התפתלתי במיטה מצד לצד לצד בכאבים.מה זה לעזזאל הדבר הזה?
נגעתי באיזור מתחת חזי בכאב.בשלב מסויים לא יכולתי יותר והתעוררתי לגמריי.השעה הייתה נראת מאוחרת וראיתי שקיילר כבר חזר אך הייתי שקועה בשינה עמוקה מכדי לשים לב.
״קיילר״ מלמלתי בכאב וביישנוניות.ניערתי אותו כשראיתי שהוא לא עונה.
״ממ?״ ענה לבסוף.
״כואב לי״ אמרתי בשקט לאחר מספר רגעים.
הוא הסתובב אליי ופקח את עיניו לאט
״מה כואב לך?״ פאק הקול הסקסי הצרוד הזה לרגע שכחתי מה באמת כאב לי.למה הוא צריך להיות כזה פאקינג סקסי.
ניערתי את ראשי .
״אני מרגישה כאילו יש לי ברזל בבטן כבר שעות״ אמרתי בכאב .״לעזזאל אמצע הלילה״ מלמל בעצבים אך לבסוף הוסיף,
״בואי תראי לי איפה כואב לך״הוא הסתכל עלי במבט חסר סבלנות.ממש מתוק לצידו.
את הקטע של בבריאות ובחולי לא נראה לי שיקיים לגמריי משום מה.כשהבנתי מה הוא חיכה שאני אעשה התנגדתי מיד.
״אני לא מרידה חולצה״ אמרתי בכעס.
״לעזאזאל איתך אמרת שזה בבטן מה הבעיה עכשיו?״״זה קצת מעל הבטן״ אמרתי במבוכה .
״תפסיקי להיות ילדה קטנה ולעשות מזה סיפור פשוט תרימי את החולצה עד האיזור הכואב והשאר ישאר מכוסה ״ נאנח .
אהבתי שלא הזכיר את זה שאתמול המנוול הזה הפשיט אותי ללא אישור לפחות היה לו מספיק שכל לסתום לגביי זה.הרמתי את החולצה טיפה מעל הצלעות כך שרוב חזי היה מכוסה .תודה לאל.
קיילר התיישב בעייפות ופתח את המנורה לצד מיטתי.
״איפה כואב?״ שאל והצבעתי לו. הוא התקרב לגעת בי ולפני שבאתי למחות נתן בי מבט רצחני ומזהיר אז בחרתי לשתוק.הידיים שלו על הפאקינג עור שלי עשו לי דברים שאני מעדיפה לא לתאר והרגשתי כמו מתבגרת בת 15 שוב.הרגשתי כאילו אני מתאמצת לנשום כמו שצריך.שנאתי שבמגע כל כך קטן שלו הוא מסוגל להטריף אותי ככה.קיילר שם לב לזה וגיחך ובסופו של דבר נגע בנקודה כלשהי וכיווץ את גבותיו .
״אני עומד לרצוח מישהו״ מלמל .
״מה קרה?״ שאלתי .
״קומי מהמיטה ״ הורה.
״אם תרצה שאקום תבקש יפה אתה לא יכול להעיף אותי ככה אני לא חתיכת-היי מה אתה עושה?!״ התחלתי אך לפני שסיימתי הוא החזיק במותניי וקירב אותי יותר לצד שלו במיטה.הוא מישש את הצד שלי במיטה ואחר כך קם והוריד את הסדין.
״זה היה חתיכת ברזל״ אמר לבסוף והראה לי את החתיכה.
אלוהים אדירים ישנתי על חתיכת ברזל הזאת כל הלילה?לא פלא שכאב לי ככה.״אטפל במי שהחליף לנו מצעים מחר בבוקר״ אמר ברוגז.
״מה זאת אומרת תטפל?״ שאלתי בחשש על חיי.
״הו אל תדאגי לזה מי ששם את זה במיטה שלי יקבל את העונש הראוי לו״ אמר בכעס.״איזה עונש?״ נכנסתי לפאניקה וקיילר הביט בי מוזר לפני שחיוך משועשע נמתח על פניו.
הוא עמד מולי ,קרוב מידי לטעמי,ובחן אותי לרגע.״אל תגידי לי שאת החלפת לנו את המצעים״ אמר בשעשוע. מה כל כל מצחיק אותו.
״את יודעת שיש לי אנשים בשביל זה״ אמר.
״כן אבל החליפו אתמול והעלתי לפה גלידה שבטעות נשפכה ולא רציתי שהם ילשינו עליי וישר יגידו לך מה עשיתי למצעים החדשים שלך אני מצטערת לא התכוונתי ואני בהחלט לא יודעת איך הברזל הזה הגיע לשם״ אמרתי הכל בבת אחת.קיילר צחק ולעזזאל איתו אפילו הצחוק המטופש שלו היה סקסי.
״מה מצחיק אותך?״ שאלתי בכעס.
״אתה חושב שתוכל לבטל את העונש של אישתך לעתיד?״ הוספתי בחיוך קטן.״אני חושב שאני אוכל לסדר איזושהי הקלה ״ אמר .
״אלוהים רציתי מישהי שתתן לי שקט ולא תפריע לי בסוף אני מקבל מישהי שמעירה אותי באמצע הלילה כי אכלה לי גלידה במיטה טוב שלא הגיעו לכאן נמלים״ אמר לא מאמין.״בואי למיטה משוגעת״ אמר ושראה שאני חוששת הוסיף בגיחוך.
״אני לא מתכוון להעניש אותך״
נרגעתי ונשכבתי ליד הפסיכופט .
״וסקיי״ הוסיף.
״תנסי הלילה לא לנחור לעזזאל״ אמר והסתובבתי אליו במבט רצחני.
״תרגעי ילדה אני צוחק״ אמר בחיוך.
YOU ARE READING
Marriage on paper-עברית
Romansa*** סיפור מאפיה עלול להכיל: תכנים מיניים שפה בוטה מוות האחריות על הקורא בלבד קריאה מהנה❤️