Heyecandan kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Akın ayaktaydı benim gibi, telefonla ilgileniyordu.
Üstündeki takım ciddi anlamda aşırı yakışmıştı. Ben kız taraftayım diye ortalığı karıştırıp benle kuaföre gelmişti yanımda durmak için.
"İki dakikaya buradaymış Aslan." Panikle Akına baktım. "Ne nasıl? Topuklularımı getir hemen." Arkasını dönüp ilerdeki koltuktan kutuyu getirdi.
"Dik bir şekilde yere koy." Dediğimi yaptı sonra bana yardım etti giydim ayakkabıları. Dikleştiğinde telefonu çaldı.
"Söyle,tamam,kapat, istersem bu kapıdan giremezsin adam ol." Telefonu kapattı ve bana baktı.
"Geldi seninki arkanı dön de girsin." Arkamı dönüp ellerimi önümde birleştirdim heyecandan ölecektim.
Kuaförün sahibi video çekmek için karşıma geçti. "Açılmıyor birader işte." Aslan sakin olmaya çalışarak "Açsana canım arkadaşım kapıyı." Kafamı arkaya çevirdim.
"Adetleri bilmiyor musun lan sen para ver açalım." Sessizlik. Aslan, Akın'a bir miktar para uzattı ama göremedim ne kadar diye.
"Olmaz." Aslan büyük bir sabır diledi bir daha para verdi. "Oha lan yüz dolar mı? Açıyorum gel." Hemen önüme geri döndüm.
Kalbimin sesi her yerden duyuluyordu. Omuzuma dokundu heyecanla ona döndüm. Gözlerimiz birleşti ilk, sonra birbirimizi inceledik.
Siyah takım ona o kadar yakışmıştı ki kumral saçlarını özenle yapmıştı yakasında çiçek vardı. Beni incelemesi bitip bana baktı.
"Ç-çok güzel olmuşsun." Heyecanla gülümsedim "Teşekkürler sende çok yakışıklı olmuşsun." Gülümsedi gözleri parlıyordu resmen.
Aklına gelmiş olacak ki elindeki çiçeği bana uzattı. "Teşekkürler sevgilim." Yakasındaki çiçek bu çiçekti bu ince ayrıntıya gülümsedim.
"Gidelim o zaman." Kafamı salladım "Gidelim." Arkamı dönüp kuafördekilere teşekkür ettim ve el ele kapıdan çıktım.
"Akın arkadan gel." Kafasını salladı ve arabasına geçti. Aslan hayalim olan mercedes g63'ün yanında durunca şokla ona baktım.
"Hayalindeki arabaydı bende aldım evlenince senin olacak." Şokla arabaya baktım sonra yine Aslana bakıp boynuna atladım hemen. "Teşekkür ederim Aslan Teşekkürler." Saçımdan öptü ve sıkı sıkı tuttu beni "Sen mutlu ol yeter." Ayrılıp arabaya bindik.
Dikkatle oturduğumda kaputun üstünde kutu gördüm. "Bu ne?" Emniyet kemerini bağladı. "Yüzüğün bol geliyordu ya onu yaptırdım yüzükler takılırken yine takacakmışım sana." Kafamı salladım ve kutuyu elime aldım.
Çok güzel bir şekilde evlenme teklifi almıştım.
Evlenme Teklifi Ettiği Gün
Akın beni her zaman gittiğimiz sahil kenarına çağırmıştı. Sıkıldığını söylemişti acil gelip dedikodu yapmamız gerektiğini de vurgulamıştı.
Sahile vardığımda yürümeye başladım Akın'ı asla göremedim telefonu çıkarıp Akın'ı aradım "Nerdesin Akın?" Etrafa bakmaya devam ediyordum.
"Sahilin yan tarafında büyük taşların arkasında sıkıntıdan kafamı taşlara vuruyorum." Yönümü oraya çevirdim ve dediği şeye kıkırdadım.
"Geliyorum tamam." Kayalığa yürüdüğünde arkasının aydınlık olduğunu fark ettim. Yavaşça kayanın arkasına gidince olduğum yerde kaldım.
Beyaz bir çarşaf seriliydi yerde, üstünde ufak masa ve yemekler. En önemlisi etrafımız renkli ışıklarla kaplıydı.
Gözlerim Aslan'ın gözleriyle birleşti. Yanıma yaklaştı "Güzelim hoşgeldin." Ellerimden tuttu "Hoşbuldum, burası çok güzel." Gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan'ın Kedisi • Yarı Texting
Teen FictionMila yağmurlu bir günde ona yazan anonim'in hayatının en büyük parçası olacağından habersizdi. Bu bilinmeyen kimdi? Yakınında mıydı yoksa uzağında mı?