Ertesi sabah rahat bir şekilde okula giderken arkadaşlarının cenabet suratıyla karşılaşmadığı için şükrediyordu Chan.
Kantine geçip kendine kahve almış sonrasında köşedeki masaya yerleşmişti. Gözleri her yerde Seungmin'i arasa da onu rahatsız etmeyeceğine söz verdiği için hemen önüne dönüyordu.
Kulağına tanıdık gülüşler dolduğunda gözlerini sıkıca kapatıp dişlerini sıktı. Minho ve Changbin gürültüyle sandalyeleri çekip oturmuş "Oo, kanka erkencisin." demişti Minho.
Onları görmüyormuş gibi yaparsa gideceklerini düşünerek kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Chan gözlerini açmayınca Jisung omzunu dürttü. "Uyuyor musun lan?"
Tepki vermeyince Minho "Bir adam varmış," diye girmişti söze. Chan bir gözünü açıp "Ee," dedi sinirle. Omuz silkti Minho. "Varmış işte."
"Çık git yanımdan."
"Sevişmen şart kardeşim. Hep sinir, hep sinir. Patlayıverirsin sonra."
"Jisung al götür şunu." Jisung omuz silkip telefonuna dönerken Chan kahve bardağını kafasına dikmişti. O da yetmeyince su şişesini diklemişti. Hararet yaptı tabii.
Eşyalarını alıp kalkacağı sırada Changbin'in "Seninki geliyor." lafıyla duraksadı. Felix, Changbin'i kaş göz edip uyarırken Chan, kafasını kaldırıp karşıya bakmış Seungmin ve Jeongin'i, hemen arkasından da Hyunjin'i görmüştü. Yerine geri otururken "Nereden benimki oluyor be." dedi huysuzca.
"Günaydın canım arkadaşlarım!"
Hyunjin'in bunu diyeceğine kimse inanmazken kaşlarını çattı hepsi. Tabii kendisi de inanmamıştı bunu söylediğine. Maksat Jeongin'in yanında şov olsun.
Hyunjin diğer masadan sandalye alıp Jeongin'e ve Seungmin'e oturmasını söyledi. Seungmin tereddütle Chan'a bakmış, Chan'ın dik bakışlarla önüne baktığını görünce de oturmuştu. Bir süre hepsi havadan sudan konuştuğunda Chan iç çekip kafasını kaldırdı.
Bakışları refleksle Seungmin'i bulurken eli ayağına dolaşmış "Siz ne ara geldiniz ya?" diyerek gülmüştü kendi kendine. Hepsi garip bakışlar attığında dudaklarını birbirine bastırdı. "Neyse kalkayım, dersim başlayacak şimdi."
"Yirmi dakika var daha, nereye?"
"Sen nereden biliyorsun lan?"
"Aynı sınıftayız." diyip göz devirdi Minho.
"Bölümü bırakmam için bir sebep daha."
Chan uzaklaşırken kendini bir an için kötü hissetmişti Seungmin. Ama böylesinin daha iyi olduğunu biliyordu.
Birkaç dakika sonra muhteşem üçlü kendi fakültesine doğru yol almış, diğerleri de Chan'ı nasıl sinir edebiliriz, adlı kompozisyonlarıyla sınıfa girmişlerdi.
Chan ders boyunca bir yandan odaklanmaya çalışıyor bir yandan da içindeki huzursuzlukla nasıl başa çıkacağını düşünüyordu.
Nihayet ders bitmiş ve toplanmaya başlamışlardı. Bahçeye çıktıklarında bakışları direkt olarak Seungmin'i bulurken yüzündeki durgun ifadeyi silip toparlanmaya karar verdi. Aksi takdirde böylesi Seungmin'e daha fazla rahatsızlık verirdi.
Hyunjin'in Jeongin aşkı yüzünden ikisiyle de iyi anlaşması gerekiyordu ne de olsa.
Hepsi tekrar bir araya gelince "İşiniz yoksa gelsenize bizimle." dedi gevşek gevşek. "Kafa dağıtırız biraz."
Ayrılıktan sonra hiçbir şey sikinde değilmiş gibi davranmaya çalışırken erkekler.
"Oo kanka, nereye götürüyorsun bizi?"
"Kütüphaneye diye düşündüm."
Dediğine bir tek Jeongin hafifçe gülerken Hyunjin onun güldüğünü görüp o da gülmüştü. Enayi Hyunjin.
Bowling oynamaya gideceklerini söylediğinde hepsi kabul ederken "Benim yurtta işlerim var biraz, size iyi eğlenceler." demişti Seungmin.
Chan'ın yüzü düşse de belli etmemeye çalıştı. Jeongin'in "Seung, şu gelen Mingyu mu yoksa ben hayal mi görüyorum?" demesiyle hepsi onun baktığı yöne döndü.
Seungmin kaskatı kesilirken Chan kaşlarını çattı. Mingyu yanındaki kızla direkt olarak onlara doğru gelirken Seungmin bir anda Chan'ın elinden tutmuş, Mingyu'nun onlara yaklaştığı sırada "Gidelim mi sevgilim?" diyip yanağından öpmüştü. Herkes şok.
Tabii o sırada Chan İPTAL❌❌
Chan yok, buharlaştı. Güney ve kuzey tarafları eşzamanlı alarma geçip protesto başlattı. Ölme karabaş.
Mingyu bir süre onlara bakıp adımlarını başka tarafa yönlendirmiş Seungmin de dudağını ısırıp "Çok özür dilerim." diyerek Chan'ın omzunu patpatlamıştı.
"Sevgilim... Sevgilim? Aa şey..."
"Bayıldı bu."
"PUHAHAHAHA. ÇOK EĞLENİYORUM."
***
ne sevgilim mi😰
ne minhoya yine eglence mi cikti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mitski, seungchan
Tienerfictiechan gittiği konserde yanlışlıkla öpüştüğü ve yüzünü bile göremeden kaçan kişiyi her yerde aramaya başlar.