Kalp neydi? Ne işe yarıyordu? Adam kalp krizinden öleceğini sandı. Öyle ani öyle beklenmedik bir mesajdı onun için. Güzel bakıyorsun demişti. Sarhoş olduğu için mi öyle söylemişti? Yoksa onunla da herkes gibi flörtlemiş miydi?
Bara girdiğinde gözleri ilk Füsun'u aradı ama göremedi. O mesaja bir şey yazamamıştı çünkü heyecandan aklına bir şey gelmemişti.
Mira ve Tuna ile masalardan birine oturdular. Edilen sohbete katılmadı. Biraz sonra kız sahneye çıktığında ortamdan iyice soyutlanmıştı.
Kızın şarkısı bitene kadar gözlerini sahneden ayırmadı. Zaten sadece 2-3 şarkı söyleyip sahneden iniyordu. Doğruyu söylemek gerekirse bazen hangi şarkıyı söylediğini bile anlamıyordu. Kapattığı gözleri, büyüleyici sesi, dalgalı saçları öyle güzeldi ki şarkıya odaklanamıyordu.
Kızın sahnesi bittiğinde Mira adamı dürttü. "Kıvanç gidip konuşmalısın. Kız sana iltifat etmiş görüldü atmışsın seni yanlış anlamasını istemezsin."
"Gidemem Mira. Konuşamam karşısında. Mesajlaşırken bile heyecandan öleceğimi düşündüm."
"Kardeşim bence sen bu kızı fazla büyütüyosun kafanda." diyen Tuna Kıvanç'ın sert bakışlarını görünce ağzına hayali bir fermuar çekmişti.
Füsun deli gibi içiyordu. Kıvanç derdi ne acaba diye düşündü. Neden bu kadar içiyordu? Sonra Füsun'a yaklaşan adamla düşünceleri dağıldı. Sanki kalbinin orta yerine bir öküz oturdu.
Adam Füsun'un omzuna dokunduğunda Füsun ona dönüp şaşkın bir gülümse ile baktı. Tanışıyorlardı.
Kıvanç ona endişeyle bakan ikiliye döndü. "Hadi gidelim."
Bir daha Füsun'a dönüp bakmadı. Eğer baksaydı Füsun'un ona baktığını görecekti. Yanındaki adamın flörtü olmadığını anlayacaktı. Ancak o an Kıvanç onun farkında olmasına rağmen başkasıyla flörtleştiğini düşündüğü için Füsun'a kırılmıştı. Öylece çıkıp gitti.
...Ne kadar zaman geçmişti bilmiyordu. O bara bir daha gitmemişti. Füsun'a yazmamıştı. Ancak süre geçtikçe onu özlüyordu. Ona görüldü attığı için kendini suçluyordu. İçindeki özleme mani olamazken telefonu eline aldı
0542*******: Kimdi o adam?
Bu mesaj silindi
Ne haddime diye mırıldandı. Nasıl toparlayacağını düşünürken zaten açık olan sayfaya mesaj geldi.
Füsun: Nw sildn?
0542*******: Sarhoş musun?
Füsun: Hiç kimse adam
Füsun: Uyordun
Füsun: Uyuydom
Füsun: bwklw
Kıvanç gelen mesajlarla gülümsedi. Hiçbir şeyi tam yazamazken hiç kimse adamı doğru yazan Füsun onun içini ısıtmaya yetmişti. 4 dakika sonra Füsun yeniden aktif oldu.
Füsun: Uyuyordum.
Füsun: Ne yazıp sildin?
Füsun çevrimdışı
Füsun çevrimiçi
Kıvanç bahane ararken Füsun'un profil fotoğrafı gelmişti. Onu kaydetmiş olmalıydı.
Hiç kimse adam: Önemli bir şey değildi
Hiç kimse adam: Ne diye kaydettin beni?
Füsun: Hiç kimse adam.
Füsun: Belki benim için önemliydi
Füsun: O yüzden söylemelisin
Hiç kimse adam: O adamın kim olduğunu sormuştum. Saçmaladığımı fark ettim ve sildim
Füsun: Evet saçmaladın
Füsun: Yanlış anladın ve gittin
Füsun: Çok saçmaydı
Füsun: Bir daha gelmedin de zaten
Füsun: Saçmalıktı.
Hiç kimse adam: Gelmemi mi isterdin?
Hiç kimse adam: Bir dakika
Hiç kimse adam: Yanlış mı anladım?
Füsun: Ben uyumaya gidiyorum.
Hiç kimse adam: Hayır hayır cevap vermelisin
Hiç kimse adam: Eşeklik yaptım değil mi?
Hiç kimse adam: Gittin bile...
Hiç kimse adam: İyi geceler, Füsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Dans
Romansa0542*******: Beklerim yolunu aylar boyunca 0542*******: Yeter ki gel bana, 0542*******: senede bir gün