Chapter 26

720 45 8
                                    

מנקודת מבטו של קיילר:

״קיילר״ שמעתי את קולה השקט של סקיי מאחוריי .

מאז שהגענו למסיבה של הורי התפצלנו.הייתה לי שיחה קשה עם אבי לגביי העבודה וסקיי ואז הסתובבתי בין האנשים.מידי פעם הצצתי לראות שהיא בסדר.

היא הייתה לרוב עם אימי ובנות דודות שלי ועשתה הצגה נפלאה.אם לא הייתי מכיר אותה הייתי לגמריי נופל לזה.אבל אני מכיר אותה.לא טוב לה פה היא נראת סובלת ואני לא מבין למה.

אולי היא עדיין לא מרגישה טוב? אולי בגלל כל מה שקורה עם אבא שלה? לא יצא לנו לדבר על זה מאז אתמול ולא חשבתי על זה אפילו.

היה נראה שפשוט שכחה ממנו.

אבל עכשיו אחרי כמעט שלוש שעות שאנחנו פה והיא מתקרבת אליי עם העיניים היפות והגדולות שלה במבט מתחנן אני יודע מה היא רוצה.ואני יודע בדיוק מה היא צריכה.

אבל אני לא יכול לתת לה את זה עכשיו.

הסתובבתי אליה וסימנתי לה עם הראש שנלך לדבר בצד.
כי אם יראו שיש לי חולשה כלשהי אליה המזדיינים האלו פאקינג יקחו אותה ממני.

ראיתי את אחד החברים של אבא שלי,ג׳ייסן, הפאקינג חזיר נועץ בה ובי מבטים חושדים כשעברנו לידו.

״קדימה אישה זוזי אין לי את כל היום לזין שלך״ אמרתי בקול כדי שישמע.

התכוונתי לקבל מבט עצבני מסקיי או אפילו איזה עקיצה.ואם היינו בבית לבד זה לגמריי היה כפכף שעף לי לראש. פאק הילדה הזאת עשתה לי פאקינג בית ספר.אבל במקום זה מה שראיתי זיעזע אותי.

פאקינג זיעזע אותי.
סקיי הסתובבה אליי עם המבט הכי שברירי שראיתי בחיי ודמעות בעיניה שמאיימות להתפרץ פה מול כולם.
מה פאקינג עובר עליה? זה לא הדבר הכי נוראי שאמרתי לה אי פעם.היא  הרי יודעת שלא אדבר אליה ככה.או שלא?

העיניים הגדולות והמבריקות שלה ‏הסתכלו עליי בעצב ורציתי פאקינג למות כשהיא מביטה בי במבט הזה.פאק אני לא רוצה לגרום לה אי פעם לבכות. ‏לעזאזל אני רוצה לרצוח את כל מי שיגרום לה אי פעם לבכות.

״סקיי אני-פאק יש פה אנשים בואי נצא״ אמרתי מביט בכעס בכל האנשים שצופים בנו.תפסתי את ידה גורר אותה מחוץ לבית הוריי .

״סקיי לעזאזאל לא התכוונתי למה שאמרתי לך. עבר שם איזה חזיר שנעץ בנו מבט חשוד אז הייתי חייב להגיד את זה״ אמרתי וקירבתי אותה אליי .אני מסכן את המעמד שלי יותר מידי בשבילה. סקיי הנהנה בעדינות ולא אמרה כלום.

״אפשר ללכת הביתה?״ שאלה בקול שבור .
״כן בואי״ אמרתי ונאנחתי בתסכול.מה עובר עליה?

״את..לא מרגישה טוב?״ ניסיתי.אני פאקינג לא יודע איך לגשת אליה ולגרום לה להרגיש טוב יותר.זה נעשה מביך.

היא חייכה חיוך קטן .״תודה שאתה מנסה״ אמרה בשקט.

כשירדנו מהרכב והתחלנו ללכת לכיוון הבית סקיי משכה לי את היד ועצרה אותי.

״מה קרה?״ הסתובבתי אליה בדאגה.
״אני..אני בהריון קיילר״
מה היא פאקינג אמרה עכשיו?!

Marriage on paper-עברית Where stories live. Discover now