10.

310 8 13
                                    

Jungkook:
(Sabah uyandım saat 06:00 dı ve aklıma bugün evleneceğim gelmişti yüzüm düştü başım çok ağrıyordu dün ne oldu ne biri hiçbirini hatırlamıyorum en son Seun la bara gitiğimiz aklıma geliyor so rası beni eve dün kim getirdi onu bile hatırlamıyordum inşalah Seun getirmemiştir yoksa babam beni öldürür bunu öğrenmek için Jimin ın yanına gıtım odasında yatıyordu) Jimin.. Jimin abicim kalksana.

Jimin:
Ya abi dur yaa uyuyoruz şuraya

Jungkook:
Jimin dün beni kim getirdi söylee anneler gördümü

Jimin:
(Hemen kalktım) dün seni Taehyung enişte getirdi

Jungkook:
Ne! Ciddimisin sen

Jimin:
Evet abi çok tatlı sızmıştın eniştemin kucağında

Jungkook:
Nee! Sızmış mıydım!! İnanamıyorun çok içmiştim ama o yanımızda değil di.

Jimin:
Taehyung enişte senin için çok en diş elenmişti abi seni odana çıkartı dudağından öptü ve şöyle dedi"hayatımın anlamı seni çok seviyorum " ahh çok romantik ya bu adam sana aşık aşık.

Jungkook:
Gerçekten öylemi dedi (yanaklarım kızarmıştı)

Jimin:
Anneler erkenden hazırlanmaya gittiler bugün senin düğünün ya daha sen bile hazır değilsin abii!

Jungkook:
Jimin...canım kardeşim ben bu evliliği yaparak doğru birşey mi yanlış birşey mi yapıyorum bilmiyorum gerçekten kafam çok karışık.

Jimin:
Taehyung seni çok seviyor görmüyormusun abi dua et babamız gibi birisi karşına çıkmadı abi biraz bu yönden düşün.

Jungkook:
Yeter artk Jimin tamam hadi hazırlanalım. (Annem beni aradı)

Seun 📞:
Gelinliğin dolabında asılı (telefonu kapatır)

Jungkook:
Bunlar ne saçmalıyor ya ne gelin liği ben kız mıyım ben asla gelinlik giymem!!

Jimin:
Ayn abi ne yapacaz daha hazırlanacaz fotoğraf çekimi nikah falan sen gelinlikle nasıl gidersin bence Taehyung enişteyi ara sana hemen bi dağmatlık ayarlasın.

Jungkook:
Ondan birşey istemiyorum!!

Jimin:
O zmn gelinlik giyersin abicim

Jungkook:
Offf yeter yaaa tamam arıyorum.

Taehyung:
(Dağmatlığımı giydim saçımı fln yaptılar tam kol düğmemi takıyordum ki Jungkook beni aradı hemen açtım)

Jungkook📞:
Iııı şeyy Taehyung.

Taehyung📞:
Söyle bebeğimm.

Jungkook📞:
Ben şey.... Annem düğünde gelinlik giyeceğimi söyledi ama ben giymek istiyorum ben kız değilim senden şey isteyecekti-

Taehyung📞:
Anladım ben bebeğim hemen dağmatlık
ayarlıyorum yarım saate gelir.

Jungkook📞:
T-teşekürler Taehyung sonra görüşürüz!

Jimin:
Al bak çokta zor değilmiş kocandan birşey istemek.

Jungkook:
Of Jimin neyse hazırlanalım önce ben senin saçını yapayım sonra sen benimkini yaparsın.

(Bunlar hazırlanırlar damatlık gelir
Beyazdır dağmatlık işleri biter kapı çalar)

Taehyung:
Jiminnn! Kapıyı aç artık!

Jimin:
Ama açılmıyor enişte.

Taehyung:
(5000 tl verir Jimin e) aç şunu artık

Jimin:
Of ya neden halla açılmadı?

Taehyung:
(Kredi kartını verir) hadi Jimin şimdi aç kapıyı sonra veririm kalanını söz.

Jimin:
Tamam açtım(kapıyı açtım açar açmaz Taehyung Jungkook'un odasına koştu üstünü düzeltip kapıyı çaldı)

Taehyung:
Girebilir miyim bebeğim?

Jungkook:
Gir!!

Taehyung:
(Kapıyı açtım karşımda bembeyaz giyinmiş bir Jungkook vardı tanrım çok güzel dı büyüleyici) çok güzel olmuşsun bebeğim.

Jungkook:
Ben hazırım çıkalım(ters ters konuşmam onu üzmüştü)

Taehyung:
Tamam bebeğim (dedim ve Jungkook'uun parmaklarını kendi parmaklarıma geçirdim ve evden çıktık fotoğraf çekmek için çekim yerine gitik.)

Fotoğrfçı:
Taehyung bey Jungkook beyin belinden tutup yüzünü okşayın
(Taehyung aynısını yapar Jungkook ise tepkisiz bir şekilde Taehyung a bakıyordur) aynen böyle efendim durum böyle çek tim.Bakın harika çıktı. Bir tane daha. Jungkook bey Taehyung beyin dudağından öpüp ellerinizi boynuna dolayın Taehyung bey sizde belinden tutun.

Jungkook:
Hayırrr! Asla olmaz başka bir poz verelim bu olma-

Han:
Jungkook!! Hadii! Ver pozunu ağrıza çıkartma demi oğlum!!

Jungkook:
T-tamam baba(ellerimi Taehyung un boynuna doladım Taehyung dudağıma yapıştı sadece öyle durmamız gerekiyordu ama Taehyung öpmeye ve emmeye başladı hiç birşey yapamazdım çünkü babam ordaydı. Fotoğraf çekimleri biri düğün salonuna geçtik nikahımızı kıydık yani ben şuan evli biriydim yani Kim Jungkook tum düğün bitmişti herkes evlerine dağılmıştı biz ise ailemizle vadalaşıyorduk)

Jimin:
Bir ömür mutluluklar diliyorum (dedim ve ikisinede sarıldım)

Lee know:
En kısa zamanda bir torun bekliyorum

(Neyse işte sarılırlar fln Taekook çiftimiz kendi evlerine giderler.)

Diğer bölüm çok ateşli olacak 🔥🔞

Obedience/Taekook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin