4.

360 10 2
                                    

~Ertesi gün~

Jungkook
(Sabah uyandım aynaya baktım gözlerim şişmiş ti ağlamaktan okula geç kalmıştım hemen rutin işlerimi halledip okula gitim sınıfa girdim ve yine o vardı sapık)
Geçiktiğim için özür-

Hoca:
Tamam Jungkook sorun değil geç yerine.

~Teneffüste~

Jungkook
(Çok sinirliydim gecelikleri çantamdan alıp Taehyung'u takip etım lavaboya gitmişti bende arkasından girdim ve kolunu tutuk kendime çevirdim geceliklerdi yüzüne fırlatım) sen hangi halka bana bunları alırsın haa! Beni diğer erkekler Le karıştırdın heralde senin altına gireceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun sapık!

Taehyung:
Hey sakın ol bunlar senin değil.

Jungkook
(İlk defa bağırmadan konuştu) nasıl benim değil ya bedenim Le aynı dün sen bana bedenimi-

Taehyung:
Onlar benim bi arkadaşımın.Eşine almam için rica eti bende senin fiziğine biraz benzediği için bedenleriniz aynıdır sandım yani senin değil onlar.

Jungkook:
Ahh çok özür dilerim(yerden geceliklerdi topladım poşete koydum) şey yıkıyacam ve sana verecem pis lendi şimdi

Taehyung:
At çöpe gitsin yenisini alırım

Jungkook:
Taehyung sen şaka falan mısın bunlar Gucci.

Taehyung:
Farkındayım ne olmuş Gucci ise neysen sen ver bana ben kuru temizlemeye veririm.

Jungkook:
Ah peki sen bilirsin al (poşeti verir) tekrar özür dilerim yanlış anladı-

Taehyung:
Sorun değil Jungkook. Hem senin gözlerin neden şiş ağladınmı sen?

Jungkook
(Hemen lavabodan çıktım ağlayarak bi banka oturdum sonra Taehyung geldi oda yanıma oturdu çok yakındın elini omzuma attı ona ne olmuştu sinirli Taehyung gitmiş yerine melek Taehyung gelmişti elini omzumdan çekti yüzümdeki göz yaşlarını sildi)

Taehyung:
Neden ağlıyorsun Jungkook?

Jungkook:
H-hiç boş ver

Taehyung:
Ağlamak sana hiç yakışmıyor küçüğüm. Hadi anlat bana dinlerim seni.

Jungkook:
A-ailem beni z-zorla evlendirecek miş 5 gün sonra(daha çok ağlamaya başladIm)

Taehyung
(Evet bebeğim 5 gün sonra benim olacaksın)
Zorla insan evlendirme kaldımı ya?

Jungkook:
Ben evlenmek istemiyorum hıcık okul okumak istiyorum ya evleneceğim kişi beni okutmasa.

Taehyung:
Şşşş ağlama küçüğüm ben eminim okutacak seni kocan.

Jungkook:
Gerçekten izin verir mi

Taehyung:
(Ona sarıldım oda bana sarıldı boynunu öptüm kokusunu içime çektim boynunu öpünce JK rahhatsız oldu ve ayrıldı ve hafif itirdi beni) bi sorun mu var ne oldu?

Jungkook:
B-ben sen öpünce şey r

Taehyung:
*Biz sadece arkadaşız küçüğüm*o öpücük te arkadaşça bir öpücük tü tamam mı rahatsız olma. (Dedim ve onu güldürmek üçün boynunu yanağını kolarını öpmeye devam eti ve karnını gıdıklıyordu)

Jungkook:
Yaaa Taehyung yaa gıdıklanıyorr ahahahah Taehyung.

Taehyung:
Küçüğüm sana yaptıklarım için özür dilerim.

Jungkook:
Sorun değil Taehyung ama artık arkadaşız değilmi?

Taehyung:
Evet miniğim a-arkadaşız


Diğer bölüm💜💜

Obedience/Taekook/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin