7.

343 8 5
                                    

Jungkook:
Sabah kalktım bugün okul tatild dı aşağıda koşuşturma sesleri geliyordu aşağıda indim annem ve babam isteme için temizlik ve hazırlık yapıyordular ikiside bana baktı ve şöyle dediler

Seun ve Han:
Ne bakıyorsun hemen git ve hazırlan hemen! Daha birsürü işimiz var.

Jungkook:
Tamam (dedim ve odama çıktım Jimin yatakta oturmuş benim gelmemi bekliyormuş yanına oturdum)

Jimin:
Hadi hazırlanalım abicim.

Jungkook:
Tamam (dedim ve masaya oturdum Jimin saçımı yaptı sonra giyindik.)

Taehyung:
Hazırlanmıştım fazlasıyla heycanlıydım annemin ve babamın hazırlanmasını bekliyordum ellerim titriyor yerimde duramıyordum umarım benden nefret etmez. Annem ve babam aşağıda indi hemen yola koyulduk saat 19.00 dı.

Jungkook:
Neden bu kadar gergindim bilmiyorum herkes içerde oturmuş gelmelerini bekliyordu bende etrafta dolanıp duruyordum en sonunda kapı çalmıştı herkes ayaklanıp kapıya giti tabi bende gitim kapıyı açtım Taehyung ve ailesi gelmişti Taehyung geleceğini söyledi ama ailesiyle geleceğini söylememişti annemler saygıyla eğildi

Seun:
Hoş geldiniz efendim.

Mia:
Hoş bulduk efendim.

Han:
Buyrun şöyle geçin

Jungkook:
Taehyung bana baktı gülümsedi elindeki çiçek ve çikolatayı elime verdi bi dk bu nasıl olur neden çiçek ve çikolata getirdiler ailem nerden onları tanıyordu umarım aklımdaki şey değildi.

Han:
Jungkook Taehyung gelin içeri Jungkook kocanı içeri alsana.

Jungkook:
(Neee kocası ya bu bir şaka falan olmalı Taehyung benim arkadaşımdı kocam değil demek ki beni isteyen Taehyung muş inanamıyorum ona nasıl bana bakarak yalan söyler şuan ağlamamak için kendimi zor tutuyordum) tamam (baba deyip Taehyung u içeri aldım Taehyung koltuğa oturdu annemde kaş göz hareketi yaparak Taehyung un yanına oturmamı istedi oturdum ve Taehyung kulağıma fısılda dı)

Taehyung:
Özür dilerim miniğim.

Jungkook:
(Onu umursamadım ayağa kalktım ve şöyle dedim) ne içersiniz efendim.

Mia:
Ben bi şekerli kahve alayım canım.

Lee know:
Bende bi sade kahve alayım oğlum.

Seun:
Banada şekersiz getir!

Han:
Banada su getir!

Jungkook:
(Tam mutfağa gidecektim ki annem ın sesiyle ona döndüm)

Seun:
Kocana sormiyacakmısın!!

Jungkook:
Ne içersiniz.

Taehyung:
Ben bi kola alayım zahmet olmasa.

Jungkook:
Mutfağa ilerledim kahveleri yaparken düşünüyordum Taehyung neden bana söylemedi neden bana sadece arkadaşız dedi öpmesi bile arkadaşça değilmiş o tam bir yalancı ondan nefret ediyorum birden biri elini belime sardı ve kendine döndürdü.

Taehyung:
Neden benimle konuşmuyorsun bebeğim?

Jungkook
(Ellerini belimden çekmeye çalıştım ama bırakmadı daha çok sardı dudağıma yaklaştı burun burunaydık ve dudağıma bakarak şöyle dedi)

Taehyung:
~Ben şimdi bu dudakları sömürene kadar emip öpsem ne yaparaın kii~

Jungkook:
Ne mi yaparım! O sikine vurup avazım çıktığı kadar bağırırım.

Taehyung:
Ama o öpücüğü gecemize saklıyorum bebeğim şimdilik sadece(yanağını öper) bunu yapalım hmm.

Jungkook:
Senden nefret ediyorum Taehyung bana yalan söyledin. Arkadaş olmadan önce evleneceğimizi söyleseydin belki bu kadar çok nefret etmezdim senden ama olan oldu bundan sonra benim için bir hiçsin!!

Taehyung:
(Belini bıraktım içeri geçtim biraz üzgündüm annemi dinleyip onaunlaz arkadaş olmakta çok büyük bi hatta yaptım şimdi bana güvenmeyeceksin. Daha çok nefret edecek)

Jungkook:
(Gözlerim doldu ağlamak istiyordum ama yapamıyordm dökeceğim göz yaşlarımı bile hak etmiyor. Kendime geldim ve kahve leri fln alıp içeri gidip servis ettim onun yanına oturmadım onun yanında oturmaktansa ayakta kalırdım ama annem gene pis pis baktı malesef oturdum.)

Taehyung:
(Babamın koluna hafif vurdum ve fisildadım) baba hadi iste çıldıracam bunların mal suratına bakmaktan.)

Lee know:
(Sesizce) tamam oğlum sabret

Jimin:
(Odamdan indim) hoş geldiniz efendim deyip abimin yanına oturdum

Mia:
(Sesizce) Lee baksana bu Jimin çok tatlı suga nın İngiltere den gelmesini söyleyecem belki araları olur.

Lee know:
Evetttt sebebi ziyaretimiz malum.

Jungkook:
(Birden gerildim Jimin'in elini tutum)

Lee know:
Oğlunuz Jungkook u oğlumuz Taehyung a istiyoruz.

Han:
Çocuklar bir birini sevmiş bizede evet demek düşer

Jungkook
(Hah sevmiş miş nefret ediyorum ben)

Seun:
(Jimin e döner) oğlum sen yüzük tepkisini getir. Jungkook, Taehyung sizde ayağa kalkın bakim.

Taehyung
(Ayağa kalktık karşı karşıya geçtik ben bebeğim e bakıyordum oda yere bakıyordu. )

Jungkook
(Jimin tepsiyi getirmişti Taehyung un babası yüzüklerin birisini benim elime diğerini de Taehyung'a taktı ve Taehyung un göLerine bakmamı istedi annesi malesef baktım ama nefretle)

Lee know:
Bir ömür boyu mutlu olun birbirinizi üzmeyin(dedim ve kurdaleyi kestim)

Jungkook
(Gözümden bi yaş geldi hemen sildim herkes bize alkışlıyordu ağlamak istiyordum hemde çok Taehyung elimden tutu ve beni anımdan öptü bende kimse görmeden sildim)

Lee know:
Evet biz artık kalkalım.

Han:
Siz nasıl isterseniz efendim.

Jungkook
(Herkes gitti bende ağlayarak odama koştum Jimin de arkamdan geldi va yatağa yanıma oturdu)

Jimin:
Abi ne oldu neden ağlıyorsun.

Jungkook:
J-jimin hıcık nişanlandığım kişi benim arkadaşımdı.

Jimin:
Nasıl yani bi saniye sen bana herşeyi düzgün anlat abicim.

Jungkook:
(Herşeyi anlatım ve hala ağliyordum) böyle işte Jimin O bana biz sadece arkadaşız demişti meğerse bana aşıkmış.

Jimin:
Hadi abi ama seni seven biriyle evleniyorsun bunda ağlanacak ne var ki.

Jungkook:
Abicim bak beni sevebilir ama en başından deseydi yalan söylemesine gerek yoktu ki.

Jimin:
Abi belki seni kaybetmekten korktuğu için söylememiştir.

Jungkook:
Hayır ama şimdi beni kaybetti ondan her zaman nefret edecem. Ya düşünsene dün onunla buluştum ve onu nişana davet etim ama onun ben senin evleneceğim kişiyim demesi gerekirken hıcıkk o tabi gelirim dedi son cümlesi bile yalan ben böyle birini nasıl sevebilirim ki.

Jimin:
Tamam abi sevme senin kararın şimdi dinle yat çok yoruldum bugün . İyi geceler abicim(dedim ve yanağından öptüm ve odama gidip yatım)

Jungkook
(Üzerimı değiştirdim ve yatağa yatım düşüne düşüne uyuya kaldım)

Bölüm uzun oldu kb😶

Obedience/Taekook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin