שבוע טוב❤️❤️❤️
״שככה יהיה לי טוב קדימה בנות המפיות לא יקפלו את עצמן״ שמענו את אימו של קיילר צועקת מלמטה.
לשם שינוי קיילר התעורר לידי כי זה יום החתונה שלנו ואף על פי שרצה לעבוד היום אימו נזפה בו ואמרה לו שזה לא מתקבל לעבוד ביום החתונה.פקחתי את עיניי בעייפות וגיליתי שידו של קיילר סביבי וראשי מונח על צווארו .ראשו של קיילר התחפר בשיערי מתוך שינה כנראה שהצרחות של אימו העירו רק אותי ונכנסתי לפאניקה. היום זה קורה. היום אני עומדת להיות אישה נשואה אלוהים.מה אם אני עושה טעות איומה? זאת אומרת,אני בטוח עודה טעות איומה.היום אני מבינה שאני לא הולכת למצוא אהבה אי פעם.
ניסיתי להשתחרר מידיו של קיילר אך היא החזיר אותי חזק ולבסוף מלמל משהו בסגנון ״מה השעה?״ הופתעתי שלמרות שהוא ער לא דחף אותי ממנו ולהפך , קירב אותי.
״תשע וחצי״ עניתי בעייפות ועיניו נפקחו בבת אחת .״שיט את מדרדרת אותי״ מלמל ברוגז ושהביט בי מבטו השתנה.
״מה קרה?״ שאל.״אני לא יודעת מה הצבע האהוב עליך״ אמרתי פתאום בפאניקה.מה שהתכוונתי להגיד זה אני פאקינג לא יודעת מי אתה ואני עומדת למות לצידך ולחיות את שארית חיי איתך.אלוהים סקיי הוא הורג למחייתו וזה מה שאת חוששת ממנו?
״בן כמה אתה?״ נכנסתי לפאניקה.
״הו אלוהים מה אם אתה פדופיל בן 40?״ שאלתי.
״אני מצטערת אני יודעת אני לא אמורה לדבר איתך על שטויות ו-״ התחלתי אך הוא עצר אותי.״תרגעי סקיי״ אמר וליטף את שיערי בצורה מרגיעה.
״אני לא זקן״ אמר בשעשוע.
״אני בן 22 סקיי,אין לי צבע אהוב ואני יודע שאמרתי בלי סמול טוק אבל בקרוב את תיהי אישתי ותכירי אותי לאט לאט את לא צריכה להלחץ מזה״ אמר.״אני מצטערת אני לא יודעת מה נכנס בי פתאום״ אמרתי מחזיקה את הדמעות בפנים.
פאק הכל מלחיץ אותי.אני פאקינג ילדה.אני בת 19.״מרגיש לי..״ התחלתי להגיד אך עצרתי את עצמי.
״מרגיש לך מה?״ שאל.
״אני..אני לא יודעת, כדאי שאקום להתארגן״ התחלתי להגיד אך קיילר משך בידי והחזיר אותי למיטה.
״סקיי״ הזהיר.״הלוואי ואמא שלי הייתה חיה בשביל היום הזה,מרגיש לי לא נכון שאני כאן לבד מתחתנת בלעדיה״ אמרתי ופרצתי בבכי מר.
״אלוהים סקיי״ אמר לי קיילר ומשך אותי אליו. בלי לדבר על העבר. יופי עברתי על החוק המטומטם שלי.
״זה בסדר אני כאן״ אמר וידו התחפרה בשיערי.
הוא נישק את ראשי בעדינות שלא אופיינית לו והתחלתי לחשוב שהוא סובל מפיצול אישיות נורא.״זה מרגיש לי שלכולם יש אמא מלבדי״ המשכתי לבכות בהיסטריה .
״אני מצטער סקיי אלוהים אני מצטער,אפילו לא חשבתי על זה.אני יודע שזה לא מנחם אבל אמא שלי אוהבת אותך מאוד והיא תוביל אותך אליי בחופה״ אמר בכאב .״אני מצטערת אני כל הזמן מתלוננת ויש לי חיים מצויינים״ אמרתי וניסיתי לחייך חיוך מזוייף מבין הדמעות.
״את לא צריכה לשקר לי סקיי, מותר לך להתגעגע אליה״ אמרתי .
״יש לי כל כך הרבה להספיק היום אסור לי להשאר ולבכות אחרת אהיה כלה מכוערת״ התלוצצתי.״גם אם היית מנסה לא היית מצליחה להיות כלה מכוערת״ אמר ברצינות.
מיהרתי לצאת מהחדר ולרדת למטה.אלוהים מה זה היה?
YOU ARE READING
Marriage on paper-עברית
Romantizm*** סיפור מאפיה עלול להכיל: תכנים מיניים שפה בוטה מוות האחריות על הקורא בלבד קריאה מהנה❤️