Täs tulee aika paljon aikahyppyjä, anteeks.
________________________________________________________________
Oli perjantai. Harry oli hymyillyt ihan syyttä tiistai-illasta lähtien. Se johtui kait siitä, että hän oli saanut ystäviä, tai siitä, että oli viettänyt mukavan iltapäivän Louisin kanssa, tai olihan siellä toki muitakin kuin vain Louis ja Harry, siellä liikuntasalissa siis. Mutta joka tapauksessa Harryn perjantaipäivä oli täyttä auringonpaistetta, vaikka ulkona satoikin vettä, tyypillinen lontoolainen sää.
"Huhuu?" kuului irlantilaispojan ääni Stylesin vierestä samalla kun vihersilmä havaitsi käden heilutusta tuon kasvojen edessä. Hän oli nähtävästi, ei, vaan totaalisesti ollut taas omissa maailmoissaan. Se oli vähän huonompi juttu, sillä Harry sulki aika usein todellisen maailman pois ja ihmiset kyllästyivät toistelemaan samoja asioita moneen kertaan.
"Hän, ai, anteeks, sanoitko sä jotain?" ensimmäisluokkalainen poika sönkötti ja kohdisti katseensa Nialliin, joka seisoi hänen oikealla puolellaan kysyvä ilme kasvoillaan. Oli luultavasti kysynyt jotain, muttei ollut saanut vastausta.
Harry, Niall sekä Rick seisoivat käytävällä odotellessaan opettajan saapuvan päästämään oppilaat luokkaan viimeiselle tunnille ennen viikonloppua.
Niall huokaisi ja pyöräytti silmiään sarkastisen näkyvästi.
"Että tuleeko herra discoon ja ootko löytäny jo seuralaisen?" blondi toisti kysymyksensä, tai kysymykset, joita nuorempi ei ollut kuullut.
"En edelleenkään", Harry sanahti ja hymyili pienesti.
"Heeeei, c'mon bro, et sä voi kotona lojuu koko aikaa", Rick naurahti ja tuuppasi kevyesti tummanbrunettea olkapäähän saaden Harryn hymähtämään.
"Ei musta oo tanssilattioille."
"Mut voishan susta tulla", Niall vinkkasi ja samassa opettaja päästi oppilaat sisään luokkaan. Tuskinpa, Harry ajatteli.
***
Kuvaamataidon tunti loppui ja porukkaa asteli ulos luokasta Harry mukaan lukien. Niall ja Rick lähtivät oitis ihan eri suuntaan kuin Harry, sillä noiden lokerikot sijaitsivat vastakkaisessa suunnassa. Aivan, tämä tunti oli kuvaamataidon kurssia, jossa oli sekalainen ryhmä eka-, toka- ja kolmasluokkalaisia. Siksi toisluokkalainen Rick, sekä tuon ystävä Niall olivat Harryn kanssa samalla tunnilla.
Nuori herra seisahtui kaappinsa eteen muistaen sitten, että oli kadottanut kaappinsa avaimet. Hän kääntyi vilkuilemaan käytävälle, jos saisi silmiinsä Louisin, sillä hän osasi tiirikoinnin taidokkaasti. Näissä kaapeissa oli todellakin huonona puolena se, että ne menivät lukkoon, kun ovi suljettiin, käytti sitten avainta tai ei.
Vihersilmä huokaisi pienesti hymähtäen, sillä Tomlinsonia ei näkynyt missään.
"Muako etsit?" kuului samassa ääni Stylesin takaa. Nuorempi kääntyi ja näki vähän lyhyemmän pojan harmaa pipo päässään, valkea urheilutoppi ja mustat tiukat farkut yllään. Söpöä.
YOU ARE READING
Separated (Larry Stylinson fanfic in finnish)
FanfictionMyyttien mukaan ylijumala Zeus hallitsi maailmaa otteillaan. Joillekin elämä oli rajua ja rankkaa, täynnä epäonnitumisia Zeuksen palveluksen alaisena, joillakin taas täynnä rikkauksia ja hyvää onnea, jos oli saanut Zeuksen suosion ja hyvän maineen...