12.

211 4 1
                                    

Taehyung:
Uyandım saat 12:09 du bebeğim acılar içinde mırıldanıyordu dudağından öpmeye başladığımda kalktı ayrıldım) Günaydın Meleğim.

Jungkook:
(Tam ayağa kalkacak en) ahhh!! Heryerim acıyor.

Taehyung:
(Elimi yorganın içine arım ve elimi kalçasına be beline gezdirdim) merak etme bebeğim geçer.

Jungkook:
(Şuan bana dokunuyordu sonra deliğine getirip sürtüğün de yanmaya başladı) ahh yanıyor çek şu lanet ellerini!!

Taehyung:
(Elimi çektim elim kan olmuştu Jungkook bunu gördü ve elini deliğine atı onunda eli kan olmuştu)

Jungkook:
Sen salak mısın ya neden kanıyo!!

Taehyung:
Bi-

Jungkook:
(Hemen yataktan kalktım aynaya yöneldim bacaklarım kurumuş kan içindeydi Taehyung beni izliyordu onu umursamayıp yere oturdum tamda aynanın karşısına dizlerimi kırıp açtım ve deliğinin ne halde olduğuna baktım kanlar içindeydi) ahh kem açıp hem görmüyorum. (Taehyung yanıma geldi onunda penisi ve bacakları kandı sanırım onlar benim kanımdı oturdu ve deliğini baş parmağı ve işaret parmağıyla iki yana açtı ve baktı şok oldu)

Taehyung:
Ah tanrım bu da ne!!

Jungkook:
Ne ne! Ne oldu söylesene!!!

Taehyung:
(Jungkook un deliğinden o kadar katı kan gelmişti ki deliğinin duvarlarında yapışmış sertleşmişti) aynaya bak

Jungkook:
Aynaya baktım ve kaşlarım çatıldı onun elini itip kendi parmağımla sertleşmiş kanın bir tanesini kaldıracakrım ki çok acıyordu) ahhh!

Taehyung:
(Sen yatağa geç güzelim ben geliyorum(dediğimi yaptı ve yatağa geçip dizlerini kırıp araladı bense mutfağa indim bi kase dolusu sıcak su getirdim yatağa bebeğim ın ayaklaeının önüne oturdum ve konuştum)biraz acıyacak bebeğim ama korkma tamam mı.

Jungkook:
Tae o kanı temizledi sonra yatk

Arkadaşlar özür dilerim bölümün yarısı silinmiş o yüzden kısa

Obedience/Taekook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin