ben! Minsung
FanfictionJisung lise öğrencisiydi, çok yaramaz ve durdurulamazdı. Fakat okula yeni bir öğretmen gelmişti. O, Jisung'u durdurabilecek miydi?