Ders aşırı sıkıcı geçiyordu . Neyse ki bu gece şehir dışına çıkıyorduk . Okul gezisi tam olarak diyemem ders çalışma kampıydı ve tüm okuldaki öğrenciler gidiyordu . Zaten okulda toplasan anca iki yüz öğrenci vardı . Yeni kurulmuş GÜNEBAKAN KOLEJİ'nde burslu bir öğrenciyim. On ikinci sınıfım ve bu okulun ilk mezunlarından olacaktım . Dersin bitmesine son on dakika kalmıştı ve hoca bizi serbest bırakmıştı .Test kitabı çıkarıp test çözmeye başladım . YKS öğrencisi olduğum için boş zamanlarımda da - boş zamanım yok- test çözüyorum ve artık bu durumdan hem çok sıkıldım hem de kusmak istiyorum , soru gördükçe midem bulanıyordu. Sayısal öğrencisiyim ama polis veya asker olmak istiyorum .Eğer MSÜ sınavından kötü yaparsam tıpa yöneleceğim .Çok değişik değil mi ? Aslında alakaları var, tıp seçip adli tıpta çalışmak istiyorum. Polis olursam eğer cinayet bürosuna atanmak isterim. Test çözerken midem bulandığı zaman benim ilacım bu oluyor, bu beni motive ediyor. Şubat ayındayız ve MSÜ sınavına yaklaşık iki ay kadar az bir süre kaldı , beş ay kadar da YKS sınavına kaldı . Çok heyecanlıyım . Olabildiğince pozitif olmaya çalışıyorum ve geleceğe dair umutluyum . Her şey çok iyi olacak , buna inanıyorum.
Ben içimden bunları geçirirken koridorda aniden bir çığlık koptu. Bu normal bir çığlık değildi , ürpertici , insanın vücuduna titreme veren bir türdendi . Bütün öğrenciler ve hocalar ayaklanıp koridora doluşmaya başladılar. Gördüğümüz felaket ses ile uyuşuyordu . Koridorun ortasında bir kız kanlar içinde yüzüyordu ve yüzündeki korku herkesi korkutmuştu . Yüzünde 'Bana yardım edin 'diye bağırır gibiydi . Gözleri açık ölmüştü .Herkes paniklemişti ve herkesin kanı donmuş, herkesin vücudu tir tir titriyordu. Yıllar önce Karantina kitabı ilk çıktığında okuyup şakasına olmasını istiyorduk . Ne kadar aptalca bir şey olduğunu içimizdeki korku ve geleceği puslu bir şekilde görmemiz bize haykırarak söylüyordu. Herkesin yüzüne dikkatlice bakıyordum belki katil hâlâ buradadır ve zevkle oluşturduğu ortamı izliyordur. Herkes o kadar garipti ki bazıları ağlıyor, bazıları transa geçmiş, bazıları koşuşturuyor ve bazıları ise sadece yerde yatan kan gölüne bakıyordu ve birkaçı benim gibi herkesin yüzlerine bakıyordu. Ortam öyle bir hâl almıştı ki , hocaların sesleri kaosun içine gömülüyor ve bizi kaplayan bir şey bizi hapsedip yerin dibine sokuyordu, korkuydu o bizi kaplayan ve hapseden şeydi. Nefesim sayılır hâle gelmiş , kalp ritmim hızlanmış , üzerime gelen bir ağırlık vardı .Bu ağırlık öyle bir ağırlıktı ki bacaklarım ve ellerim titriyordu, sesler boğuklaşıyor görüntüler kana bulanıyordu. Kim ve neden ? Neden böyle bir şey olsun ki ? İçim ne kadar korkuyorsa dışım bir o kadar soğuktu. Soğukkanlılığımı korumalıydım . Bu benim için bir ön hazırlıktı . Ya ölüme ya da polisliğe bir hazırlıktı. İnsanların yüzüne baktığımda çoğunda tek bir şey gördüm o da ölüm korkusuydu. Bazıları ise benim gibiydi, soğukkanlılıklarını korumaya çalışıyorlardı . Bazıları ile göz göze geldiğimde içim ürperiyordu.
Hocalardan bir tanesi sonunda kaosun üstüne tırmanarak çıkıp sesini duyurabilmişti. " Çocuklar ilk öncelikle sakin olun yoksa kimse kurtulamayacak , ikinci olarak az sonra polisi arayacağız ve bu durumdan kurtulacağız " diye bağırıyordu ama yüzü tam tersini söylüyordu. O sırada müdür yüzü kıpkırmızı bir şekilde telaşla girdi içeriye. Bundan tam on beş dakika önce geleceğe dair umutla test çözüyordum ve YKS sınavını dert sanıyordum . Meğerse asıl dertler daha gelmemiş. Belki de bu kızın ölümü sadece bir fragmandı. Müdür söze girdi
"Arkadaşlar öncelikle hepimiz sakin oluyoruz ve paniklemiyoruz . Evet, yaşadığımız durum hiç normal değil biliyorum ama başka çaremiz yok. Öncelikle kimsenin telefonu yerinde değil ve okulun telefon kulübesinin kablosu kesilmiş ayrıca kulübeye hasar verilmiş " bunu duyan herkes daha da paniklemişti ve her şey daha da kötü bir hâl almıştı . Yangın yerine dönmüştü , savaş yerine desek daha doğru olurdu . Sanki hava turuncu bir renk almış , havada toz bulutları uçuşuyordu. Müdür sesini çok daha yükselterek yarım kalan sözüne tekrardan giriş yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİN KATİLİ
TerrorNormal bir sıkıcı okul gününde okulun düzenlediği iki haftalık ders çalışma kampı için sabırsızlanan Minel bir çığlık sesi ile okulda rehin alınır . Mükemmel bir plan ile kurgulanmış bu toplu cinayetin katili kim ? Ana karakterimiz Minel bu kaosta h...