6. Bölüm

43 5 0
                                    


Fakültenin çimlerinde uzanıyordum. Etraf sessizdi son zamanlar çok kişi gelmiyordu herkes ödevlerini tamamlayıp vereli çok olmuştu. 

Bu zamanları özleyeceğimi bildiğim için geliyordum. Gözlerimi kapattım biraz öyle kaldım.

Birden ışığım kesildi kalbim korkuyla çarpmaya başladı gözlerimi pat diye açtığımda kafamda bana eğilmiş Mert'i görünce büyük bir nefes verip doğruldum

"Mert salak mısın aklımı oynattım." Kahkaha atarak yere bıraktı kendini "Yüz ifadeni görmeye değerdi" somurtup omuzuna vurdum "Pisliksin neyse ödevi teslim ettin mi?" Kafasını salladı "Son anda verdim hocaya asla almazdı."

Tamamen ona döndüm "Ödevi son ana kadar bırakmasaydın." Omuzlarını banane der gibi indirip kaldırdı. Kendini çimenlere bırakıp gözlerini kapattı tuhaf bi arkadaşım vardı.

O sıra yine telefonuma bildirim geldi gözlerimi açıp çimenlerden telefonumu elime aldım anonim beydendi yüzümde bir gülümseme oluştu.

@serenity; Evlensek mi ne yapsak?

@Mila; Onun için seni görmem lazım ya canım smsönsösmsöjs

@serenity; Görsen evlenmeye okeysin

@Mila; Öyle bir şey demedim be

@serenity; Tamam sinirlenme bir şey demedim

@Mila; -_-

@serenity; Geliyorum on dakikaya

Direk çevirim dışı olmuştu. Omuzlarımı indirip telefonu çimenlere koydum. O sıra karşıdan hızlıca adımlarla Akın geliyordu. Akının annesi ve benim annem biz doğmadan önce de arkadaştı.

Biz doğduğumuzdan beri beraber büyümüştük, aynı okullara gitmiştik ve hep beraberdik.

Deri ceketini eline almış diğer elinde dosyalar vardı ödevini vermeye gidiyordu. Beni fark edince hemen konuşmaya başladı "Emine hoca okulda dimi gitmedi mi Mila gitmedi de." Yanıma ulaştığında güldüm.

"Okulda okulda ama hızlı ol yirmi dakikaya çıkar." Şükür çekti "Tamam sonra konuşuruz" diyip koşarak yanımdan gitti.

Mert birden dikleşti esneyerek bi sağ sol yaptı. Oturur pozisyona geldi gözleri bir yere kilitledi yüzünü buruşturdu baktığı yere baktım.

Aslan geliyordu beyaz tişört siyah eşofman ve kafasında siyah şapka vardı saçları şapkadan taşıyordu. "Bu çocuğu hiç sevmiyorum." Merte döndüm "Niye ki." Bana baktı "Bilmiyorum hoşlanmıyorum çocuktan tuhaf biri gibi." Burnunu kırıştırdı.

Aslan yanımızdan geçip gitti. Mert ayaklandı "Hadi gidelim." Kalkıp eve gittik.

@serenity; Çok beklettim kusura bakma :(

@Mila; Yok canım bi altı saat felan bekledim sıkıntı değil

@serenity; Özür dilerim güzelim senden sonra kötü şeyler oldu yazamadım

@Mila; Noldu? Anlatmak ister misin? İyi misin?

@serenity; Şimdi daha iyiyim

@serenity; Dedem kalp krizi geçirmiş okuldan apart topar çıktım ama şimdi daha iyi

@Mila; Geçmiş olsun Allah şifa versin

@serenity; Sağol güzelim.

@Mila; O zaman seni tutmayayım dinlen uyu biraz tamam mı?

@serenity; Tamam tamam.

@serenity; Seni çok seviyorum Mila...

•••

Bölüm sonu

Mert ve Akın yerim sizi çok seviyorum ikisini de:)

Aslanı da kimse sevmiyor kırıcı :(

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin

Görüşmek üzere <3

Aslan'ın Kedisi • Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin