Veda mektubu..

283 4 15
                                    

Jungkook:
Çok yoruldum dur ahhh!

(Taehyung durmuştu Jungkook'un üstünden inmiş beline sım sıkı sarılmıştı ve ikiside uykuya dalmıştı. Sabah olmuştu Taehyung'a bir telefon gelmişti Taehyung Jungkook'a haber vermeden gitmişti. Sadece küçük bir not bırakmıştı. Jungkook uyanmıştı yanında boşluk hissetmişti Taehyung'a seslenmişti ama ses yoktu)

Jungkook:
Ahh Taehyung?

.....

Jungkook:
Yok hiçbiryerde yok arıyorum açmıyır nerde olabilir ki?
(Yüzümü yıkamak için lavaboya ilerledim ama lavabodaki aynanın önünde bir kağıt vardı elime aldım üzerinde Taehyung yazıyordu kaıdı açtım tükenmez kalem Le yazılar yazıyırdu yazıların üzerine sanki göz yaşı düşmüş ve yazı akmıştı . Okumaya başladım)

(Nota yazanlar)

Güzelim ilk olarak beni sevdiğin için sana teşekkür ediyorum şimdi sorguluyorsun dur şuan nerdeyim diye. Ben şuan çok uzaklardayım güzelim. Gelemeyeceğin kadar uzaktayım. Sana yaşatığım herşey için özür dilerim. Ben bi süreliğine yokum o yüzden babam seni alacak ve onlarla yaşıyacaksın onlar sana çok iyi bakacak eminim. Sen beni düşünme. Sen sadece salığına bak güzelim ben geleceğim. ~İncir ağaçı çiçek açtığında geleceğim bebeğim~...

Seni herşeyden çok seven kocan.

Jungkook:
Taehyung nerdesin aşkım. Şakanın sırası değil!

......

Jungkook:
Taehyung...... TAEHYUNG! GİTMEDİN DEĞİLMİ BENİ BÖYLE BIRAKMADIN DEĞİLMİ! TAEHYUNG BUNLAR HEPSİ ŞAKA DEĞİLMİ TAEHYUNG NERDESİN AŞKIM. HADİ ÇIKTA KAHVALTI HAZIRLIYALIM. HEM İNCİR APAÇİ ÇİÇEK AÇMAZ TAEHYUNG......

AŞKLARİM 2.SEZON OLACAK ŞİMDİLİK GÖRÜŞMEK ÜZERE

Obedience/Taekook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin