Chapter 5

880 47 3
                                    

נקודת מבט קיילר:

‏השבוע עבר במהירות ולומר שלא הרגשתי את הנוכחות של סקיי או ניקול או איך שהיא לא ביקשה ממני שיקראו לה יהיה שקר. הרגשתי שהיא נמצאת אבל זה לא היה מעיק ולא היה בזה שום דבר רומנטי. בדיוק כמו שרציתי.

הייתי מרוצה מהסידור הזה יותר משהייתי מוכן להודות. הילדה הזאת הייתה מטורפת ומופרעת אבל אבל אהבתי שלא הייתי צריך להתעניין בה ולפתח שיחה מיותרת איתה . היא רצתה מה שאני רציתי,שקט . והערכתי את זה שהיא לא הייתה צריכה שום גבר בשביל שיעלה לה את הביטחון או שישמע את בלבולי המוח הרגילים של בנות.היה נראה שהיא אפילו לא סובלת את זה יותר ממני.

לדעת שסקיי לא מפחדת ממני או אפילו לא יודעת מי אני הצחיקה אותי.אם מישהי אחרת הייתה מעיזה לדבר אליי כבר היא הייתה מתחת לפאקינג אדמה.אני חייב לחנך אותה וללמד אותה שבציבור אסור לה להתנהג ככה אחרת אנשים יתחילו לזלזל בי בגללה.

חזרתי הביתה השעה כבר הייתה קרוב לשלוש לפנות בוקר והייתי מותש. זרקתי את המפתחות על הבר הקטן במטבח כשראיתי שאחת מעוזרות הבית רצה אלי בדאגה.
בשעות הלילה לא היה נהוג שהן מסתובבות פה ולכן הופתעתי.

״בוס בוס!אני חושבת שקרה משהו למיס ניקול!היא צועקת למעלה אני חושבת שמישהו נכנס לחדר שלכם״ אמרה בפאניקה.
״אני אטפל בזה תחזרי לישון״ אמרתי באדישות .את מי היא הצליחה לעצבן הפעם לעזזאל.ואיך לעזזאל מישהו הצליח לפרוץ לבית שלי?יש לי אבטחה כל כך חזקה שמשהו פה לא הגיוני.

עליתי לחדר שולף את האקדח ומכוון אותו קדימה לכיוון החדר.
״עזוב אותי״ שמעתי את סקיי בוכה ופתחתי את הדלת במהירות.
סרקתי את החדר.כלום.החדר פאקינג ריק.
נשפתי בהקלה. הסתכלתי לכיוון במיטה והבנתי שלסקיי היה סיוט.לעזזאל העדפתי שיהיה כבר מישהו בחדר ככה יותר קל לטפל בו אבל איך אוכל להציל אותה מפאקינג סיוט?

כרעתי ברך ליד הצד שלה במיטה והתלבטתי לרגע מה לעשות .אני לא יכול להראות לה רגשות שלא תצפה ממני למשהו ואת האמת אני לא רוצה לדבר עם הילדה המטורפת הזאת בכללי אבל ברגע שצעקה לעזרה שוב ההחלטה נעשתה וניערתי אותה בעדינות.

הילדה הפסיכולוגית הזאת פאקינג מושכת ולא אהבתי את זה.הייתי צריך לקחת מישהי מכוערת וברגעים אלו שהיא מתפתלת במיטה וצועקת עם הפיג׳מה הקצרצה שלה קיללתי את עצמי שבחרתי מישהי כזאת.
״סקיי,זה רק חלום״ אמרתי לה .
היא פקחה את עיניה והתיישבה מהר מניחה את ידה על ליבה ומנסה לייצב את קצב ליבה.
ראיתי שמצחה לח מזיעה ושיערה היה פרוע בצורה פאקינג סקסית.יכולתי לדמיין את אותו מבט שלה עם הזין שלי בתוך הפה  היפה והחצוף שלה.פאק אני חתיכת סדיסט.
תגידי לי מה רודף אותך סקיי ואני מבטיח לדאוג שזה יעלם .

פאק לא אסור לי לחשוב ככה זה לא משנה מה רודף אותה אני רק צריך שתשחק במשחק הקטן שלי.
״ת-תודה,זה סתם היה חלום רע״ אמרה וקמה מהר מהמיטה.
הייתי בטוח שזה לא סתם היה חלום רע אבל לא התכוונתי לעבור על החוקים שלנו על ההתחלה .

במיוחד לא אם זה היה החוק שלה,לא מדברים על העבר.
״לאן את הולכת? שלוש לפנות בוקר״ שאלתי כשיצאה מהמקלחת שיערה אסוף והיא הולכת לכיוון דלת החדר.

״אני אלך לשתות מים״ אמרה באדישות מנסה לא להיראות פגיעה אחרי מה שקרה.
״אני אלך להביא לך תשארי פה״ אמרתי וירדתי למטה להביא לה כוס מים.הייתה לי תחושה שאם היא תרד היא לא תחזור ואצטרך לגרור אותה לפה בכוח.

כשחזרתי לחדר ראיתי את סקיי נלחמת בעצמה מנסה לא להרדם ולא יכולתי שלא לתהות למה.אולי היא מפחדת שיהיה לה סיוט שוב? הגשתי לה את המים ונכנסתי למקלחת לשטוף את היום הזה ממני.

יצאתי רק עם בוקסר כמו שאני ישן בדרך כלל רק שעכשיו לשם שינוי סקיי ערה ולעזזאל זה לא עוזר שהיא נראת כל כך טוב הייתי צריך לבחור מישהי מכוערת .

סקיי הסתכלה עליי ובחנה את גופי ללא בושה .היה נחמד לראות שהיא קצת לחוצה אני רגיל שהיא מלאה באומץ נחמד לראות שיש משהו שמפחיד אותה עוד יותר נחמד שהמשהו הזה זה אני.

ניסיתי להרדם ולעצום עיניים אבל סקיי התפכה במיטה בערך כל חצי דקה.
נאנחתי בעצבים ומשכתי אותה קרוב אליי.היא הופתעה אך לא התנגדה.
״אני מבטיח לך שאף אחד לא ירדוף אותך שאני פה״ אמרתי בשקט מניח את ראשה על חזי ושם את ידי סביבה.
לא עברו חמש דקות והילדה נרדמה.

Marriage on paper-עברית Where stories live. Discover now