14.

233 4 1
                                    

Jungkook:
(Gucci'ye gelmiştik arabadan indik ve içeri girdik personeller hemen saygıyla eğildi)

Personel:
Hoş geldiniz efendim

Jungkook:
Hoş bulduk. Birdaha beni sanki Kore'nin sahibi mişim gibi sayılamayın!

Taehyung
(Ah işte sana aşık olma nedenlerimden biri havalı olmaman)

Personel:
Peki efendim.

Jimin:
Abi şu ayakabıya bi bak mükemmel.

Taehyung:
Personel şu ayakabının 40 numarasını paketle.

Jimin:
Enişte hiç gerek yok hem benim param da yok kalsın sadece güzel dedim.

Taehyung:
Sen istediğini seç canım paranın bi önemi yok (Jungkook'a döndüm) değilmi patron.

Jungkook:
(Güldüm) yaa Taehyung şöyle konuşma. Hem tabiki yok sen istediğini seç abicim.

Jimin:
(Sesizce) abi çok utandım yaa şöyle konuşmayın hem biz sana seçelim bak şu sexsi gecelik tam sana göre.

Taehyung:
(Gülmüştüm) canım sen bunları konuşmak için küçğksün. Sen şimdi istediğin şeyi beğen bizde abinle ona birşeyler bakalım(dedim ve Jungkook'a göz kırptım)

Jungkook:
(Gözlerim kocaman açıldı bide Jimin ın ynında olduğumuz için utandın) yok yok biz en iyisi kardeşimle ona birşeyler bakalım değilmi j-jimin

Jimin:
Yok yok abicim siz bakın ben kendime bakabilirim hem deneyeceğin şeyler ipli biraz zorlama bilirsin eniştem sana yardım eder(dedim ve yanlarından kaçtım yoksa abim beni tek nefeste boğardı)

Jungkook:
JİMİNNNNNN! ben sana yapacağımı bilmez miyim.

Taehyung:
Bebeğim Aslında doğrü söylüyor Jimin bak şu gecelik çok güzel sanada çok yakışır.

Jungkook:
Saçmalama Taehyung her tarafı ip olan bişeyi neden giyeyim

Taehyung:
Niye giyme yesin bebeğim çok ykışır bedenine.

Jungkook:
Taehyung gösterme şunu herkes bize bakıyor.

Taehyung:
Bunu almasak Saatlerce elim böyle kalır.

Jungkook:
Ahğğ al peki al ama sen giyeceksin söyliyeyim.

Taehyung:
Aynen bebeğim ben giyeceğim
(Dedim ve Bebeğim in bedenini bulup sepete atım)

Jungkook:
Taehyung bak bu eşofman çok güzel bunuda koy sepete

Taehyung:
Ahh güzelim güzel değil bu bak yanındaki deri mini etek sana çok yakışır bence onu alalım.

Jungkook:
Offf Taehyung aklın hep açık şeylerde.

Taehyung:
Tamam ya sadece sana yakışır diye söyledim
(Yalandan yüzünü düşürür)

Jungkook:
Of Taehyung of peki al al.

Taehyung:
(Ondanda aldım ve kendime gömlek buldum iç gösteriyordu bebeğimce sordum)
Güzelim sence bu bana yakışır mı işte giyeceğim de.

Jungkook:
Neee! Şaka yapıyorsun değil mi. Bu işte giyilir mi yani güzel değil ondan dedim

Taehyung:
He yani iç gösterdiğinden değil.

Jungkook:
Yoo banane senin ne giyeceğinden sadece güzel değil o yüzden
(O kaslarını gömleğin içinde mükemmel durarak da.... Saçmalama Jungkook sanane ne giyerse giysin)

Taehyung
(Gömleği sepete koydum bebeğim ters ters baktı)

Neyse işte Jimin ı eve bırakıp eve dönerler evde

Obedience/Taekook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin