3.

408 12 3
                                    

"Cıkışta"

Taehyung
Dışarda arabada Jungkook'u bekliyordum ve sonunda geldi arabaya bindi ve konuştu.

Jungkook:
Nereye gidiyoruz? Acele etmeliyiz 2 saat sonra evde olmam gerek!

Taehyung:
Tamam sen hangi markaya gideceğini söyle.

Jungkook:
Gucci....

Taehyung:
Güzel seçim.
(Dedim ve arabayı sürdüm 20 dk sonra vardık Jungkook sanırım ilk defa Gucci ye gidiyordu.)

Jungkook:
Aman tanrım burası çok güzel hemen girelim.

Taehyung
(İçeri girdik Jungkook hemen bişeyler bakmaya başladı bende onu takip ettim ve şöyle dedim)

Taehyung:
Bedenin ne!!

Jungkook:
Sanane!!

Taehyung:
İnsan gibi birşey sordum cevap ver!! Bedenin kaç.

Jungkook:
T-tamam ya ne bağırıyon ** bu bedenim.

Taehyung
(Hemen ordan ayrıldım ve gecelik bölümüne geçtim siyah, kırmızı ve beyaz renklerde jungkook için gecelik seçtim ama bunlar sexsy geceliklerdi Jungkook görmeden kasaya geçip ödedim)

Jungkook
(Salak Taehyung elinde boşetle yanıma geldi ve ben sepetini doldurmuştum o ise bi poşet lik eşya almıştı utandım ve başımı eğdim)

Taehyung:
Utanma! Başka alacakların varsa Seçebilirsin

Jungkook:
Ben biraz abartım sanırım Gucci ye gitmek ve sahibi olmak hep hayalimdi kaptırdım kendimi.

Taehyung:
Ahh sorun değil güzeli-neyse bitiyse kasaya geçelim.

Jungkook
Kasaya geçtik ödeme işlemine geçince cüzdanından siyah kart çıkardı şok üstüne şok yaşıyordum Taehyung gerçekten çok zengindi.

Taehyung:
Seni evine bırakacam Tamam mı!

Jungkook:
Tamam

Taehyung:
(Yola koyulduk sürekli bebeğim e bakıyordum ona.Bakmakla doyamıyorum becermekte nasıl doğayım)
*sırıtır Jungkook fark eder*

Jungkook:
Ne oldu neden sırıtıyorsun?
(Cevap vermedi ve yola devam etti evime vardığımızda durdu bana döndü ve şöyle dedi)

Taehyung:
Bugün'ü kimseye anlatmıyorsun anladın mı!!

Jungkook:
Tamam ya beğırmana gerek yok deli gibi bağırıp duruyorsun!

Taehyung:
İN ARABADAN!

Jungkook
(Arabadan indim ve eve girdim salak şey ya sesizce odama girdim sonra odamın kapısı açıkdı içeri Jimin girdi)

Jimin:
Abi nerdeydin ya meraktan öldüm bizimkileri zor kandırdım.

Jungkook:
Merak ederler tabi çünkü ben onlar için bi parayım!!

Jimin:
Abi sakın ol iyimisin.Neden bu kadar sinirlendin?

Jungkook
(Olanları anlatım sonra aldığım kıyafetleri açtım bi poşet tek kaldı onu da açınca şok oldum)

Jimin:
Ohaaa yani abi bu neee koskoca Gucci ye gitin ve sexsy geceliklerdi mi aldınm

Jungkook:
Jimin saçmalama bunları ben almadım..... Ahh tabi yaaa o salak Taehyung aldı tabi.

Jimin:
Çüşş yok artık abi bunlar senin bedenin.

Jungkook:
Bu mal ne yapmaya çalışıyor demek bu yüzden bedenimi sordu salak onun altına gireceğimi sanıyor
(Sinirlenmiş tim hemde çok yarın ona bunun hesabını soracağım)

Seun Jungkook'un annesi:
Ne oluyor burda!!

Jungkook
(Kapı sesini duyunca hemen kıyafetleri yatağın köşesine atım ve Jiminle konuşuyor muş gibi yaptım.)

Seun:
Ben sana ne dedim ha eve gelince yemek yapılacak demedimi.

Jungkook:
Tamam anne şimdi hazırlarım.

Seun:
Yok yok kalkma sen artık kocanın evinde hazırlarsın.

Jungkook:
Gene ne saçmalıyorsun ne kocası ben evlenmiyecem!!

Seun:
Bana hangi hakla bağırırsın ha terbiyesiz!! Evleneceksin o kadar 2 gün sonra senden istemeye gedecekler.

Jungkook:
Yeter artık ya kimseyi istemiyorum ben okuyacağım anladınızmı!

Jimin:
"Sesizce" abi sakın ol böyle devam edersen 5 gün kalan okulunada gidemesin.

Jungkook:
"Ağlamaya başladım"jimin duymuyor musun beni evlendirecekler. Benim hayelerim var okuyacağım.

Jimin:
Abi bundan kaçamasın hem belki seni istiyecek olan kişi seni okutur seni sever hiç bi zaman kötü düşünme. Bende istiyorum sen oku sonrada sevdiğin adamla evlen ama işte öyle olmuyor

Taehyung
(Eve geldim annem ve babam içerde oturmuş film izliyorlardı yanlarına gitim ve konuştum) Haletinizmi?

Mia:
Sen nerdeydin bu saate kadar oğlum?

Taehyung:
Jungkook'u alışverişe götürdüm bi sıkıntımı var?!

Lee know:
Yok oğlum bi sıkıntı yok geç otur konuşalım.

Taehyung:
(Oturdum) ee anlatın ne oldu konştunuzmu?

Lee know:
Konuştuk ama telefonla görücü usulü sayarak 2 gün sonra Jungkook'u istemeye gideceğiz.

Taehyung:
Haa tamam o zmn.

Mia:
Oğlum oda seni seviyor değilmi?

Taehyung:
Hayır anne. Tam terai nefret ediyor benden

Mia:
Taehyung oğlum senden nefret etmemesini sağla oğlum eğer senin onunla evleneceğini öğrenirse dahada nefret edecektir.

Taehyung:
Doğru söylüyorsun anne ben bunu hiç düşünmemiştim. Neyse ben odamdayım iyi geceler.

Diğer bölüm..

Obedience/Taekook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin