Babanı Sikeyim

1.9K 193 682
                                    

Yazarınız ölmedi yaşıyor🤗 baya olmuş yb atmayalı taşınma süreci içindeydim uzatabildiğim kadar uzatacağım bölümü 👌
.....

Yazar'dan

Minho Jisung'un kolunu tuttuğu gibi, direkt odasına götürmüştü. Sinirliydi. Hemde çok sinirliydi. Sebebi ise, okulda en sert hoca olarak biliniyordu. Ama Jisung'un böyle yapması, okulda ki namını zedelemişti.

"Sen çok oldun, Jisung! "

"Hocam sadece okulu eğlendirmek için yapmıştım, sizi sinirlendirmek gibi bir amacım yoktu. "

"Okuldayız diye bir şey yapmıyorum, yapamıyorum. Bu akşam evime gel. "

"Hocam ne-"

"Duydun, bir şeyi sadece bir defa söylerim. "

"Gelmek zorunda mıyım? "

"Gelmezsen, olacaklardan ben sorumlu değilim. "

"Hocam sakin mi olsak diyorum, hani bir öğretmen, öğrencisine böyle mi yapar?"

"Öğrenci öğretmen ilişkisi, iyiymiş."

"Gördüğüm kadarıyla beğenmediniz hocam."

"Beğendim, beğendim. Sonuçta seninle öğrenci öğretmen ilişkisinden ötesini yaşayamayız."

Jisung biraz duraklamıştı, bunun için üzülmedi değildi. Belli etmemeye çalışsada, Minho çoktan anlamıştı.

"Doğru söylüyorsunuz hocam, daha ötesi olamaz, ben gidiyorum eğer bir isteğiniz yoksa."

"Gidebilirsin söyleyeceğimi söyledim, akşam en geç 10:00'da evime gel, atarım konumu."

"Tamam hocam."

Jisung hızla odadan çıkmıştı. Öyle terlemişti, sanki başından aşşağı su dökülmüştü, gece Minho ne yapacaktı? Bunları boş verip, arkadaşlarını aramaya başladı. Üçünüde her zaman oturdukları yerde görünce, yanlarına doğru koştu ve oturdu. Tüm dikkatleri üzerine çekince konuşma gereği duydu.

"Oğlum niye, hayatında ilk defa Çinli görmüş Türk gibi bakıyonuz?"

"Allah affetsin, patladım bunda."

Seungmin Jisung'un bu cümlesi üzerine, muhteşem gülüşünü ortaya bırakmıştı.

"Minho sikti, dimi?"

"Ananı sikerim, açma o konuyu."

"Papatyaya dönüş sen direkt."

"Kesin uke olduğu için, sinirlendi. Acıdı mı?"

"Jeongin nasıl sorular, onlar amına koyayım."

"Merak ediyorum ama!"

"Hiç etik değil bu sorular."

"Anlat artık, meraktan çatlayacağız."

"Evine çağırdı, ne bok yapacak kim bilir."

"Sikicek kanka, sen şimdiden çocuğunun ismini düşün."

"Amcık kafalı, erkeğim ben!"

"Olsun, bir türlü hamile bırakır Minho seni."

"Allah'ım sana geliyorum kurtar beni, hocam tarafından sikilmek istemiyorum."

"Hocasına aşık olup, kendisini sikmesini istemeyen koca yürekli Jisung."

"Sikilmek istemiyorum evet, çünkü ben sikmek istiyorum."

"Rüyanda bile göremezsin, ben bu tür adamların donunu bile tanırım."

"Nasıl, adammış bu Felix?"

Senin Gibi Öğretmenin Ben! Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin