13.

393 7 5
                                    

Jungkook:
(Sabah olmuştu saat 10:01 di kalktım. Hiçbi erim ağrımıyordu aşağı indim yemek yapmaya başladım)

Taehyung:
(Uyandığımda yanımda Jungkook yoktu çağırdım çağırdım ses çıkmadı ağlamaya başladım.aşağı indim Mutfaktan sesler geliyordu hemen oraya koştum Jungkook yemek hazırlıyordu hemen ona sarıldım. Halla ağlıyordum kokusunu içime çektim.)
Beni bırakıp gitme bebeğim.Nolur gitme.

Jungkook:
(O neden ağlıyordu çok şiddetli ağlıyordu kıyamamıştım ona bende boynuna sarıldım) hey sakın ol Taehyung bırakmıyacağım seni. Seni hiç bırakmayacağım(bilmiyordum ona neden üzüldüğümü bilmiyordum neden kalbime birşeyler olmaya başlamıştı)

Taehyung:
(Yanağını öptüm,anını öptümelerini dudağını boynunu öptüm) Seni çok seviyorum güzelim. Bırakma beni ne olur. Ben sensiz yaşayamam.

Jungkook:
(Yüzünü avcumun içine aldım göz yaşarını sildim nedensizce bende yanağını öptüm şaşırmıştı) şşş tamam ağlama seni hiçbir zaman bırakmayacağım hep yanında olacağım Taehyung.

Taehyung:
Teşekkürler bebeğim teşekkürler

Jungkook:
Ne için Taehyung?

Taehyung:
Beni yanlız bırakmadığın için bu hayata senden başka kimsem yok.

Jungkook:
Öyle söyleme Taehyung.

Taehyung:
Beni seviyor musun Jungkook.

Jungkook:
Şey aslında arkadaş-

Taehyung:
Ben arkadaş olarak söylemiyorum Bebeğim. Beni kocan olarak seviyormusun. Kocanı seviyormusun?

Jungkook:
Bilmiyorum Taehyung. Kafam karışık bi yannım afet diyor diğer yanım yine yalan söyler diyor. Bilmiyorum gerçekten. Biraz düşünmem lazım.

Taehyung:
Şunu bil bebeğim onlar yalan değildi seni kaybetmemek için dı. Özür dilerim güzelim... Gerçekten sana yaptığım herşey için özür dilerim. Bir daha asla ama asla yapmıyacağım.

Jungkook:
Tamam Taehyung hadi şimdi konuşmaualım bunları yemek hazır.

Taehyung:
(Masaya geçtik karşı karşıya oturmamız gerekiyordu ama bi saniye bile elini tutmadan yapamıyordum temas bağımlısı olmak hem zor hemde bi o kadar güzeldi sandalyemi yanına çektim elini tutum) rahatsız olmuyorsun değilmi bebeğim.

Jungkook:
Ah hayır hayır sorun değil.

Taehyung:
Temas bağımlısıyım bebeğim sana dokunamadan duramıyorum.

Jungkook:
(Hm anladım. Ağzını aç bakalım(dedim ve çileği çikolataya batırıp Taehyung azına koydum gözlerimin içine bakarak çileği yedi sonra oda çileği aynı şekilde çikolataya batırdı ve yedirdi daha doğrusu çikolatayı hepsini dudağıma yedirdi)
Yaaaa! Taehyung heryerim çikolata olduu.

Taehyung:
Temizleyelim bebeğim (dedim ve dudaklarını emip yaladım bebeğim ise şokla bana bakıyordu ama geride çekilmiyordu . Sonra beni şoka uğratacak birşey yaptı.Nemi yaptı dudağımı öpmeye başladı)

Jungkook:
(Dudaklarımı yalarken onu öpme isteği geldi neden olmasın dedim ve öpmeye başladım o ise karşılık verdi kaptırmışrık kendimizi. Bieden beni kucağına aldı ve kendisine baktırdı halla öpüşüyorduk yaklaşık 3 dk öpüştük sonra boynuma yöneldi ve elini tişörtünün içine beline atı ve okşamaya başladi boynuma yöneldi sonra tişörtümü çıkarıyordu ki kucağından indim) Ben özür dilerim b-bi an oldu özür diler-

Obedience/Taekook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin