→ Luku 16

211 23 6
                                    

Harry Styles maleksi kohti kotiaan. Ulkona oli hämärää ja tyyntä, taivas oli ihan pilvetön. Harry oli lievästi sanottuna ihan sekaisin tällä hetkellä, eikä siihen tarvittu mitään huumausaineita. Ei alkoholia tai huumeita, pelkkä Louis Tomlinson riittää.

Ensinnäkin hän oli huolissaan itse pojasta, hän vaikutti olevan todella kovassa kännissä, eikä hän halunnut toiselle tapahtuvan mitään. Jos vaikka Louis lähtisi hortoilemaan ympäri Lontoota pää pilvissä ja jäisi vaikka auton alle? Tai itse ajaisi kolarin? Tai joutuisi johonkin tappeluun ja olisi puolustuskyvytön? Tai joku kujilla asuva pedofiili tekisi jotain pahaa hänelle? Harry oli niin huolissaan toisesta, että hänen olisi tehnyt mieli kääntyä takaisin ja saattaa Louis turvallisesti kotiin ja olla hänen kanssaan, kunnes toinen nukahtaisi. Mutta Harry ei halunnut, eikä hän edes tiennyt kunnollista syytä siihen itsekään. Hänellä oli vain sellainen tunne, ettei halunnut. Kyennyt.

Toisena syynä hänen sekavaan tunnetilaansa oli se, että Louis oli suudellut häntä. Ilman mitään varoitusta. Tullut vain ja kirjaimellisesti käynyt kiinni. Ei sillä, että Harryä olisi se haitannut, mutta hän oli niin yllättynyt. Toinen oli alkoholin vallassa, eikä ajatellut kahteen otteeseen mitä teki. Tässä taas todistetaan alkoholin valta.

Harry avasi kotinsa etuoven ja astui sisälle mahdollisimman hiljaa. Hän kuuli kikatusta yläkerrasta ja... Jonkun miehen äänen? Harry sulki oven tahallaan äänekkäästi. Nauru yläkerrassa loppui. Smaragdin vehreät silmät omaava riisui kenkänsä ja jätti takkinsa naulakkoon. Hän vilkaisi olohuoneen seinällä lepäilevää kelloa, joka näytti puolta kahtatoista.

"Harry, nytkö jo sä tulit?" nuoren äiti kysyi marssien portaita pitkin alas.

"Joo..", hän mumisi vastaukseksi ja lähti ohittamaan äitiään, mutta tummahiuksinen nainen tarttui kiinni poikansa olkapäistä pysäyttäen ylös pyrkivän Harryn. Nuori Styles käänsi päätään kummissaan äitinsä suuntaan.

"Mitä sun kaulassa on?" nainen kysäisi kulmat kurtussa pojaltaan. "Onks noi fri-"

"Äiti, mun asu on vampyyri, kuten näetkin", Harry sanoi ja irrotti otteensa äidistään. Hän ei ollut yhtään edes ajatellut kaulassaan olevan punaisia läikkiä. Totta kai Louisin oli pitänyt tehdä juuri hänen kaulaansa merkkejä. Anne näytti olevan yhä hämillään, mutta lähti astelemaan portaita ylös Harryn perässä. Nyt vasta kiharapää pisti merkille, että tuon äidillä oli yllään vain valkoinen silkkinen yöpaita, jonka läpi pystyi näkemään, sekä alushousut.

"Kuka meillä on?" Harry kysyi nyt puolestaan äidiltään muistaen, että oli kuullut jonkun miehenkin äänen samasta talosta. Anne pysähtyi sekunniksi paikoilleen, kuin luulleen välttäneen jonkun asian, mutta ei kuitenkaan. Hänen kasvoillaan oli ällistynyt ilme, mutta se muuttui pikkuhiljaa lempeäksi hymyksi.

"Ömh... Zack, tulisitko tänne?" Anne huudahti hymyillen.

Harry kohotti kulmiaan. Zack? Kuka hän oli?

Stylesin äidin ovi aukesi ja sieltä ulos asteli mies, jolla oli vain mustat bokserit jalassaan. Hänellä oli myös flanellinen yöpaita, jota juuri parhaillaan napitteli kiinni. Miehellä oli mustat hiukset sekä sänkeä leuassa. Hän oli pitkä ja hyvin ruskettunut. Harry vilkaisi silmät lautasen kokoisina ensin Annea, sitten Zackia ja taas Annea.

"Tässä on sun isä", tummat hiukset omaava nainen sanoi yhä hymyillen rakastavaisesti. "Isäpuoli", Zack korjasi ja hymähti.

Harry ei sanonut mitään. Hän vain seisoi paikoillaan vilkuillen Annen ja tuon uuden miehen välillä. Hän ei käsittänyt, yhtäkkiä Annella olikin jo uusi miesystävä. Luulisi, että siihen olisi mennyt kauemman aikaa, mutta ei.

Kiharapää lähti marssimaan huoneeseensa, veti oven kiinni perässään ja vielä lukitsi sen. Hän nojautui selkä vasten puista ovea ja yritti ajatella. Ensin Louis oli saanut hänen päänsään ja tunteensa sekaisin, nyt talossa olikin saman katon alla uusi mies, josta tulisi Harryn isäpuoli. Kaikki tapahtui vain niin nopeasti. Niin nopeasti, ettei Harry meinannut pysyä kärryillä.

Vihersilmä pudisteli päätään ja käveli vaatekaappinsa eteen. Hän riisui paitansa ja housunsa pois ja loikkasi sänkyynsä. Hän ei jaksanut pestä sisarensa maalausta pois kasvoiltaan, joten päätti alkaa vain nukkua ja tehdä sen aamulla. Hän oli niin järkyttynyt tällä hetkellä, ettei voinut edes ajatella kunnolla. Kaikenlaisia ajatuksia lensi mieleen jokaisella sekunnilla, eikä poika saanut unen päästä kiinni, vaika oli todella väsynyt.

Kuka hemmetti tuo mies oli? Totta kai se oli Annen uusi miesystävä. Mitä hän täällä teki? Oliko heidän suhteensa jo noin intiimiä, miltä näytti? Mitäköhän Louisille kuuluu? Onko hän turvallisesti kotona vai hilluuko hän vielä kännipäissään jossain metsässä? Entä jos hän vaikka kaatuu ja menettää tajunsa? Jos hän joutuu sairaalaan? Missäköhän Gemma oli? Hänestä ei ollut kuulunut vähään aikaan mitään. Miten Niallilla ja Chelsealla meni? Horanista uskoisi, että on sen verran fiksu tyyppi, ettei juo itseään liian sekaisin.

Harry huolehti liikaa asioista.

Yllättäen hänen puhelimeensa syttyi valo keskellä pimeää huonetta. Harry katseli vähän aikaa sitä, kunnes tajusi, että joku soitti hänelle. Styles kurtisti kulmiaan ja nousi sängystään. Hän otti puhelimensa käteensä.

Tuntematon numero soittaa.

Mitä ihmettä? Kuka soittaisi puolen kahdentoista aikaan yöllä?

Harry painoi varovasti vihreän väristä luuria ja vei mustan puhelimensa korvalleen.

"Haloo?" Styles sanoi matalalla äänellä vähän varuillaan. Hetken aikaa oli hiljaista, kunnes kuului pieni huokaisu. Niiskaus? Puhuja oli varmasti ulkona, koska tuulen pystyi kuulemaan.

"Harry, auta."

Se oli Louis.


//Täs ny tällanen :DD Btw mul on toinenkin larryfic menos täs, käykääs vilkasees :3 Se on tosin ihan alussa vasta mut nevermind:D

Ja TOI MITAM ON KYL YBERHYVÄ ALBUMI

If i could fly on selvästi larrybiisi itken gbye





Separated (Larry Stylinson fanfic in finnish)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora