Chapter 1

1.9K 54 6
                                    

מנקודת מבטה של סקיי:

חיטטתי בעציץ הקטן ליד ביתי מחפשת את המפתחות.
השקית שבידי הכבידה עליי והנחתי אותה בעצבים ממשיכה לחפש את המפתח .

בינגו מצאתי.

נכנסתי לביתי וסידרתי את הקניות במקרר הקטן שלי מקווה שהאוכל יספיק לי לפחות לשבועיים הקרובים אחרת באמת אהיה בצרות.

בעל הבית אמר שאם בחודש הקרוב לא אשלם את מה שאני חייבת לו הוא מסלק אותי בלית ברירה אז כל משמרת שיכולתי עבדתי.
הוא ידע את מצבי היטב הרי שברחתי מהבית הייתי רק בת שבע עשרה הוא לא יכל סתם להשכיר את הדירה לילדה מתחת לגיל המותר.

לכן, נאלצתי לספר לו על איך ברחתי מאבי אחרי שאימי נפטרה והוא קיבל את זה,חייתי כאן שנתיים וחצי אך השכירות הכבידה עליי ועם כל העזרה שלו גם לו היו ילדים לפרנס.

התלבשתי בטיץ שחור ובחולצה של הבר בו עבדתי ויצאתי נועלת את דלת ביתי.

״סקיי מותק אני צריך אותך בחדרים הפרטיים למעלה יש שם אנשים שיש להם עסקה חשובה לסגור״ אמר לי נל,הבוס שלי.
עליתי לקומה השניה קושרת את הסינר השחור של המסעדה עם הלוגו סביב מותניי ומקווה שהפעם העשירים שלמעלה לא יהיו מניאקים,כבר התנסיתי יותר מידי פעמים איתם.

חייכתי בנימוס לוקחת את ההזמנות של כולם ולפני שהלכתי תפס איש מבוגר אחד בידי וסובב אותי בחזרה אליו.התנערתי מידו ונעצתי בו מבט חושד.
״עוד משהו?״ שאלתי והחיוך המאולץ נמחק מפניי.
״עם תחת כזה זה צריך להיות לא חוקי שתסתובבי ככה,בואי תשבי עליי קצת בובה אני אתגמל אותך כמו שצריך אחר כך״ אמר האיש שמבוגר מספיק כדי להיות אבא שלי והרגשתי בחילה.

״לא״ עניתי ובאתי להתרחק אך הוא תפס בידי.
״אמרתי שאשלם לך״ סינן בעצבים.
״ואמרתי שאני לא מעוניינת״ אמרתי וכשראיתי שלא שחרר וניסה למשוך אותי לשבת עליו לקחתי את קנקן המים הקר שהונח בשולחן ושפכתי את כולו עליו.

הסתכלתי בגועל על היושבים בשולחן שלא אמרו לו כלום.עשירים מניאקים.והלכתי בחזרה למנהל שלי.לצערי הייתי יותר מידי רגילה לאנשים דוחים כמוהו.

״שמעתי שעשית מהומה למעלה״ אמר לי נל במבט לא מרוצה.
״הוא החזיק בי בכוח יש לו מזל שרק שפכתי עליו מים״ עניתי בעצבים .

״מניאק״ מלמל ביאוש.
״יש לך ביצים ילדה,לא כדאי לך להסתבך איתם אני אלך להרגיע אותם את יכולה לבינתיים להיות בבר ולהנמיך פרופיל ״ אמר לי נל.

אחרי משמרת ארוכה נפרדתי מנל ומחברתי קלי שעבדה שם איתי והתחלתי ללכת לכיוון הבית.

אותו מבוגר שרצה שאשב עליו והחברים שלו ישבו מחוץ לבר כאילו חיכו לי במשך שעות.
״את עשית טעות ילדה ״ אמר לי האיש והתקרב אליי .
״ועל טעויות משלמים״ המשיך ותפס את ידי בחוזקה .

לפני שהספקתי לעכל מה קורה הורדתי את פי אל ידו ונשכתי אותה כל כך חזק עד ששיניי כאבו.
״בת זונה״ קילל בכעס.

האיש מההלם שחרר את ידי לשניה וניצלתי את ההזדמנות לבעוט בו ישר באיזור הרגיש. חבריו צפו בנו בצד בשעמום ועישנו ואני התחלתי לרוץ לכיוון ביתי מתפללת שאיבדתי אותו.

אחרי מספר דקות שרצתי כמו מטורפת עצרתי בפתח ביתי והסדרתי את נשמתי.תודה לאל נראה שאיבדתי אותו.לפני שהספקתי להכנס שמעתי רעש של מכונית מאחוריי וכשהסתובבתי ראיתי מכונית שחורה מבריקה.פאק הוא מצא אותי. אבל מי שיצא מהרכב לא היה דומה לו אפילו בקצת. מי זה לעזזאל ומה הוא עושה כאן?

Marriage on paper-עברית Where stories live. Discover now