Poikakaksikko makoili vatsallaan vieretysten, kylki kyljessä Louisin sängyllä. Harry Louisin oikealla puolella. Molemmilla oli Play Station ohjauskapulat kädessä ja keskittynyt ilme kasvoillaan.
"Viel kolme", Louis puoliksi huusi, sillä aseiden ja kanuunojen ääni täytti huoneen. Harry nyökkäsi ja sai ammuttua yhden vihollisen. Louis tappoi kaksi muuta.
"Jeessshh!" Tomlinson, joka oli vanhempi kuin Harry, kiljahti kuin tyttö ja yllättäen halasi nuorempaa voitettuaan pelin. Styles nauroi ja vanhempi, mutta lyhyempi irrotti otteensa toisesta. Oli se aika awkwardia Louisin mielestä, jos kaksi poikaa halasi liian pitkään.
"Noniin mate, mennään syömään", Louis komensi ja virnisti. Mate. Louis kutsui Harryä ystäväkseen. Molemmat nousivat ylös ihanan pehmeästä sängystä ja lähtivät talsimaan alakertaan portaita pitkin. Kello oli vasta puoli kaksitoista.
"Mulla ei oikeestaan oo nälkä", Harry sanoi heidän saapuessa keittiöön. Louis oli jo levittänyt tyyliin puolet jääkaapin ja kuivakaapin sisällöstä pöydälle. Ruoka ei ainakaan tulisi loppumaan.
"Kyllä sulla on. Saat syödä nyt sen sun banaanis", Louis naurahti ollessaan jääkaapin oven takana. Viimeinen virke sai Stylesin punastumaan, jolloin hän laski nopeasti katseensa maahan ja ikään kuin painoi leukaansa rintaansa vasten, ettei kasvoille noussutta verta huomannut.
"Sä oot kuuma, eiku mitäh, onks täälä kuuma tai jotai?" Louis sopersi samalla kun tipautti leipäpussin pöydälle.
"Häh? Kuinka niin?" Harry kysyi nostaen katseensa vanhempaan. Voi vietävä, kun tuo olikaan niin suloinen Harryn mielestä. Pörröiset hiukset, niin syvän siniset silmät, että niihin voisi hukkua, valkea urheilutoppi ja harmaat collegehousut. Kunnon rantakolli.
"Eiku ajattelin vain", Louis naurahti, sillä oli nähnyt jotain punaa tuon kasvoilla. Harry vain hymähti.
***
Kello läheni yhtä. Kaksikko oli syönyt syötävänsä ja istuivat tällä hetkellä sohvalla katsellen televisiota, vieretysten taas jälleen kerran. Tai itseasiassa Harry oli ensin ollut ihan toisella puolella sohvaa, sillä tietoisuus biseksuaalisuudesta sai aikaan kiusallisen tunteen, kun oli jonkun hyvännäköisen pojan, esimerkiksi tällä hetkellä Louisin, läheisyydessä. Kuitenkin Tomlinson oli pikku hiljaa hivuttautunut lähemmäs, sillä oli riippuvainen seurasta.
"Ei täältä tuu mitään", Louis tokaisi selatessaan kanavia lävitse varmaan jo kolmatta kertaa.
Samassa ovikello soi.
"Se on auki!" sinisilmä huudahti ja sai Harryn nostamaan kulmiaan.
"Pidätkö sä ovea auki yöllä? Herranen aika, tännehän voi tulla-"
"Varkaita. Niin juuri. Mut Niall ei oo varas."
"Mit.. Niall-, mitä?"
Olohuoneeseen lompsi blondi irlantilaispoika kädessään kaksi neliön muotoista laatikkoa, pizzaa.
"Heeei Lou, ai, moi Harry", tuo tervehti. "En tiennykkää, et oot täälä."
"Joo, Harry tuli kyläilemään", Louis virnisti. Hänen äänensä ei ollut enää sellainen pirteä ja täynnä energiaa, vähän karhea ja matala, mutta seksikäs. Hetkinen, Harry...
"No mulla on vaa kaks pizzaa", Niall valitti ja tipautti laatikot sohvan edessä olevalle pöydälle. Sitten hän istahti ihan Louisin viereen ja asettui selälleen makaamaan asettaen päänsä Tomlinsonin reisien päälle.
"Harmi, Lou, joudut jakaan sun pizzasi Harryn kaa."
"Heeeei, kuka niin sanoi?"
"The king of Ireland."
"Niinpä niin."
Harry ei osallistunut keskusteluun, koska hänelle oltiin aina opetettu, että ei saanut keskeyttää ja puhuttiin vain silloin, kun puhuteltiin. Tai jotain sitä rataa, joten tuo tyytyi olemaan hiljaa.
Niall nousi ihan normaaliin istuma-asentoon ja kaappasi pizzansa pöydältä. Louis laski pahvisen laatikon Harryn syliin ja otti yhden palan.
"Mmm", Louis mutisi suu täynnä ruokaa. "Tää puoli on mun, toi sun", hän sohi sormellaan.
Niall alkoi nauraa.
"Mitä?" Louis kohotti kulmiaan ja katsoi hekottavaa blondia.
"Te ootte söpöjä."
"Anteeks mitä? Söpöjä?" Tomlinson käänsi katseensa Harryyn.
"Kuuliks? Me ollaan söpöjä. Jee!" hän kirkaisi lopussa kuin tyttö.
"Sä et halua tuntea Louisia kahentoista jälkeen", Niall varoitti pidätellen nauruaan.
Harry naurahti ja tuuppasi vanhinsa olkapäähän.
"Mr. Styles, kehtaatkin tehdä noin", Louis sanoi vakavasti, mutta se ei ollut kovin vakuuttavaa, kun toisella oli suu täynnä pizzaa ja virne puski väkisinkin kasvoille. Se sain Harryn vain nauramaan.
/Whew tää on lyhyt :c
YOU ARE READING
Separated (Larry Stylinson fanfic in finnish)
FanfictionMyyttien mukaan ylijumala Zeus hallitsi maailmaa otteillaan. Joillekin elämä oli rajua ja rankkaa, täynnä epäonnitumisia Zeuksen palveluksen alaisena, joillakin taas täynnä rikkauksia ja hyvää onnea, jos oli saanut Zeuksen suosion ja hyvän maineen...