17.Bölüm

40 3 0
                                    


Dalgalar kıyıya vuruyordu ve huzur bulduğum kollardaydım. Arkam Aslana döktü ve beni kollarıyla sarmıştı öyle oturuyorduk.

Kafasını omzuma koyduğunda kafamı ona döndürdüm. Kahve gözleri güneşin batışıyla açık kahveydi ve bu görüntü çok hoşuma gitmişti.

"Seni çok seviyorum Aslan'ın kedisi" Sesi fısıltıyla çıkmıştı. Gülümsedim "Bende seni seviyorum." Yaklaşıp dudağıma küçük bir öpücük bıraktı. "Aslan." Diye uyardım onu.

"Ne? Sevgilimi öpemez miyim?" Sırıtıyordu "Dışarda utanıyorum yapma." Dudaklarını birbirime bastırıp kafasını salladı.

"Annenle konuştun mu?" Sorusuyla gözlerine baktım "Yok daha konuşmadım." Kaşlarını çattı "Niye?" Derin bir nefes alıp verdim.

"Bilmiyorum utanıyorum anlatmaya." Ayağa kalktı ve karşıma oturdu. "Annenin kızacağını düşmüyorum güzelim." Ellerimi tuttu ellerimize baktım.

"Bu gün o zaman diyeyim." Gözleri parladı "Söyle o zaman." Çocuksu heyecanına gülümsedim.

"Ama Akın benle gelsin bi arayayım onu." Telefonu çıkardım. Akını arayıp beklemeye başladım.

Dördüncü çalışta sonunda açtı "Söyle güzelim." Hışırtılı ses geliyordu kesin yatıyordu.

"Akın bir saat içinde bizim evde ol anneme Aslan'ı anlatacağım." Dedim "Ooo o gün geldi çattı demek tamam hemen hazırlanıp çıkıyorum." Benden daha heyecanlıydı. "Tamam görüşürüz." Dedim ve telefonu yüzüme kapattı.

"Hadi kalkalım o zaman." Beraber kalkıp yürümeye başladık el ele. Evin önüne gelmiştik. Karşı karşıya durduk.

"Heyecanlıydım." Diye gülümsedim, o da gülümsedi ve anlımdan öptü. "Bir sıkıntı olmayacak merak etme. "İnşallah, gidiyorum o zaman." Diyip ellerimi çektim.

"Git bakalım haber et beni." Vedalaştık be ben binaya girdim ve kapımızı çaldım. Kapı açıldığında Akın karşımdaydı.

"Sen ne ara geldin." Dedim omuzuna kapıya yasladı "Süpermen gibi yetiştim gir hadi." Eve girdim ve Akın kapıyı kapattı.

Çantamı astım Akın gerginliğimi hissetmiş olacak ki kolunu boynuma sardı "Sakin ol ben vardım." Gülümsedim "Teşekkür ederim." O şekil salona yürüdük annem salonda oturup bir şeyler izliyordu.

Beni görünce "Hoşgeldin kuzum." Gülümsedim "Hoşbuldum anne." Akınla şeklimizi bozmadan oturduk yan yana.

Akın bana kaş göz yapıyordu "Anne sana bir şey diyeceğim." Annem bana döndü gülümseyerek "Söyle güzel kızım." Ellerimi birleştirdim önümde.

"Anne görüştüğüm konuştuğum biri var." Sustum heyecanla annemin tepkisine baktım.

"Sonunda kızım çok mutlu oldum kimdir bu oğlan?" Tam konuşacakken Akın konuya atladı.

"Emine Sultanım, ismi Aslan Kaya, Ankaralı benim yakın arkadaşım iyidir temizdir küçük yaşta annesini kaybetti." Annemin yüzü düştü "Allah Rahmet eylesin." Hepimiz amin dedik.

"Böyle işte Sultanım." Annem kafasını salladı. "Bir gün tanışırız o zaman Baban da olur." Kafamı salladım.

"Sağol anne." Gülümsedi "Ne demek kızım bu günleri bekliyordum bende, bi sevgilin olmadı ki kaç yaşına geldin." Akın kocaman bir kahkaha attı.

"Aman siz beni çekiştirin içeri geçiyordum." Akın yandan bakıp "Kocamla konuşmaya gidiyorum demiyor da." Akına öldürücü bakışlar atıp "Sus Akın Sus." Diyerek arkamı dönüp odama geçtim.

Hemen Aslanı arayıp odanın içinde yürümeye başladım. "Sevgilim." Diyen sesini duyunca rahatladım.

"Anneme söyledim." Yatağıma oturdum. "Ne dedi." Sesinde onun da heyecan vardı. "Gelsin tanışalım dedi babamda olacak ama." Yataktan kalktım.

"Tanışalım güzelim tanışalım ne de olsa ilerdeki damatlarıyım." Söyledi sözle beraber bi sıcaklık bastı beni.

"Neyse ben kapatıyorum annemle Akının yanına geçeyim." Kahkaha attı "Utandın ve kaçıyorsun peki selam söyle annene." Sakince nefes aldım.

"Tamam görüşürüz, seviyorum seni." Dedim ve cevabını bekledim "Bende seni seviyorum güzelim."

••••

Bölüm sonu :)

Çok tatlılar kafayı yiyeceğim yazarken o kadar çok eğleniyorum ki.

Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Bu kitap 20 bölümlük bir kitap olacak, isterseniz özel bölüm gelir ama 2-3 tane diye düşünüyorum sizin sevmenize bağlı.

Finale son üç bölüm <3

Yeni bölümlerde görüşmek üzere💖

Aslan'ın Kedisi • Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin